Foros ›
Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ROJO

Maratoniano
Maratoniano
27/01/08
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 9:50
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

a mi me salio 7km y en el puente 5,5
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1054 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 10:31
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

A mi me salieron 7.010 metros haciendo todas las curvas bastante abierto.

Buena carrera Moi feliz

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Ago 2011, 17:54
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

Bubela escribió:
O meu reloxio tamén me deu 6.950 metros, polo cal, debo elevarlle a moral a todolos que vistes os vosos ritmos por quilómetro na clasificación de Championchipnorte.
Polo resto, a carreira agradable, moi bo ambiente, a un percorrido divertido.
Agora toca a da Casa da Xuventude...

Comunicarnos que non se repetirá o mesmo circuíto do ano pasado, que algún cabroncete que coñecedes deseñou Silbar Silbar

Pois nada, iste ano o cabroncete Xabi voltará a deseñar o percorrido pero será moitísimo menos duro

Coma sabedes escomenzará e rematará nas pistas de atletismo, percorrendo o entorno do Bamio e do Parque do Campus

www.jeffxavi.blogspot.com
marionety

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/10/09
48 Carreiras
63 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 02 Set 2011, 21:20
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

Xabi!!! Máis te vale que o poñas plano coma un plato!!! jajaj
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 8:22
Asunto: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

Bos días os amigos do circuito de Ourense!
Como sabedes o circuito podería ser duro ou moi duro, por esta razón espero que poidamos saber con antelación o percorrido, mais que nada pra irnos mentalizando, jaja.
As anteriores carreriras do circuito polo que vimos e sufrimos variaron da distancia prevista, cal e a que barallas Xabi? A que poñas duas voltas poste en casi 8 km. Saudos e vemonos a finde
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 14:43
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

Para los que les interese: el GPS hoy marcó 6.290 metros en la carrera de la Casa da Xuventude (3ª del Circuito).
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 17:46
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

bioaandres escribió:
Bos días os amigos do circuito de Ourense!
Como sabedes o circuito podería ser duro ou moi duro, por esta razón espero que poidamos saber con antelación o percorrido, mais que nada pra irnos mentalizando, jaja.
As anteriores carreriras do circuito polo que vimos e sufrimos variaron da distancia prevista, cal e a que barallas Xabi? A que poñas duas voltas poste en casi 8 km. Saudos e vemonos a finde

o percorrido estaba colgado no meu blog e noutro "post" do foro, pero foi borrado

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 17:49
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

Nacho-r escribió:
Para los que les interese: el GPS hoy marcó 6.290 metros en la carrera de la Casa da Xuventude (3ª del Circuito).

Bueno, Lalo lo midió con el cuentaquilómetros de la bicicleta con el resultado exacto de 6380m.

Ya sabemos que los "fore" tiene cierto margen de error en las carreras con subidas y bajadas a causa de la "triangulación de los ejes horizontal y vertical".

Postdata: este año me han criticado en meta menos por el recorrido,jejej

www.jeffxavi.blogspot.com
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 19:19
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

xabi escribió:

Bueno, Lalo lo midió con el cuentaquilómetros de la bicicleta con el resultado exacto de 6380m.

y Lalo seguro que tampoco recortó por las aceras.

En cualquier caso es la primera de las tres carreras en que la distancia anunciada coincide con la real.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 19:29
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

xabi escribió:
Nacho-r escribió:
Para los que les interese: el GPS hoy marcó 6.290 metros en la carrera de la Casa da Xuventude (3ª del Circuito).

Bueno, Lalo lo midió con el cuentaquilómetros de la bicicleta con el resultado exacto de 6380m.

Ya sabemos que los "fore" tiene cierto margen de error en las carreras con subidas y bajadas a causa de la "triangulación de los ejes horizontal y vertical".

Postdata: este año me han criticado en meta menos por el recorrido,jejej
O meu Fore clavou esa distancía (teño probas,jejejeje),no tema das críticas igual e que estamos mais curtidos pero durilla si que é.Saudos.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 19:31
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

Recibidos
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Set 2011, 8:08
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

bioaandres escribió:
Bos días os amigos do circuito de Ourense!
Como sabedes o circuito podería ser duro ou moi duro, por esta razón espero que poidamos saber con antelación o percorrido, mais que nada pra irnos mentalizando, jaja.
As anteriores carreriras do circuito polo que vimos e sufrimos variaron da distancia prevista, cal e a que barallas Xabi? A que poñas duas voltas poste en casi 8 km. Saudos e vemonos a finde

Xabi escribió:
o percorrido estaba colgado no meu blog e noutro "post" do foro, pero foi borrado


Gracias, sí que vin no outro post o circuito a semana anterior a carreira. Gracias o tempo que non foi asfixiante senon más dura que sería. O tartán dalle empaque a carreira, de momento é a miña favorita do circuito a pesar das costas. Saudos a todos
elnegro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/10
0 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Out 2011, 19:12
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

Buenas, se acerca la próxima carrera, e este caso en el barrio de O Couto, se sabe número de vueltas al circuito y distancia aproximada? Yo la corrí un par de veces, la última hace 2 años y recuerdo 3 vueltas al mismo circuito o muy parecido de este año, pero ni idea de la distancia... También me interesa porque este año va una amiga que está iniciandose en esto y quiere tener una idea aproximada para mentalizarse, hasta ahora completo las otras 3 del circuito así que no tendrá problema, pero conocer el terreno siempre ayuda. Alguien sabe algo?
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Out 2011, 8:22
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

Boas compañeiros de fatigas!
Eu tampouco coñezo o circuito da carreira, a min tamen me dixeron que e un circuito, ten algunha costa dura, pero bueno, eiquí, nesta cidade, dificil esquivar todalas costa, jeje!.
Os circuitos non me suelen gustar pero non coñecendo o circuito venos ben para na primeira volta recoñecer e nas seguintes regular.
Saudos e vemonos maña no Couto
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 17:52
Asunto: Re: Circuito de carreras populares "Correndo por Ourense"

Hola correlegas.Me lo pasè muy bien en la carrera de hoy por la mañana.El recorrido...pues para mì duro,sobre 2km la vuelta,subida de impresiòn nada màs salir,despuès un continuo doblar esquinas,subir,bajar,llanear,zonas un poco estrechas en algùn tramo.Vamos que era completo de todo.Pero aùn asì me saliò muy buena carrera para mis prestaciones,21min36seg,a un ritmo de 3min36seg para los 6km por mi fore 205.Quedè sùper contento.
A pesar de la coincidencia de fechas con Coruña,Riòs,y alguna otra,pues sobre 250 corredores que para el circuito estaba bien,aunque si hubiese mucha màs gente no sè si hubiese sido muy agobiante en algùn tramo.
Ya nos veremos en La Carballeira,en casi una previa de la San Martiño por las fechas de este año.Saludos y nos vemos en el asfalto. Chupete Disimulando





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos