Foros ›
ENTRENAMIENTOS de los populares
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 16:19
Asunto:

La verdad es que despues de ver esos tiempos de los compañeros foreros da un no se que el ponerse uno a decir sus entrenos, pero bueno cada uno es como es.
Pues bien, el Lunes, despues de lo de Porriño, descanso;Martes 14Km en 1:03:43;Miercoles descanso obligatorio(por lluvia y viento),Hoy Jueves ....ya veremos que hacer, pero sin forzar, ya que el domingo esta ahi y el trabajo ya esta hecho.
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 20:58
Asunto:

En los últimos 5 días he batido mi record de entreno, llevo casi 40 km. en total, casi una maratón. A ver mañana, hoy 9km. duros en 38 min. y algo. Saludos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 22:20
Asunto:

Como di BANDERAS,o mestre LESTROVE non dou pancada hoxe Disimulando Disimulando
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 23:01
Asunto:

lestrove escribió:
Como di BANDERAS,o mestre LESTROVE non dou pancada hoxe Disimulando Disimulando
Supongo que seguirás trabajando, así sigues calentando el cuerpo, porque sino, en primavera vas a gastar dos o tres botes de 3 en 1 Sorriso Sorriso . Pero que vago eres.
Bueno, por mi parte (por desgracia no tengo las cualidades de Lestrove y tengo que seguir entrenando, para ir cogiendo ventaja, que despues con dos semanas de maratones que se pegue ya me pasa) Demo sorrindo Demo sorrindo .
Hoy despues de las series de ayer no tenía el cuerpo muy a tono, pero al final sali para 30 minutos y al final cayeron 50 minutos a un ritmo tranquilo, incluido los ultimos 20 minutos con un chaparón parecido a los de Milladoiro, para mi, tuvo mas mérito salir hoy, que las series de ayer.
El invierno comienza, el agua estaba congelada. Saludos

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 1:09
Asunto:

Gallego, un placer e vez unha sorpresa atoparte onte correndo...menos mal que non che vin antes, senón liasme para esas superseries de 1500 e acabas conmigo no hospital Ríndose Ríndose . En fin, que te recuperes de esa molestia que tes na perna e xa quedaremos para facer un rodaje largo a semana que ven. En canto a min, fixen o martes series de 2000 a 7,45/7,43/7,45 e 7,14 (esta última apretei máis). O mércores saína facer un largo de 1h e 10' (os últimos 10 acompañado de Gallego) e hoxe foi un día bastante malo. Rodei media hora antes de comezar as 9 series de 600m que tiña pensado facer; comecei coas mesmas a tempos entre 2,00 e 2,05, pero á 7ª tiven que plantar porque respiraba fatal polo frío e a humidade. Caeu ese chaparrón do que falaba gallego e empezei a encontrarme mal. Decidín plantar. Mañá teño pensado facer un rodaje largo (1h +-) de cara a media de Ferrol. Saúde e sorte a todos. derek.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 10:10
Asunto:

JODER ACOJONADES, a min dame vergoña meterme neste foro eu saio a correr sin mais, corro entre 50 minutos e unha hora tres veces por semana mais ou menos pero xa non entraria nesa categoria que tedes de super-pasteleiro...uff dades envexa, bueno eu o meu este ano teño que facer 45 minutos na san martiño ou se podo un pouquiño menos que non quero pagar as cañs que teño apostadas con Afiador, jm-ourense, yosi, eliana e creo que algun mais de ourense se apuntou.Seguide asi rapaces a ver si de entrar no foro se me pega algo e melloro

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 10:34
Asunto:

Saltándome por una vez el autoimpuesto silencio hasta que reciba una respuesta del Admin, debo decirte Corredoiras, que no te acojones por esos entrenos y esos tiempos. Entre nosotros tenemos a auténticos «cracks» y nos alegramos y enorgullecemos de sus tiempos y de sus éxitos (nos llena de orgullo y satisfacción, como dice el «Juancar»). La mayoría somos como tú, lo que aquí se conoce como «pasteleros». A mí me pasó lo mismo que a ti y comenzando con unos registros más modestos que los tuyos. Léete el post «Vértigo» y verás lo que yo pensaba y lo que me contestaron. Ánimo y... ¡a seguir corriendo! Nos vemos en Ourense

maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 11:54
Asunto:

Lestrove, en condiciones normales, cualquier forero que dejara de entrenar en invierno "a tua maneira" Guiño , llegaría a la temporada primaveral habiendo aumentado considerablemente su volumen corporal.

