Foros ›
Dudas sobre a calculadora de Índice de Masa Corporal (IMC)
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 13:02
Asunto: Dudas sobre a calculadora de Índice de Masa Corporal (IMC)

Hola compañeiros, teño unha nova dúbida, estaba a fuchicar nas opcións do foro é atopei unha calculadora para averiguar o tema referido no asunto, é decir o Índice de Masa Corporal, máis que ser unha critica, a dúbida é a seguinte, ¿cánto de certo ou orientativo pode ser esto?

Quero preguntalo porque non sei si con dous datos como o peso e a altura (dende logo moi importantes) non habería ter en conta outros datos, na miña ignorancia vou nombrar constitución, grosor dos osos, etc.

Digo esto porque eu ben sei que aínda estou gordo, meus datos que metin son estes; Altura: 173 cm. e Peso: 88 Kg.

O resultado da calculadora co meu IMC é de 29,4 polo tanto -> Entre 74.82 y 89.78 kg teño sobrepeso.

¿vós como o vedes? Graciñas polos comentarios e por suposto por poñer aplicacións como a calculadora que son de utilidade para todos nós.
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 13:36
Asunto: Re: Dudas sobre a calculadora de Índice de Masa Corporal (I

Hola, el IMC es sólo una fórmula que únicamente depende del peso y la altura, así que no depende de nada más. De esta forma, según el IMC todos los culturistas serían obesos.

Cita:
El índice de masa corporal (IMC) es una medida de asociación entre el peso y la talla de un individuo. Ideado por el estadístico belga L. A. J. Quetelet, por lo que también se conoce como índice de Quetelet.

Eso está en la wikipedia, puedes comprobarlo por ti mismo: IMC (WIKIPEDIA)

Un saludo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 13:41

parécenche pouco dúas variables Mr. Green Mr. Green tranquil@ que falamos o asunto para que lle metan un par delas máis.
[mentras escribía xa respondera o compañeiro]

en serio. O importante do asunto é precisamente o simple que é de calcular e as consecuencias que estadísticamente se tiran de estar dentro dun rango ou outro de IMC. Quizír, se tes un índice de 27 entón, por exemplo, ter un % máis de posibilidades de padecer unha determinada enfermidade cardiovascular, un % máis (ou menos) de colesterol do malo, etc. O mesmo índice aplícase por abaixo tamén, non só é para os "gordos".

Despois habería que entrar a valorar o caso particular do que se tratase e ver outros factores, pero simplemente con un número facilmente calculable xa tes unha chea de prexuizos ao lombo, prexuizos fundamentados en estadísticas.

Respondendo a pregunta, o dato non é orientativo, é exacto se lle metes os datos exactos.
rdanism escribió:

Quero preguntalo porque non sei si con dous datos como o peso e a altura (dende logo moi importantes) non habería ter en conta outros datos, na miña ignorancia vou nombrar constitución, grosor dos osos, etc.
.
Para calcular o IMC non, para calcular outras cousas, pois si.

-- Chámame "ghose"

Última edición por XoseM o Mér, 17 Ago 2011, 13:59; editado 2 veces
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 13:43
Asunto: Re: Dudas sobre a calculadora de Índice de Masa Corporal (IMC)

Por muy sofisticada que sea esa calculadora, siempre cometerá errores, porque los coeficientes reductores del resultado tienen las variables de la tipología, la edad, el margen del peso ideal y el índice de obesidad.

Para hacer un estudio correcto, además del peso y altura se necesita conocer los perímetros torácicos máximo y mínimo, el perímetro abdominal, la altura medida sentado en el suelo, la edad y el tipo de deporte, ya que, al calcular el peso ideal, se necesita dejar un margen de kilos para no verse perjudicado al practicarlo.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 13:50

jesusb escribió:
Por muy sofisticada que sea esa calculadora, siempre cometerá errores,
o IMC incluso o podemos calcular cun lápis Bailar e sacar decimáis.
jesusb escribió:

Para hacer un estudio correcto, además del peso y altura se necesita conocer los perímetros torácicos máximo y mínimo, el perímetro abdominal, la altura medida sentado en el suelo, la edad y el tipo de deporte, ya que, al calcular el peso ideal, se necesita dejar un margen de kilos para no verse perjudicado al practicarlo.

saludos,

creo que o compañeir@ non pregunta sobre o peso ideal Guiño

-- Chámame "ghose"
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 14:01

pikamoku escribió:
jesusb escribió:
jesusb escribió:

saludos,

creo que o compañeir@ non pregunta sobre o peso ideal Guiño

Este dato es necesario para el cálculo correcto del IMC

saludos,

rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 14:04

Graciñas de antemán polas rápidas contestacións, voume aclarando. Tendo en conta que o IMC é só o resultado que sae entre o peso e a altura como dis nikr0, entón con eso me sería suficiente como para que me dera un pouco igual o resultado, xa que a todas vistas non o vexo moi práctico máis que como unha estadistica. Así que pikamoku, tes razón que o dato é xusto e non ten paliativos. O que me parece totalmente inxusto e que como di jesusb, califiquen nesta tabla como "gordos" ou "sobrepeso" sin ter en conta outos tantos datos como jesusb expuso moito millor ca min.

Como ben dis pikamoku, non era polo peso ideal o que preguntaba exactamente, senon polos valores que había que ter en conta para calcular o IMC, ben é certo que me parece tamén mal que che encasillen como gordo ou con sobrepeso con só eses datos aportados. Pero supoño que esa sería outra cuestión.
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 14:27

A min parécenme máis interesantes os datos que dan algunhas básculas como o porcentaxe de grasa e o porcentaxe de músculo, e ir comparando estas cifras conforme se van perdendo kilos. Ainda que tamén é certo que fallan bastante. En moitas farmacias encóntranse este tipo de básculas.

Déixoche aquí outra tabla que poida que che guste máis, e aquí no hai excusas Guiño

Tabla comparación de Porcentaje de Grasa Corporal:

Categorías Nivel de Grasa Hombre Mujer

Físico Culturismo Extremo Bajo 3 - 7 % 9 - 14 %
Definido/Delgado Muy Bajo 7 - 10 % 14 - 17 %
Atlético Bajo 10 - 13 % 17 - 20 %
Normal Normal 13 - 17 % 20 - 27 %
Sobrepeso Alto 17 - 25 % 27 - 31 %
Obesidad Muy Alto más de 25 más de 31
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 16:20

pikamoku escribió:
jesusb escribió:

Me refería a las calculadoras preparadas para dar este Índice, por ejemplo en alguna farmacia introduces una moneda y de acuerdo con lo que pesas y mides, entre otros, salen impresos estos datos o esta calculadora www.calculoimc.com/

En cuanto a la utilización del peso ideal para el cálculo correcto del IMC, hay que tener en cuenta cual corresponde a cada persona, lo cual no es fácil, ya que antes, tenemos que averigüar su tipología: lepsomática-longuilínea, atlética-normolínea o pícnica-brevilínea, para aplicar correctamente los coeficientes que modifican el resultado. Otra variable es la edad ya que a partir de los 25 años hay un aumento aprox. de 1/2 kg por año y luego está el márgen de seguridad que depende del deporte que se practica.

Una vez obtenido el peso ideal, se compara con el peso real y, la diferencia (supongamos que excede en kilos), hay que analizarla calculando el Índice Muscular para averigüar si esos kilos de más son de tejido adiposo o de masa muscular, y a partir de aquí se aplican las correcciones necesarias para que el deportista permanezca dentro del rango que le corresponda.

saludos,

nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 16:58

jesusb escribió:
pikamoku escribió:
jesusb escribió:

Me refería a las calculadoras preparadas para dar este Índice, por ejemplo en alguna farmacia introduces una moneda y de acuerdo con lo que pesas y mides, entre otros, salen impresos estos datos o esta calculadora www.calculoimc.com/

En cuanto a la utilización del peso ideal para el cálculo correcto del IMC, hay que tener en cuenta cual corresponde a cada persona, lo cual no es fácil, ya que antes, tenemos que averigüar su tipología: lepsomática-longuilínea, atlética-normolínea o pícnica-brevilínea, para aplicar correctamente los coeficientes que modifican el resultado. Otra variable es la edad ya que a partir de los 25 años hay un aumento aprox. de 1/2 kg por año y luego está el márgen de seguridad que depende del deporte que se practica.

Una vez obtenido el peso ideal, se compara con el peso real y, la diferencia (supongamos que excede en kilos), hay que analizarla calculando el Índice Muscular para averigüar si esos kilos de más son de tejido adiposo o de masa muscular, y a partir de aquí se aplican las correcciones necesarias para que el deportista permanezca dentro del rango que le corresponda.

saludos,

El IMC por definición es el peso dividido por la altura al cuadrado, ni más ni menos. Las calculadoras son exactas en el cálculo del IMC.

Otra cosa distinta es el peso ideal, etc, como bien decía pikamoku
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 17:37

De acuerdo nikr0, pero reconoce que al aplicar esa fórmula sin tener en cuenta otros parámetros, la operación aritmética es exacta, pero el resultado obtenido, para un deportista no es fiable.

saludos,

XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 18:45

rdanism escribió:
G............con eso me sería suficiente como para que me dera un pouco igual o resultado, xa que a todas vistas non o vexo moi práctico máis que como unha estadistica. ............
as estaqdísticas, en xeral Silbar , non son números a boleo. Teñen un fundamento.
rdanism escribió:

Como ben dis pikamoku, non era polo peso ideal o que preguntaba exactamente, senon polos valores que había que ter en conta para calcular o IMC, ben é certo que me parece tamén mal que che encasillen como gordo ou con sobrepeso con só eses datos aportados. Pero supoño que esa sería outra cuestión.

Ese número non é para calificar de gordo ou delgado a nadie, ten outras implicacións moito máis importantes que as meramente estéticas, que sendo importantes para algunhas personas, son totalmente subxetivas.

o asunto funciona máis ben ao revés: primero miraron quen tiña o colesterol alto, quén padecía máis de gota, máis anemias, desnutrición, impotencia sexual, fatiga crónica, problemas de osos, ..... (lista moi longa) e DESPOIS, facendo números, viron que tiñas máis posibilidades (non a certeza diagnóstica) de padecer algún tipo de problema segundo estiveses nun dos grupos establecidos de IMC. É moito máis doado e barato calcular o IMC que facer un lote de probas diagnósticas de cara a ESTIMAR un risco (non unha certeza) e así tomar medidas oportunas. Se tes un ICM de 16 e vas ao médico máis ben mirará se estás anémico que se tes o colesterol alto, por exemplo. (Aquí si que me arrisco co argumento, pois non son médico.)

O IMC non califica á persona, só é un número. Non quero polemizar en absoluto, pero creo que mezclar churras e merinas só pode traer confusión. Pareceme moi pertinente a pregunta de rdanism para todos nos.

-- Chámame "ghose"
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 18 Ago 2011, 17:15

nikr0 escribió:
A min parécenme máis interesantes os datos que dan algunhas básculas como o porcentaxe de grasa e o porcentaxe de músculo, e ir comparando estas cifras conforme se van perdendo kilos. Ainda que tamén é certo que fallan bastante. En moitas farmacias encóntranse este tipo de básculas.

Déixoche aquí outra tabla que poida que che guste máis, e aquí no hai excusas Guiño

Tabla comparación de Porcentaje de Grasa Corporal:

Categorías Nivel de Grasa Hombre Mujer

Físico Culturismo Extremo Bajo 3 - 7 % 9 - 14 %
Definido/Delgado Muy Bajo 7 - 10 % 14 - 17 %
Atlético Bajo 10 - 13 % 17 - 20 %
Normal Normal 13 - 17 % 20 - 27 %
Sobrepeso Alto 17 - 25 % 27 - 31 %
Obesidad Muy Alto más de 25 más de 31
O dato este da grasa fixeno eu no instituto cun metodo que salia nun libro. O cal me parece mais orientativo que fiable...ainda que nunca se sabe. O resultado doume un 6%. Si mal non recordo era unha barra ca medida da tua cintura e outra co teu peso. Tiñas que trazar unha linea recta entre as 2 variables e no punto no que cortase unha 3ª barra entre as 2 anteriores mostraba o teu porcentaxe d egrasa.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 18 Ago 2011, 17:46

pois eu teño un medidor de imc, o que fai aparte de pedirche todolos datos , idade, peso, altura etc... manda uns impulsos eléctricos imperceptibles de donde saca os datos.

Confuso
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Xov, 18 Ago 2011, 18:36

O índice de grasa corporal a min medíronmo cando fixen a proba de esforzo. Medíanme pellejos de piel cun calibre en certas partes do corpo (barriga, glúteo, biceps, cuadriceps, etc) para facer o cálculo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos