Foros ›
Conocer xente e circuitos de Outes e Noia.
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 9:46
Asunto: Conocer xente e circuitos de Outes e Noia.

Hooola compañeir@s, este verán por fin tranquilamente na casiña (Cruceiro de Roo) puidén soltar perna e levar a cabo o entrenamento que durante o ano levaba prácticando no lugar onde resido normalmente en Navarra. Coñecin a forza de perderme un pouquiño tamén circuitos e rutas que endexamáis houbera pensado o ladiño de casa, gracias en parte que ahora teño ganas de sair a camiñar ou correr.

Pero as vacacións rematán non así as ganas de seguir millorando e seguir coñecendo novos percorridos. Aquí da parte do Cruceiro de Roo co paseo maritimo que nos fixeron desde a praia de Broña hasta o Freixo é unha gozada sair a correr(http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1938568), tamén percorrer as 3 pontes que pasan pola ponte Nafonso, ponte nova e Ponte do Engano (http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1910988)

Agora só podo vir un fin de semana ó mes e con moito menos tempo para experimentar a "perderme" en atopar novas rutas, polo que agradecería moito que me pouderades indicar algunha tanto para senderismo como para correr preto de onde son eu. Que decir que si é con compañía moito mellor, eso sí, avisando que eu son novato en correr, levo menos dun ano e podo entorpecer o ritmo de máis de un, aínda non consigo baixar dos 6 min o Km Triste

Pois nada máis, moitas gracias e vos vou lendo Sorriso
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 18:09
Asunto: Re: Conocer xente e circuitos de Outes e Noia.

Yo estaré a partir del día 21 por Portosin, pasaré 15 días y luego solo los fines de semana hasta que acabe septiembre, poco a poco voy conociendo recorridos para todos los gustos, llanos, rompepiernas, mi ritmo de estos primeros días no quiero que sean muy altos, no quiero bajar de 5´30 el km, para lograr mi primer objetivo de la temporada, así que si te viene bien podemos quedar algun día.
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 18:22
Asunto: Re: Conocer xente e circuitos de Outes e Noia.

En Pobra somos muchos los aficionados...
En Boiro también hay unos cuantos

Yo tenía ganas de subir al Enxa este verano.
Desde Porto do Son la subida es muy chula
Si te animas, me mandas un privado


Saludos

afiladosrunners.wordpress.com/
rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Mar, 16 Ago 2011, 14:40
Asunto: Re: Conocer xente e circuitos de Outes e Noia.

Pois si tedes en conta o meu ritmo de marcha, que se asemella moito o de Pájaro-Azul (5'30 o Km. para min e unha boa tunda) claro que me vou a poñer en contacto con vós. Como explicaba mañan remato as miñas vacacións e teño que volver para Isaba (Navarra) a traballar, pero o fin de semana do mes que volva para casa me poño en contacto con vós, ben por privado ou tamén por aquí por si alguén máis se anima.

Oes panzudopobrense, esa subida tan chula que te refires.... como de chula é? jejejeje Si eso me animo eu, me quedades un pouquiño a desmán alí en pobra, pero me parece xenial conocer xente e ver eses grupiños que hai por ahí montados.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos