Foros ›
proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2011, 15:27
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os pa

xan escribió:
...Buscanse candidatos para que nos conten como vai o trebello...

Se o queres probar un día en Castrelos... Guiño
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2011, 16:03
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os pa

Vouvos poñer as miñas primeiras impresións. Moi sinxelo de usar e moi chulo. Comodísimo o conector USB na propia correa (para descargar datos e para cargara a batería). Pero para as cousas bonitas xa están os que os venden. Problemas que fun atopando:

- O primeiro, que para descargar os datos necesitas ter conexión a internet. Se xa tes instalado o software de Nike no ordenador podes descargar o aparello para vaciar memoria, pero sen poder fedellar cos datos...
- O Nike+ Training Center (non sei como se chama realmente) é un pouco cutre. Hai un plugin para poder traballar co Sporttracks. Eu teño a versión de proba (30 días) e vai ben. É de pago. Creo que 5 €...
- Fiabilidade bastante boa de distancias comparando cun Garmin. Os primeiros días desquicioume un pouco. Necesita o complemento do sensor para cando perde "satélite". Eu levo metido o sensor no exterior da zapatilla...
- Completamente inútil o indicador de velocidade instantánea.
- Ten pulsómetro se o asocias a unha cinta Polar. Non incluído no precio...
- A función "pause" non funciona como debería. Parece que deixa de contar o tempo, pero cando chegas a casa e descargas os datos aparece un tempo largo como que estiveches parado. Imaxino que en próximas actualizacións vaian arreglando bugs...
- Ocurriume o outro día na carreira das Festas do Monte. Unha vez localiza "satélite" (que ninguén se desquicie o primeiro día se tarda 15 minutos, que as próximas veces é bastante rápido) tes uns minutos (pouco) para darlle a "start". Tardaron un rato en dar a saída porque o tráfico non estaba cortado e cando saímos levei a sorpresa (novatada...) de que non tiña os sensores pillados. Dinlle a "quickstart", corrín só co sensor do pé, e o erro foi de máis do 25% na distancia...
- Nalgunha páxina vin que a pantalla do aparello rompe se leva unha ostia...
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1310 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2011, 16:34
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece

Eu estou contentísimo co meu sony ericsson xperia mini, tamaño p3, e co programa endomondo, mapas, velocidades por km, indícame por voz km a km o ritmo, podo crear rutas.... e costou 0 euros. e podeselle engadir ritmo cardíaco coa cinta bluetooth.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2011, 18:38
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece

mac-ray escribió:
Eu estou contentísimo co meu sony ericsson xperia mini, tamaño p3, e co programa endomondo, mapas, velocidades por km, indícame por voz km a km o ritmo, podo crear rutas.... e costou 0 euros. e podeselle engadir ritmo cardíaco coa cinta bluetooth.

Joerrr, yo tengo ese mismo móvil y no sabía de esas funciones ... Requiere conexión a internet?? Yo es que lo tengo "capao". Saludos
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2011, 19:24
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece

pois depende do programa que uses. Pero hai programas, gratuítos, que permiten usar mapas offline, polo que non faría falta conexión de datos e, para tomar os datos, só fai falta a conexión GPS.

o nike este necesita o sensor gps a parte ou vai incluido no reló de pulso?

non quero desviar o tema do nike+tomtom, pois neste mismo foro hai un tema dedicado a tal asunto sobre os programas que usamos os runners nas diversas plataformas de móbiles.

eu uso Oruxmaps, tremendo, disponible no Market market.android.com/det...rch_result Sirve para moitas máis cousas que o running, pero tamén fai gráficos chulos e e todo eso.


-- Chámame "ghose"
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Dom, 21 Ago 2011, 18:15
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece

pikamoku escribió:
...o nike este necesita o sensor gps a parte ou vai incluido no reló de pulso?...

Non. O GPS vai no reloxo. O que vai a maiores é un sensor (do tamaño dunha faba das grandes...) que se leva na zapatilla e que "axuda" cando se perde a cobertura (debaixo de árbores, en zonas de edificios...).
Banzai_Japon

Maratoniano
Maratoniano
9/12/09
0 Carreiras
86 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 23 Ago 2011, 8:18
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os pa

Hola
A priori tiene buena pinta. No suelo correr con reloj, pero voy a esperar para ver mas opiniones de usuarios y si son buenas es posible que se lo pida a los reyes magos
Banzai_Japon

Maratoniano
Maratoniano
9/12/09
0 Carreiras
86 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 28 Ago 2011, 9:04
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os pa

Carambas. Veo que nadie se anima a poner sus impresiones. Es posible que sea muy pronto, ya que acaba de salir y no crea que haya muchos propietarios. Por favor el que lo tenga que vaya poniendo que tal le va. Gracias

saludos.
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 13:29
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece

Aquí hay algo

www.gadgetsparacorrer..../#comments
Banzai_Japon

Maratoniano
Maratoniano
9/12/09
0 Carreiras
86 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 30 Ago 2011, 20:29
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os pa

Gracias
No lo ponen nada mal. Hoy fuí al Corte Inglés y no lo tenían. Otra opción que tengo es si algún Garmin se pone a tiro de precio, igual me animo tambien.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 30 Ago 2011, 20:48
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os pa

Eu teño o Nike+ Sportwatch GPS dende hai un mes. Foi un regalo. Eses mesmos días había precios moi interesantes de Garmin (creo que en Amazon...). Se saise do meu peto, non mercaría este Nike...
Banzai_Japon

Maratoniano
Maratoniano
9/12/09
0 Carreiras
86 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 31 Ago 2011, 7:44
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os pa

¿ No estas convencido con el Nike?
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2011, 14:19
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece

mac-ray escribió:
Eu estou contentísimo co meu sony ericsson xperia mini, tamaño p3, e co programa endomondo, mapas, velocidades por km, indícame por voz km a km o ritmo, podo crear rutas.... e costou 0 euros. e podeselle engadir ritmo cardíaco coa cinta bluetooth.

Pero marchache ben as distancias ????
diyisito

Novo foreiro
Novo foreiro
29/01/07
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 11:44
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os pa

en mi experiencia con Nike + GPS sportwatch:

-Fiabilidad muy alta (prácticamente del 100%) en medias-largas distancias (> 3000 metros) con el sensor satélite.

-En series de 1000 metros, pierde exactitud, la razón, es que desde que das las primeras zancadas, hasta que empieza a contabilizar el gps, pasan unos segundos ( en mi caso las series son unos 10 segundos más lentas o casi unos 100 metros de distancia , aprox 10% de error en series cortas...cuánto más cortas, más error).

-La velocidad instantánea no sirve, sin embargo la velocidad media, que es la que interesa, es realmente precisa)

-Tiene bateria recargable, pero si te vas de vacaciones 1 semana y no te llevas el ordenador...¿Cómo lo recargas??!

Para mí es muy buen reloj.
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 14:18
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece

podeis explicar porqué la velocidad instantanea no sirve? no la marca bien?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos