Foros ›
Autor
Mensaxe
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 13:33
Asunto:

lentoperosejuro escribió:
...porque eu tamén vou, simplemente a correr. Tiña intención de ofrecerme para facer a carreira con alguén e se podía axudar algo pois axudar, pero cos tempos que vos marcades será mellor que me quede caladiño...e o dito SORTE para todos.
Bueno, bueno...lentoperosejuro, xa será menos, xa será menos. Agora falas pero despois seguro que vas como unha moto...

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 13:55
Asunto:

Mafalda escribió:
Pues nada de nada... mira que lo he intentado, pero bytheface está missing. Y yo, os prometo que no le he hecho nada, en serio... bueno, reconozco que el martes, entrenando le dí un pequeño empujoncillo, pero flojito. Ay, ay,... vuelve!!!!!!! bythe, te juro que no lo vuelvo a hacer. Por fi, por fi
¿el empujoncito fue al lado del rio?¿aparecio en la otra orilla?¿era entrenamiento modelo Eternal Running?le avisare que al proximo rodaje vaya con manguitos y aletas.
P.D. mensaje tiene mismo numero que año de nacimiento,vuelvo a nacer,que tiempos...

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 14:00
Asunto:

Actualizando...

Afiador
Aguita
Alicia (Kitty,en el foro) (50´,apuesto por ello,no sé lo que pensará ella)
Azochador
Buker
bytheface (35-40')
Celanova
Corredoiras (45')
Corroseguro
Derek
Easywind
Elyana (50'/55' ?)
Fojeteiro
Kandpalleiro (verde que é a cor da esperanza)
Keniatablanco
Khene (50')
Kurty
Jazz-Willi
Jecarqui
jm_ourense68 (45'30"-47´)
lentoperosejuro
Lucense
Mafalda 35-39'40¨,mi otra apuesta)
Makoki
Mandragora
Marola (40´,también mi apuesta)
Piti (34-35´, mi apuesta) ¡¡¡NI CON UN PAR DE ALAS!!!! (Fdo: PITI)
Presy (46')
SAMPEDRO ( Buen rollito, eh!?)
Señora de Buker (María: habrá que buscarle un nick)
Señora de Corroseguro
Tette
Tocho-gr?
U
Xan de ris
Yosi (40-41´)

lentoperosejuro, ¿qué tiempo vas a hacer? ¿50'? ¿60'? Pues no te preocupes que es el tiempo que vamos a hacer la mayoría de los pasteleros Guiño Anda, anímate y márcate un objetivo en la lista Moi feliz

¿Derek? ¿Aguita? ¿Por qué no marcáis un número al lado de vuestro nick? Guiño

Mucha suerte a todos el domingo y... ¡que el buen tiempo nos acompañe! Ríndose

Última edición por khene o Ven, 17 Nov 2006, 14:27; editado 2 veces
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 14:22
Asunto:

Suerte para tod@s en Ourense, no vemos a las 10:15 delante del pabellon de los Remedios.
Esperemos que no llueva mucho, sobre todo por los acompañantes.
saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 14:23
Asunto:

Suerte a ti también, Aguita, nos vemos por allí a las 10:15. Molón

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 14:52
Asunto:

Actualizando...

Afiador
Aguita
Alicia (Kitty,en el foro) (50´,apuesto por ello,no sé lo que pensará ella)
Azochador
Buker 45-46'
bytheface (35-40')
Celanova
Corredoiras (45')
Corroseguro
Derek
Easywind
Elyana (50'/55' ?)
Fojeteiro
Kandpalleiro (verde que é a cor da esperanza)
Keniatablanco
Khene (50')
Kurty
Jazz-Willi
Jecarqui
jm_ourense68 (45'30"-47´)
lentoperosejuro
Lucense
Mafalda 35-39'40¨,mi otra apuesta)
Makoki
Mandragora
Piti (34-35´, mi apuesta) ¡¡¡NI CON UN PAR DE ALAS!!!! (Fdo: PITI)
Presy (46')
SAMPEDRO ( Buen rollito, eh!?)
Señora de Buker (María: habrá que buscarle un nick)
Señora de Corroseguro
Tette
Tocho-gr?
U
Xan de ris
Yosi (40-41´)
¡Non ter medo das costas,son todas moi levadeiras!
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 16:21
Asunto:

Elyana escribió:

¿Encontraste en serio las drogas de bytheface?, pásame lo que te sobre... Ríndose Ríndose
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 16:48
Asunto:

corredoiras, gracias pola túa benvida ó duelo... ó final semella que non imos ser moitos os que nos xoguemos as cañas, os bourbons, ou o que faga falla...
o do lema ven xa de hai moito tempo... xa sei que é difícil de entender, e mesmo de explicar para min, pero éche o que hai... non me gustan as drogas, nin creo que as compaxinaría ben co deporte... os tempos cambian e agora un pode ser rockeiro e san ó mesmo tempo.
saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 17:15
Asunto:

Hola a todos,solo desexarvos sorte a todos e q disfrutedes o máximo da carreira, xa q é de eso do q se trata ,disfrutar;haber si o tempo nos acompaña,e pasamos un bo día,eu irei cos meus compañeiros do Pato Blanco,recien chegados do maraton de N.Y,pero seguramente correrei ca camiseta do foro,o dito pasaino ben, Saudos para todos.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 18:48
Asunto:

lentoperosejuro escribió:
Bueno entrei hoxe no foro para DESEXAR SORTE A TODOS OS QUE IMOS CORRER EN OURENSE,porque eu tamén vou, simplemente a correr. Tiña intención de ofrecerme para facer a carreira con alguén e se podía axudar algo pois axudar, pero cos tempos que vos marcades será mellor que me quede caladiño...e o dito SORTE para todos.

Lentoperosejuro: ¿¿non ves a Ourense?? A maior parte dos que estamos aquí imos para "simplemente a correr", bueno, e despois tomar algo, sacar unhas fotos, etc. etc. Veña, anímate...

Khene: lentoperosejuro no sabe hacer carreras en 50 minutos...todo lo que pase de 35 lo tiene prohibido Ríndose Ríndose Ríndose

Celanova: será un placer verte en Ourense. Y a los de Nueva York, que se preparen, ¡¡¡que los vamos a bombardear a preguntas!! Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 19:15
Asunto:

Hola hola...bueno si nada lo tuerce pues tambien ire a orense,eso si con intencion de cerrar la carrera ...jejjeje ¡¡alguien tendra que ser de los ultimos¡¡¡,pues nada esa sere yo,asi que ya os veo a todos/as haciendome de liebres, ¡¡¡¡ que lujoooooo!!!!!.

nos vemos el domingo.

saludiños
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 20:03
Asunto:

Si el trancazo no me tumba Chorando , nos vemos el domingo Guiño

Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 22:02
Asunto:

Bueno bueno Corredoiras a boas horas ves a meterlle dudas a xente, xa o avisei días antes cando describin o recorrido que se modificou ese tramo o ano pasado cando homologaron o recorrido, son xusto 10Km, e imos a mellorar todos postos xa que solo deben vir duas gacelas de Africa. . ......
Sobre as cañas non me borro, pero si teño que pagalas eu quedamos outro día. . ..... .
PondeRosa

Novo foreiro
Novo foreiro
14/11/06
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 23:39
Asunto:

Hola Aguita: suele concentrarse bastante gente delante del pabellón, pero con dos horas de antelación no creo que tengas problemas. A los que somos de aquí nos mandan recoger el chip, mostrando el dorsal el sábado, durante todo el día, así que eso os facilitará la recogida el domingo. Espero que no caiga la que cayó hoy. Suerte a todos. Disimulando
bytheface

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/05/06
0 Carreiras
286 Mensaxes
brigantium flavium
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 23:47
Asunto:

Estoooo.. se que puede parecer increible. Que a lo mejor, algún malpensado quiere creer que el miedo atenaza mis músculos o que me busco excusas de mal pagador. Peeeeero... el Domingo me ha surgido un imprevisto y tengo una primera comunión de un primo lejano con la que no contaba. Triste

Lo siento por todos vosotros que habiais depositado vuestras esperanzas en mi y me alegro un montón por Mafalda que podrá disfrutar de las mieles de la victoria. Molón

Emplazaremos el duelo para otra ocasión .. a lo mejor en una barra libre de cerveza o algo por el estilo Demo sorrindo Demo sorrindo

Fiuuuuuuu fiuuuuuuuuu fiufiufiufifuiuffiuuuuuuu Disimulando

"errar es de humanos" ...dijo el pato bajándose de la gallina

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos