Foros ›
Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Ago 2011, 9:16
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

Joder, toda la carrera tranquilo y despacito sin forzar el tobillo, sobre todo en las bajadas que realizé casi andando y a falta de 3km me caigo por mirarle el culo a Tereza!!!! jejejejjeje Mr. Green Mr. Green

Como fuí lento disfruté muchísimo del paisaje y la naturaleza, todo gracias al equipazo humano de GMT. Os QUIERO tios!!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Dom, 28 Ago 2011, 11:04
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

pois eu estouche contento, o circuito no é dos que mais me gusta, polas subidas de rochas, pero para ser o meu primeiro trail non estivo mal, so botei de menos o 4º avituallamento, que debería estar mais preto do 3º, porque ía medio pajarito da sede que levaba e o tramo do embalse fixoseme eterno...polo resto, un pracer compartir kms con todos vos e participar desta magnifica organización, parabens e noraboa a todos Aplauso Aplauso

P.D. : Non estaba tan rabuñado polas pernas dende que fun a cachar toxo con meu pai en pantalón corto... mimaaaaaaaaa!! Confuso
cigri

Novo foreiro
Novo foreiro
3/05/11
40 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Ago 2011, 11:18
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

Satisfecho Satisfecho Satisfecho felicitar a los campeones,y ala organizacion,GMTA, Y ala cantante de fados y Enfadado Enfadado Enfadado al desalmado que hizo la gracia de arrancar las cintas orientativas que hizo cambiar los primeros puestos de la prueba y ademas perjudico a FERNANDO ARCA quien seria el justo vencedor de dicha prueba y del circuito.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Ago 2011, 16:12
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

Mr. Green Mr. Green
cigri escribió:
^ Satisfecho Satisfecho felicitar a los campeones,y ala organizacion,GMTA, Y ala cantante de fados y Enfadado Enfadado Enfadado al desalmado que hizo la gracia de arrancar las cintas orientativas que hizo cambiar los primeros puestos de la prueba y ademas perjudico a FERNANDO ARCA quien seria el justo vencedor de dicha prueba y del circuito.

jeje Enfadado la cantante de fados se nos venía arriba la jodia!!! no tenía ganas de irse la condenada!!! Razz Razz

www.jeffxavi.blogspot.com
juanin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
116 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Ago 2011, 16:53
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

Hola compañeiros, quero felicitar á organización polo bo traballo e esforzo para que todo saíse o mellor posible, tamén ás animadoras e a os valentes case trescentos corredores cos que compartín a carreira.
Onte lembráronme o que é o compañerismo e a recompensa do esforzo, a miña carreira foi mellor do que eu pensaba, aínda que moito, moitísimo máis dura. Foi unha mágoa o que pasou coas cintas , iso provocou que eu a algúns compañeiros nos perdésemos , polo demais todo perfecto.
Unha aperta e vémonos pronto..
jotam

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/11
60 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Ago 2011, 18:25
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

Alguien tiene foticas de la prueba???
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Ago 2011, 21:30
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

guti290971 escribió:

e de saudar os que axudaron coma Linkinpark, Safardatxo, Tara, Auxi....

Espero ansioso a inauguración da nova tempada de trails gmta...
z Moitas grazas por lembrarte min e incluirme nos teu bos desexos....Vemonos na proxima!
Guiño
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Ago 2011, 21:51
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

GRACIAS!!!!!

Gracias por organizar estas grandísimas 5 carreras, he disfrutado muchísimo. Me habeis dado la oportunidad de correr por sitios que nunca antes había conocido. He flipado literalmente redescubriendo el Caurel y corriendo entre sus entrañas, algo que nunca podría haberme imaginado.
Con las gracias me quedo corto porque es increible la dedicación e implicación de todos vosotr@s. Lo de ayer fue una última muestra y quizá la mejor, una pasada el ver a la gente joven apoyando, dándonos agua con toda la premura posible, con mucha ilusión y siempre sonriendo y dando ánimos a todo el mundo.
Sin duda la mejor noticia es que para el año seguirá habiendo circuito, muchas gracias.

En cuanto a la carrera de ayer, me gustó mucho. Una zona que desconocía completamente, muy dura la carrera al principio para ir con mucha calma y más rápida en su tramo final. Me encontré en líneas generales muy bien y conseguí bajar de las 3 horas, no tengo ni idea si está bien o mal pero lo di casi todo y estoy muy muy contento conmigo mismo que es lo importante. Feliz tambien por haber compartido kms con gente a la que vas conociendo poco a poco, de tramos que compartes en esta o aquella carrera. Nos vemos en Parada (quizá...) y en Penedos (seguro).

Un saludo.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 28 Ago 2011, 22:29
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

Creo lembrar que as primeiras carreiras de montaña nas que me aficionei foron precisamente as do circuito GTMA. Pena non poder estar no Courel. A verdade e que onte sufrín bastante máis que no Pindo pero ao final queda a satisfacción de habela rematado e só con algunha magulladura pruducida por algún toxo. Gracias por todo o esforzo en levar esta gran festa do trail a todos e a todas os que non coñecíamos. Sabemos que todo se pode mellorar, pero está claro que puxéchedes todo o empeño e o cariño para que este circuito fose increible polo menos para mín. Quédome coa amarga sensación de que a última carreira vola desfixo algún fillo de mala nai pero esperemos que iso non faga que decaiades no esforzo de consolidar este gran circuito. Apertas e ata o ano que ven ou ata que nos vexamos na próxima carreira ou corrida
diegomoledo19

Novo foreiro
Novo foreiro
24/11/10
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 8:45
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

No hay calificativos suficientes, para poder describir este circuito estrenado este año 2011, pero ha sido IMPRESIONANTE en todos los sentidos, a nivel de ORGANIZACIÓN de MATRICULA DE HONOR, el buen ambiente y los lugares por los que hemos corrido de cine, y eso que solo he corrido los dos últimos trails, mi debut ha sido en Monte Pindo y me parecio duro, pero en Serra do Galiñeiro lo ha superado con creces, no se si los tres primeros trail han sido al mismo nivel, aunque da igual para el año si puedo no me pierdo ninguno. ENHORABUENA
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 10:21
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

Solo dar las gracias a la organización y a mi compañero Montxo que excepto el Courel hemos disfrutado de horas de subida y bajadas.

Enhorabuena.
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 11:33
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

El circuito genial y el año que viene esperamos con ansias ese kilometro vertical y el ultra.Que por cierto para no ser menos que la Freitas que supere los 4.200 m de d+.Y a mas a mas instauraria el premio Superbock al que hiciese la cronica mas divertida de la carrera en este foro. Lo del grifo de cerveza a precios irrisorios deberia estar en las bases de proximas ediciones ¡¡¡¡¡¡Animo con la próxima temporada!!!!!!!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 12:48
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

pois eu levo tres dias acalambrado de todo.
Non dou saido do coche e camiñado normal.......

¡ sarna sen gusto non pica !

Somentes me sucede cando levo mais de tres horas, coma no Alto Sil e agora o Galiñeiro.

Agora , a preparar a popular de Boimorto, que ainda que curtiña, 2/3 son por camiños de terra moi chulos...

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 13:28
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

guti290971 eso es por culpa del esprint final. Ya te lo decia yo....lo pagaremos...

Un saludo y de nuevo un placer compartir km's.

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 13:34
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Serra do Galiñeiro

guti290971 escribió:
pois eu levo tres dias acalambrado de todo.
Non dou saido do coche e camiñado normal.......

¡ sarna sen gusto non pica !

Somentes me sucede cando levo mais de tres horas, coma no Alto Sil e agora o Galiñeiro.

Agora , a preparar a popular de Boimorto, que ainda que curtiña, 2/3 son por camiños de terra moi chulos...


Pues tienes la solucion facil : acabar en 2:59 .. Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Que grande eres guti...tu y tod@s los cracks que participasteis en la dura prueba del Galiñeiro !!!

www.desnivelpositivo.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos