Ven, 04 Feb 2011, 13:18
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA
vou dar a miña opinion o respecto do circuito:
Eu vou as carreiras a facer deporte e pasalo ben con compañeiros, dame igual que haxa 100 ou 200 carreiras no mes e unhas puntuen mais ca outras, eu vou a que me gusta, e dame igual baixar ou subir de division; pra min o sentido do circuito e pra animar a xente a participar, non se obriga a ninguen a ir a todas as carreiras, nin creo que sexa prioritario nas nosas vidas estar en primeira division do circuito CenG.
Por aqui sen ten falado de que si se gasta muito indo as carreiras pra puntuar mais, ou se se vai a tantas carreiras o fin de semana, que cada quen faga o que queira, ou ben poida; cantas mais carreiras haxa mellor pra todos, ai tempo habia mui poucas carreiras, ahora podemos escoller, e iso si me parece ben.
Non me lio mais, espero que se me entenda, que cada quen faga o que lle pareza, e pra iso non e necesario limitar as carreiras no circuito, nin a participacion.
Disfrutemos das carreiras e dos compañeiros.
Saudos pra tod@s.
Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.