Foros ›
Autor
Mensaxe
CeNToLiNHo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/09
17 Carreiras
91 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 09 Ago 2011, 23:26
Asunto: XX Carreira das Areas, Carnota

O vindeiro sábado 20 de agosto celebrará-se na praia de Carnota a XX edición da carreira das areas.
Trata-se dunha carreira de 8km para os maiores. Tamén hai categorias inferiores.
A hora do comezo será as 10:30 da mañá e correra-se coa marea baixa sobre area compacta (non te enterras).
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 10 Ago 2011, 1:49
Asunto: Re: XX CARREIRA DAS AREAS- CARNOTA

Ya estoy anotado y, si no hay imprevistos, coincidirá con mi carrera nº 1.000

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 17:30
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

o percorrido é integro pola praia o hai tamen terra ou asfalto??
saudos
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 17:45
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

telait escribió:
o percorrido é integro pola praia o hai tamen terra ou asfalto??
saudos

La salida es por una zona con asfalto de unos 100 m picasaweb.google.com/l...irectlinky y antes de llegar a la playa, otros 200 m por una pasarela de madera algo mas estrecha.

Este mismo trayecto se recorre a la inversa al volver a meta. El resto de la distancia es por arena de playa picasaweb.google.com/l...directlink

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez

Última edición por jesusb o Mér, 17 Ago 2011, 10:05; editado 1 vez
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mar, 16 Ago 2011, 22:31
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

telo, yo voy a ir. Anímate que es una carrera muy bonita
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 18 Ago 2011, 10:52
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

Que boa pinta ten esta carreira. Ali estarei para debutar nesta modalidade tan bonita pola area. Asi de paso tamen visito de novo esta preciosa praia.
A verdade e que levo 6 anos sen ir unha finde a praia e para unha vez que vou é para correr!!!! Menos mal que queda o domingo libre para morenear pola zona
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1310 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 18 Ago 2011, 11:22
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

xa están cerradas as inscripcións Triste
CeNToLiNHo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/09
17 Carreiras
91 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 18 Ago 2011, 15:17
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

Creo que te podes inscribir o mesmo dia da carreira, pero a un prezo de 5€
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2011, 14:09
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

acastro escribió:
telo, yo voy a ir. Anímate que es una carrera muy bonita

é unha pena pero non me podo acercar a Carnota!! espero que disfrutes moito a carreira e poder ir o proximo ano. saudos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3720 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Ago 2011, 10:27
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

Nunca fixera unha carreira pola praia, i o certo é que me encantou. Tamén comentar que o lugar e fermosísimo o que lle engade máis brillantez a carreira.
A organización moi ben, xa levan vintepico edicións. A carreira pensei que ia ser máis dura, correse millor do que esperaba pola area mollada. Zonas conflictivas foron as de area seca, sobre todo o derradeiro xiro, xa que eran uns cantos centos de metros por ela, cando xa debíamos levar 6 Kms.
Eu fun de menos a máis polo que se me fixo máis levadeira, xa que fun adiantando xente que creo que pagou en exceso sair demasiado rápido. Facendo polo meu crono 34'11" co cal me sinto moi satisfeito.
Agardo poder disputar outras edicións da mesma.
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Ago 2011, 21:08
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

Yo tampoco había hecho ninguna carrera en la playa, y a mí también me gustó muchísimo. Había de todo: tramos donde se corría bien Moi feliz , otros en los que te hundías bastante Sorriso y... la arena seca Muerto .
Buen ambiente, organización magnífica con gente muy amable y el marco de la carrera... inmejorable.
Una gozada esta carrera de Carnota, desde ahora un fijo en mi calendario.

Aplauso Aplauso Aplauso

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Dom, 21 Ago 2011, 22:50
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

Magnífica carrera, en un impresionante lugar como es la playa de Carnota. Enhorabuena a la organización por tantos años celebrándola Aplauso Aplauso . Se pudo correr bien, aunque no había bajado la marea del todo y se notaba en algunas zonas. La zona de Boca do Río (km 6) sí que se hizo dura, con toda la arena blanda. En mi caso, contento, fui de menos a más, pero al llegar al km 6 me quedé del grupo con el que iba (se notan las fiestas de Agosto Silbar Silbar ). Una pregunta a los que llevaban GPS. ¿Qué distancia os salió? A mí me dio 8,45 km
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 8:58
Asunto: Re: XX Carreira das Areas, Carnota

Primeiro de nada felicitacións a Jesus B pola sua celebración da carreira 1000. Non quedamos contigo para o café xa que as 10h. aínda estabamos xuntándonos a xente do equipo para ir ver como estaba a area.

Felicitar unha vez máis á organización polo esforzo feito e permitirnos gozar dunha carreira deste tipo.

En canto á carreira, supoño que os que repetides do ano pasado comprobastes que este ano o percorrido estaba máis "blandengue". E incluso ese xiro, ou "emboscada", na última baliza era algo máis amplo e complicado que o ano anterior (como puiden comprobar e comparar cos mapas grabados co GPS).

En canto á distancia, xa suporedes que pode variar algo xa que cada un fixo a súa trazada (jeje, na saida á area pareciamos ciclistas facendo abanicos para coller a parte boa). A min marcoume o cacharro sobre 7,96 km, parecido ao ano pasado (tede en conta que fun moi por dentro e tamén o marxe de erro destes utensilios).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos