Foros ›
Autor
Mensaxe
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 15 Ago 2011, 11:04
Asunto: Debilidade por antibioticos.

Logo de un periodo de medicación con antibióticos (15 días), anti inflamatorios e calmantes por mor dun proceso de infección causado por unha moa, atópome que para comenzar de novo cos entrenos estou moi débil e desganado, e gostaríame saber se alguén me sabe dicir de algún complexo vitamínico para me axudar a superar esta situación de debilidade.
Moi agaradecido de antemán envíovos a todos os foreiros un cordial saudo.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 15 Ago 2011, 14:32
Asunto: Re: Debilidade por antibioticos.

Quizáis o que máis precisaras sería un proceso de desintoxicación, pero tampouco ten porque ser necesaria por 15 días, pouco a pouco o teu corpo iráse recuperando.
Eu tomaría mellor algún tipo de batido como Meritene que é dos máis completos, ou se queres vitaminas algo como pharmaton complex que parece ser que tamén é bastante bo.
A ver si che dan máis consellos, pero sobre todo como che digo, se tiveches infección e febre, é moi lóxico que te sintas cansado, e nuns días estarás moito mellor. Ah! e moito líquido !!
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4444 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 15 Ago 2011, 14:36

Eu recomendaríache tamén mercar flora bacteriana nun herbolario ou farmacia (bio-flora é unha presentación que se me ven agora á cabeza pero hai máis) porque o malo dos antibióticos é que se cargan tanto as bacterias que queres elminar como as que necesitas dende o punto de vista dixestivo e inmunitario. Co mesmo fin tomar numerosos iogures nas próximas semanas.
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Ago 2011, 16:46

No le des importancia, los antibióticos debilitan muchísimo, pero una vez dejas de tomarlos la recuperación es muy rápida, en unos días estarás bien, eso sí, si durante este periodo no entrenaste nada, es lógico que te veas débil y en baja forma, pero no es culpa de los antibióticos, poco a poco irás recuperando sensaciones.
veloehívay

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Ago 2011, 21:16

Os antibióticos aniquilan os glóbulos roxos que son os encargados de levar o osíxeno os músculos e lóxicamente éstes cánsanse antes e non recuperan igual. A solución é recuperar os glóbulos roxos e a mellor forma de faelo e comendo ben e dándolle tempo o corpo para que recupere. Por suposto, meténdolle palizas o corpo intentado ir a ritmos que íamos antes de enfermar, non él a millor maneira. Saúdos.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
591 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Ago 2011, 8:18

yo pasé lo mismo y lo que hice fue seguir entrenando a lo bestia....me encontré muy cansado...fundamentalmente porque la asimilación de vitaminas y proteinas se ve seriamente mermada por la pérdida de nuestra propia flora bacteriana....no te preocupes, en unos días recuperarás sensaciones y tono e incluso psicológicamente te verás cada día mejor y con ganas....ánimos

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 16 Ago 2011, 9:55

Moitísimas grazas a todos polos vosos consellos e sobor de todo polos ánimos que en estos intres de decaemento, a todos os niveis, son de gran axuda.
Unha aperta e moita sorte a todos vos tamén.
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Ago 2011, 10:54

En enero tuve que tomar antibióticos durante una semana y me pasó lo mismo, una debilidad extrema, que me llevaba a no poder acabar los entrenos. Me lo avisó el médico, eso es cierto. Bajé el ritmo, descansé más, y poco a poco el cuerpo ya me fue respondiendo mejor, pero tardé más de un mes en recuperarme del todo. No tomé ningún complejo vitamínico.

Bueno, pepeangel ya verás como en unos días estás recuperado.

Un saludo

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
roca151

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/11/10
0 Carreiras
290 Mensaxes
El Temple
Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2011, 17:46

Como vas? Supongo que a estas alturas ya te encontraras mejor.
Un complejo vitaminico nunca viene mal, pero lo mejor de todo es descansar lo que haga falta. El cuerpo da señales, solo hay que aprender a escucharlo y hacerle caso. Aunque ya se que muy facil es hablar por hablar...
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2011, 22:59

Mejor, estoy mucho mejor, ya estoy más animado y físicamente me encuentro bastante recuperado. Al final me he pillado el complejo vitamínico y creo que funciona o al menos me lo parece, puede ser un efecto placebo o algo así le llaman, si no me corriges que estoy pisando tu terreno, en resumen ya me estoy planteando un reto para la Monumental y eso es que estoy con ganas.
Salu2 y gracias por tu interés y el de los demás correlegas.
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Ven, 26 Ago 2011, 9:48

veloehívay escribió:
Os antibióticos aniquilan os glóbulos roxos
Abraiado Abraiado
Abraiado Abraiado Abraiado
Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado

Solo los genios somos modestos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos