Somachigum escribió: |
Muy buenas:El caso es que como siempre salgo solo a correr me e acostumbrado a correr con brazalete para llevar el móvil con música y aparte esta me ayuda a llevar mejor los ritmos, me imagino que sera mental pero e intentado salir a correr sin música y al cavo de 5 o 6 Km me desfondo mientras que con música e hecho alguna prueba para ver como ando cara a la carrera y hago 15 Km bien. La pregunta es si esta permitido y si es muy cantoso o daré mucho la nota si corro con el brazalete y los cascos. Habéis visto alguna vez a alguien corriendo una carrera así? |
asueto escribió: |
Ola, Hoxe estiven en Pontevedra pasando o día e deime conta de que máis ou menos pasei por gran parte do percorrido da media (por certo, que aínda non está no calendario, nin a Volta á Ría de Ferrol...). A sorpresa foi que escoitei por aquí que esta media era totalmente llana e pareceume que non é así...xa vos adianto que non coñezo moi ben Pontevedra, mais esa foi a miña impresión. Saúdos, |
Paultargat escribió: |
¿No hay por ahí un perfil?. ¿al menos alguien que describa el circuito y las cuestas?. Es que necesito hacer tiempo y no conozco pontevedra |
nikr0 escribió: | ||
Hay compañeiros do foro que están a facer unha gran labor creando un mapa de carreiras de galicia, que inclúen un montón de información, entre elas os recorridos. O enlace está moi visible, moi cerca do enlace o calendario. A ferramente é realmente útil. Indo ó mapa de carreiras, buscando en Pontevedra xa atopas o enlace a wikiloc , que é este: recorrido MM Pontevedra Por certo, esta xenta tamén pediu colaboración para ir copmlentando entre todos este mapa, así que xa sabedes Un saudo. |
nikr0 escribió: | ||
Hay compañeiros do foro que están a facer unha gran labor creando un mapa de carreiras de galicia, que inclúen un montón de información, entre elas os recorridos. O enlace está moi visible, moi cerca do enlace o calendario. A ferramente é realmente útil. Indo ó mapa de carreiras, buscando en Pontevedra xa atopas o enlace a wikiloc , que é este: recorrido MM Pontevedra Por certo, esta xenta tamén pediu colaboración para ir copmlentando entre todos este mapa, así que xa sabedes Un saudo. |