Foros ›
Técnica de carreira incorrecta
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4334 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 08 Xul 2011, 13:12
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

Pues me saco el sombrero. Yo casi nunca hacía un mil a tope, pero la vez que más rápido me salió fue en 2:28, aunque ya ha llovido (2002). Eso sí, nos tiró un compañero y pasamos el 500 a 1:11, que no pudimos mantener luego y que sería el ritmo de tu marcaza.

Tengo curiosidad por saber qué haría ahora mismo en un mil, aunque sin entrenamiento específico y corriendo por Castrelos tampoco creo que sea nada del otro mundo. En todo caso ahora es más importante para mí ser capaz de mantener ritmos de 3:30 o algo inferiores que hacer un mil rapidísimo (aunque quién lo pillara).
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Xul 2011, 13:31
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

te digo yo que ahora disfrutamos más.2'28, joder, casi nada, encantado de saludarte.
aunque nos hemos salido del hilo.Un abrazo
Okeniata

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Xul 2011, 14:31
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

Eu creo que si te cansas e porque non jalas ven o aire... Pensando Pensando


Always Look On The Bright Side Of Life
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4334 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 08 Xul 2011, 19:43
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

2:22, un abrazo igualmente. Mejor no monopolicemos el hilo con nuestras batallitas, pero que conste que como yo no hice la mili tengo derecho a dar la tabarra con las del atletismo.

Y sobre lo de disfrutar más ahora o antes... tanto correr como hobby como hacerlo para competir tienen sus incentivos. Cuando me centro en correr en cambio el lado negativo es la especialización, porque yo siempre he tratado de alternar diferentes deportes para evitar lesiones, y también tener que correr en días en que no te lo pide el cuerpo o es difícil por el trabajo o la familia. El deporte-salud está muy bien, personalmente tengo mejor aspecto cuando hago un poco de todo y me siento estupendamente, pero siempre me acaba picando el gusanillo como ahora y aquí estamos otra vez, buscando límites.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 10:54
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

back on topic....

interesante eso do "método Pose" Pensando Algún outro "método" co cal comparar?
Digoo por ir mirando no youtube, pois polas explicacións técnicas que lin non me entero de (casi) ná Chupete

Este vídeo pódese ver facilmente o da técnica

ou este
onde analizan o asunto

tamén podía poñer un de Gebreselassie, pero igoal é pecar de optimista Mr. Green

e a explicación ao asunto gracias a un listo

está en inglés

é importante o aviso que da no final do vídeo no que di que para correr así tamén se necesita unha condición muscular adecuada, polo que se deben traballar e reforzar ditos grupos musculares.

-- Chámame "ghose"

Última edición por XoseM o Lun, 11 Xul 2011, 18:28; editado 2 veces
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 14:41
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

De momento, despois de 15 días estou moi lonxe de adaptarme ó método pose. Para min é como empezar a correr dende cero. De feito, onte intentei facer 6 repeticións de 1000m (adestramento que antes facía sen problema a unha media de 3'35'') pero despois da primeira en 3'39'' e a segunda en 3'29'' deixeino porque os xemelos non me daban pa máis. Ata seguir rodando 9km a ritmo de 5'km me resultou moi difícil, cando antes (correndo mal pero de maneira natural para min) facía rodaxes de 20km a 4'45'' sin problemas. De todos modos, se non me lesiono vou seguir intentándoo polo menos un par de meses, a ver qué pasa...
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 14:44
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

Jilly,

A ti cómo che foi co cambio de técnica? Notache algunha mellora nos tempos? Gracias polos videos
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 15:08
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

omiguel escribió:
Jilly,

A ti cómo che foi co cambio de técnica? Notache algunha mellora nos tempos? Gracias polos videos

Pues la verdad es que si he notado mejoria una vez q podia correr sin el dolor de los gemelos, mi técnica se que no es correcta al 100 por 100 pero por lo menos intento no alargar la zancada y no impactar con el talón aunque se apoye algo. Lo que más he notado es sensación de libertad, como si fuese flotando al tener menos tiempo los pies en el suelo. Tambien puedo permitirme el lujo de realizar mis entrenamientos diarios (unos 40 km semanales) con zapatillas neutras voladoras o de competición sin riesgo a lesionarme, a pesar de ser pronador y haberme gastado 250€ en el podólogo (plantillas que ahora no uso). En cuanto a los tiempos han mejorado bastante, pero tambien puede ser por la forma fisica que ha mejorado ultimamente.
Yo te animo a que sigas intentándolo y ya verás lo bien que vas a ir una vez q te pasenlos gemelos.
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 20:45
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

Se me permitides un pequeno aporte: a idea básica de todo o tema é que se a perna impacta por diante do centro de gravidade do corpo, transmite seis veces o teu peso ás túas costas, cos conseguintes problemas.
Para remediar estes danos, crearon as zapas amortiguadas, que "enganan" ó corpo e fanlle pensar que pisa unha superficie branda cando en realidade é unha superficie dura (probade a correr nunha superficie dura hincando o talón e comprobaredes que doe).
O que din o doutor Romanov (Método POSE), Danny Dreyer (Chi Running) ou Ken Mierke (Evolution Running) é que o ser humano leva séculos correndo sen zapas amortiguadas (véxanse os corredores africanos).
Os últimos estudos de biométrica parece que lles dan a razón. Eu creo que é unha cuestión persoal, pero sinceiramente, correr sen uns "tanques" nos pes, sentindo as pedras da carreteira, mola moito.

Saúdos.

"Quen da longos pasos non pode ir moi lonxe." Dào Dé Jing, Lao Tsé.
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 21:13
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

dpaleo escribió:
Se me permitides un pequeno aporte: a idea básica de todo o tema é que se a perna impacta por diante do centro de gravidade do corpo, transmite seis veces o teu peso ás túas costas, cos conseguintes problemas.
Para remediar estes danos, crearon as zapas amortiguadas, que "enganan" ó corpo e fanlle pensar que pisa unha superficie branda cando en realidade é unha superficie dura (probade a correr nunha superficie dura hincando o talón e comprobaredes que doe).
O que din o doutor Romanov (Método POSE), Danny Dreyer (Chi Running) ou Ken Mierke (Evolution Running) é que o ser humano leva séculos correndo sen zapas amortiguadas (véxanse os corredores africanos).
Os últimos estudos de biométrica parece que lles dan a razón. Eu creo que é unha cuestión persoal, pero sinceiramente, correr sen uns "tanques" nos pes, sentindo as pedras da carreteira, mola moito.

Saúdos.

Completamente de acuerdo en todo. De lo que se trata es de utilizar la amortiguación natural del cuerpo y ojo, la pronación es parte de la amortiguación natural y muchas veces no es un defecto a corregir. Vease el siguiente video.

gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4334 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 21:26
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

Cuando veo estos vídeos u otros parecidos siempre me da la impresión de que presentan la cuestión en términos un poco maniqueos. Entrando con el talón de esa forma me cuesta creer que nadie pueda correr por debajo de 4 minutos, yo creo que por encima de determinadas velocidades instintivamente ya se pisa con la parte delantera del pie. Otra cosa es la amplitud de la zancada y la cadencia, que se puede discutir.

Y sobre lo que comenta Jilly, he leído que lo mejor es ser ligeramente pronador, y no neutro (ni por supuesto supinador).
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 12 Xul 2011, 5:58
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

gefreiter escribió:
Entrando con el talón de esa forma me cuesta creer que nadie pueda correr por debajo de 4 minutos, yo creo que por encima de determinadas velocidades instintivamente ya se pisa con la parte delantera del pie.
.
é importante o que dis con respecto de "determinadas velocidades". Concordo. Pero chegar a esas velocidades non é fácil, e precisamente o que creo que é importante para a maioría dos corredores (que non temos ritmos altos) é ter un tipo de carreira que non implique un stress ou tensións para as distintas partes do corpo que ao longo plazo nos poidan producir lesións.
Isto é un pouco como a alimentación, tampouco hai que ser talibán, pero si comprender o por qué das cousas e adaptalas do mellor xeito ao noso caso particular
Con respecto a que son un pouco forzadas as posturas do vídeo tes razón, pero fano precisamente para explicar o "frenazo" e o tipo de forzas que se producen cada vez que apoiamos o pe.
A min personalmente o que me costa é manter a concentración para facer o xesto técnico adecuado, non me sae de xeito natural. E a velocidades de trote suave directamente non me sae. Ou parece que vou a saltitos ou facendo skipping. A min se me axuda a protexer os xeonllos xa me vale, e se ademáis corro un pouquiño máis rápido durante máis tempo xa sería a osti* Bailar Por iso lle darei unha oportunidade e farei un esforzo en aprender.

-- Chámame "ghose"
loish11

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/11
0 Carreiras
20 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 23 Set 2011, 18:25
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

Hola a todos.

por experiencia me fue muy bien para mi fascitis de años sufriendola con zapas de gran proteccion, fue el estilo de correr "descalzo" aunque corro con zapatillas minimal.,creo que la zancada corta es mucho mas econòmica para las grandes distancias.aterrizar de metatarso debajo de la cadera con la rodilla flexionada es la mejor amortiguaciòn,tremendamente superior a el cm y medio de gel que puedas llevar en una zapatilla y aterrizando de talon,los partidarios de este estilo aconseja correr a una cadencia de 180 zancadas por minuto,para esto hay programas de metronomo que se pueden bajar para mp3,aunque tb hay buenos temas .
musicales

Si meteis en el youtube "barefoot running" verèis cosas interesantes
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Ven, 11 Nov 2011, 17:33
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

JillY escribió:
omiguel escribió:
Levo anos correndo 40-50 km semanais e nunca me preocupei da técnica de carreira. O ano pasado anoteime á Lugo Monumental e entroume de novo o gusanillo das carreiras populares. Este ano levo 7 carreiras e vendo as fotos do foro notei que a miña técnica de carreira é defectuosa. Apoio o pé por diante do corpo o cal produce un frenado. O caso é que a semana pasada propúxenme cambiar a maneira de correr baixando un pouco o centro de gravidade e coidando de pisar ca planta do pé debaixo do corpo. Por os tempos que fago poido decir que vou máis rápido pero os entrenamientos que antes me resultaban fáciles agora son un suplicio porque (aparte de que me estreso pensando no movemento correcto) carganseme moito os xemelos. Debo volver ó de sempre ou continuar intentándoo? A verdade é que non me iba tan mal porque facía os 10km en 38'54'' e os 5km en 18'40''. Alguén pasou por algo parecido ou alguén me pode recomendar algo para mellorar a técnica? Gracias


En este video puedes comparar la forma habitual de correr, es decir, alargando la zancada e impactando con el talón con la forma correcta de correr, pisando lo más cercano posible al centro de gravedad sin impactar con el talón y sin ampliar la zancada pero aumentando la cadencia (Método Pose).
Decirte que yo he cambiado mi forma de correr en menos de un mes, eso si, los primeros 15 dias tuve unas agujetas en gemelos y soleos que caminaba como un pingüino, por eso se recomiendan ejercicios de fortalecimiento.
En internet hay muchos videos e información sobre el metodo pose.

Esta semana me decidí por mejorar mi técnica... y ahora estoy en la fase pingüino, vaya dolor de agujetas en los gemelos! Muerto
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Mér, 23 Nov 2011, 10:42
Asunto: Re: Técnica de carreira incorrecta

Ánimo, nikr0, que as agujetas logo pasan.
Despois de 5 meses intentando cambiar a técnica podo dicir: xa non me doen (dende fai moito) xemelos nin soleos nin nada. As tiradas longas, no meu caso entre 18 e 22 km, fágoas sin problemas de sobrecargas con zapatillas sin amortigüación. Incluso encadeando 2 en 2 días consecutivos (rara vez o fago). A miña cadencia aumentou moito (entre 200 e 220 pasos por minuto case sempre) pero a costa da lonxitude da zancada. Así que agora estou nun punto en que o ritmo é o mesmo, pero vou máis cómodo e recupero moito mellor. No meu caso quédame moito aínda por mellorar e a técnica espero que me axude algo pero claro, en ningún caso vai suplir as miñas limitacións físicas





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos