Foros ›
Carreira Popular Andar e Correr-Baiona (21/08/2011)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Dom, 21 Ago 2011, 22:54
Asunto: Re: Carreira Popular Andar e Correr-Baiona (21/08/2011)

Una gran carrera una vez más, probablemente una de las mejores de Galicia.

Esta carrera la corrí ya seis veces...y siempre hay una última cuesta que me sorprende cuando pienso que ya se acaban.

Una mañana estupenda, una vez más.
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 7:09

hola a todos,GRAN Y BONITA CARRERA LA DE BAYONA, CON ESAS CUESTAS EN LAS Q TANTOS NAUFRAGAMOS,JEJEJ,...
UNA PREGUNTA,A LOS QUE LLEVAIS ESOS ADELANTOS TECNICOS ,CUANTA DISTANCIA TENIA EL RECORRIDO,PQ DIJERON POR AQUI QUE UNOS 300 METROS MAS,...ENTONCES SE APROXIMA A LOS 10 KM' ? CUANTO EN CONCRETO MIDE,SI ALGUNO LO SABEIS,...GRACIAS Y ENHORABUENA A LA ORGANIZACION, Y A TODOS LOS PARTICIPANTES....
Baltasor

Novo foreiro
Novo foreiro
19/05/09
26 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 7:35

No se que problema hay que no aparezco en los resultados.Es posible que no esten volcados?Bonita carrera como siempre aunqeu el km 8 se me hace pesado.
En cuanto a la organización un 9.50,pues para años siguientes lo ideal es que te den un bolsa con la bebida y fruta al llegar para evitar colas,y poder beber algo lo antes posible.Por el resto perfecto.
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 9:04

Despues de cinco años, me la perdi, malditas vacaciones
soyleyenda70

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/09/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 11:09

meseoye Publicado: Lun, 22 Ago 2011, 9:09 Asunto: Re: Carreira Popular Andar e Correr-Baiona (21/08/2011)
hola a todos,GRAN Y BONITA CARRERA LA DE BAYONA, CON ESAS CUESTAS EN LAS Q TANTOS NAUFRAGAMOS,JEJEJ,...
UNA PREGUNTA,A LOS QUE LLEVAIS ESOS ADELANTOS TECNICOS ,CUANTA DISTANCIA TENIA EL RECORRIDO,PQ DIJERON POR AQUI QUE UNOS 300 METROS MAS,...ENTONCES SE APROXIMA A LOS 10 KM' ? CUANTO EN CONCRETO MIDE,SI ALGUNO LO SABEIS,...GRACIAS Y ENHORABUENA A LA ORGANIZACION

En el forerunner me dió 9.580 metros con 265 m de ascenso total y 253 m de descenso total
--------------------------------------------------------------------------------
DHooper

Novo foreiro
Novo foreiro
24/01/11
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 12:37

Muy Buena carrera, la organización casi un 10, pero mi gran duda, para que valía el cartón que nos dierón en el punto que ponía control??
A mi se me solto, pare y dí la vuelta a buscarlo, pero al llagar a meta, nadie sabía para que valía, alguien lo sabe???

L cuesta es infernal, pense que seria más corta, aun así, para el año vuelvo.

Ami me dio una distancia total de 9.450mts.

Saludosss
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 13:24

DHooper escribió:
Muy Buena carrera, la organización casi un 10, pero mi gran duda, para que valía el cartón que nos dierón en el punto que ponía control??
A mi se me solto, pare y dí la vuelta a buscarlo, pero al llagar a meta, nadie sabía para que valía, alguien lo sabe???

L cuesta es infernal, pense que seria más corta, aun así, para el año vuelvo.

Ami me dio una distancia total de 9.450mts.

Saludosss

pues es un punto de control...en vez de poner una alfombra de control de chip dan el cartón...porque el susosdicho chip que llevamos en el dorsal..y eso que no pita... Triste creo que es una cuestión a mejorar, pero bueno, si se hiciera con el chip de championchip seguramente habría que pagar "algo". Por lo menos tendríamos una certeza de la distancia, porque es un dilema esta carrera en ese tema y más cuando se cambia el recorrido respecto al año anterior.. Triste

Correr, correr y correr......

Última edición por Damores o Lun, 22 Ago 2011, 22:47; editado 1 vez
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 13:54

Pero entonces salen 9500 metros , ...alguien dijo q había aumentado el recorrido ,entonces paartiamos de 9200 el año pasado o es q es mayor la distancia en realidad. Donde cambio pues el trazado ? Si alguno sabéis al respecto,
cxose

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/11
0 Carreiras
256 Mensaxes
Panxón
Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 20:27

Boa carreira ainda que prefiro non falar das costas de San Antón. O meu Suunto Tc6 , medíu 9890 metros, polo que contrastada a súa exactitude nunha pista de atletismo "oficial" nos dá un resultado bastante cercano os 10000 metros. O circuito cambióu , respecto co do pasado ano , no callexeo polo casco vello de Baiona que en vez de subir polo " Candil ", agora se baixa a nova calle peatonal e logo se sube circunvalando o campo de fútbol ata facer a rotonda a esquerda . A partir de ahí , nos presinamos e empezamos cas subsoditas costiñas............., logo o circuito é igoal ca sempre. Felicidades os gañadores, Alberto, Miguel , Samuel , os pequenos do Val Miñor, q flipa coma correron , a Tito (pai de Marcos) a meu correlega Sergio Gómez q baixóu dos 40 min., a Patricia Massó, e coma non a Mario , Marcos e tódolos atletas participantes en especial os do meu club Alejandro Gómez.... Aplauso Aplauso Aplauso .¡ Saúdos dende o Val Miñor e pro ano , se Deus quer, repetiremos!
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 22:08

Hola,

Aquí un iniciado nesta proba tamén. A min sáenme no garmin forerunner 305 un total de 9,67 km e 252+.

Encantoume a proba, agardo poder repetila durante moitos anos, pero si que vexo que deberían saír aparte os que van a andar ou os que van a correr, xa que nos dous ou tres primeiros kilometros e un zig zag continuo Sorriso pero ainda así é divertido.

Saúdos.
Bermar

Novo foreiro
Novo foreiro
13/08/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2011, 22:59

Carreiras dura pola subida que ten, na que se agradece a auga que os veciños nos votan coas mangueiras.
Saudos para toda a organización polo traballo realizado, estubo todo perfecto.
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Mar, 23 Ago 2011, 12:54

Moi ben , Aplauso un aplauso pa organización Aplauso , todo perfecto. So que os que vaian ir andando deberian sair atras. E po ano quitade algunha costa Rezar .
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2011, 1:31

Ok con las distancias q dan por aquí todo cuadra con respecto a los tiempos de años pasados...alguno más hiciesteis medida de la distancia ? Saludos foreros . ojalá podamos disfrutarla tb para el año ...
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2011, 13:42

9.71 km déume a min, iniciando o fore algo por diante da liña de saída

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2011, 14:29

Linneo escribió:
9.71 km déume a min, iniciando o fore algo por diante da liña de saída

que tal foi a carreira???

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos