Mar, 08 Nov 2005, 9:54
Asunto: Conclusións // Carreiras Varias
Sr. Azochador:
Varias Precisións:
1º.- "Cubela", sendo un nome fermoso, non é o meu. Agradezo que te dirixas a mín chamándome "Bubela".
2º.- Reitérome. Para mín a carreira do San Martiño, a pesar da saida, do percorrido esixente, é A CARREIRA (CON MAIÃ?SCULAS).
3º.- As disputas e conflictos neste foro teñen xurdido por ter efectuado algún intervinte xuizos de valor sobre persoas ou opinións, cheos de soberbia, altivez e arrogancia.
4º.- Ata agora ningún dos meu comentarios recibiu ataques persoais porque NUNCA se dirixen contra persoas, nin teñen desprecidado opinións coas que non estou dacordo.
Por exemplo. Eu penso que a saída do San Martiño foi mala. Pero, a miña nota global para esta carreira alcanza un 8,5/9.
Eu, como me considero bastante inxenuo, a calquer carreira, polo feito de organizarse, neste mundo de consolas, chats, Champions League, Alonsomanía, e Centros Comerciais, doulle de partida de nota un 6.
Este ano fun a carreiras nas que participaron desde 40.000 a 130 persoas, carreiras que se organizaron en localidades de entre 11 millóns de habitantes e 200 habitantes, polo monte, pola praia, pola cidade, pola corredoira. Todas teñen ese neno e ese vello que te veñen animar e participar da festa, e che tenden a mán. Todas teñen esa inquietude dos minutos antes da saida. Todas teñen a adrenalina que sae a borbollóns. Todas teñen o reeconcontro con coñecidos, con descoñecidos ao chegar a meta. E todas teñen, sobre todo, a sensación de voltar a comezar un pequeno ou gran ciclo.
Por tanto, eu serei sempre benévolo e cariñoso en todas as miñas análises e críticas. En particular co Noso San Martiño, a carreira que máis veces corrín, e que forma parte da miña memoria.