Con lo cual, ya puedes empezar a cantar la variación que estableces en tu alimentación, desde la temporada de las 4 sesiones, en la que en base a tus livianas condiciones, puedes llegar a consumir del orden de las 4000 - 5000 calorías diarias, hasta la temporada de hibernación osuna de los meses de invierno, en donde no creo que sumando metabolismo basal y gasto diario, pases de las 2000 - 2500 calorías.

Venga, animate y confiesa.

Salud y saludos.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 11:59
Asunto:

Maloquesoy, recuerda que Lestrove es de los de «pico y pala», por lo que no le debiera afectar tanto «el parón biológico» como a alguien que trabaje una oficina (en términos generales, que no sé qué tipo de actividad desarrollas tú) Guiño

dani73

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/06
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 13:02
Asunto:

Onte saín a correr sobre as 21:30 horas e chovia pouquiño, xusto cando empezo a trotar ponse a chover con mais gañas, pero unha vez postos imos a seguir. Cando levaba 40 minutos e xa estaba bastante mollado, e a 4 km. da casa caeu unha granizada impresionante, debeu durar de 2 a 3 minutos, pero como petaba. A cara, as pernas e os brazos sentirono bastante. Pero si digo a verdade sentíame feliz, e pensaba que seguro que hai moitos "loquiños" do Foro que están collendo unha gran molladura coma a miña (excepto Lestrove). O final 58 minutos maravillosos.
Gallego tiña intención de quedar un día contigo, pero vou a seguir adestrando un pouco mais para intentar seguirte de lonxe. Xa quedaremos mais adiante.
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 13:31
Asunto:

hola!!!

Teño unha dubida, seguramente me chamardes iluso pero bueno, o outro dia pasei por decathlon e vin uns lastres de 1/2 kg cada un, para os tobillos (ou muñecas) e compreinos, pensando que si entreno con pesos (como Songoku jejeje) despois estarei mais forte cando os saque, pero...
¿realmente ten algun sentido levalos?
Onte estreeinos e corrrin 40 min a ritmo relativamente suave e cansei como se fose a tope, ademais cargabanseme as pernas algo ó correr, creo que non os vou volver a usar pra isto, ¿que me decis?

PD: Certo que a choiva tira un pouco para atras, pero bueno, eu polo menos intento sair igual, cousa que non fago cando se trata de sair en bici, dame moita mais pereza e pasoo moito peor!!!

Chau!!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 13:31
Asunto: entrenamientos

maloquesoi,el mil sale a 3,02 ya q el circuito q tenemos de 1500,faltan 30 metros,y tienes razon q soi profesional,pero de pico y maza jeje saludos y nos vemos en orense
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 13:38
Asunto:

keniatablanco, estás como una moto. 3,02 o mil en series de 1500..je,je, firmaba yo para ser "profesional de pico y maza".... Ríndose Ríndose

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 16:35
Asunto:

Sunsury escribió:
hola!!!

Teño unha dubida, seguramente me chamardes iluso pero bueno, o outro dia pasei por decathlon e vin uns lastres de 1/2 kg cada un, para os tobillos (ou muñecas) e compreinos, pensando que si entreno con pesos (como Songoku jejeje) despois estarei mais forte cando os saque, pero...
Onte estreeinos e corrrin 40 min a ritmo relativamente suave e cansei como se fose a tope, ademais cargabanseme as pernas algo ó correr, creo que non os vou volver a usar pra isto, ¿que me decis?

Que haces bien en no volverlos a usar. Los lastres utilízalos, si quieres, para hacer ejercicios de fortalecimiento de piernas, al igual que las mancuernas para brazos y hombros, pero no para correr que lo único que vas a conseguir es lesionarte.

Un saludo.
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 16:56
Asunto:

Marola escribió:
Sunsury escribió:
hola!!!

Que haces bien en no volverlos a usar. Los lastres utilízalos, si quieres, para hacer ejercicios de fortalecimiento de piernas, al igual que las mancuernas para brazos y hombros, pero no para correr que lo único que vas a conseguir es lesionarte.

Un saludo.

Efectivamente, los lastres están indicados para trabajar la fuerza. Es más es recomendable hacer ejercicios de transferencia para asimilar el trabajo de fuerza que se ha llevado a cabo con los lastres.
Ej.: 40 metros de skiping lastrado, transferencia -> 40 m sprint progresivo (sin lastre).
Nunca los uses como lo has hecho, porque ese sobre trabajo que le das al musculo, no lo asimila; y te puede provocar una sobrecarga, incluso llegar a rotura fibrilar.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos