Foros ›
XV Carreira Pedestre Popular de Noia
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Set 2011, 19:53
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

Sitios pra comer en durmir en noia??
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Xov, 01 Set 2011, 20:57
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

juandertaker escribió:
eu si vou, irei sin dorsal..pero dudo m8

Home, eu recomendoche que sin dorsal non corras. Nono Nono

A máis de ser pouco solidário cos compañeir@s que pagaron a inscrición, é un risco, polo que poida pasar.... e ti sin inscribirte e sin seguro!!!!!!!

Sabes que pode ser que nin te deixen tomar a saída?????
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 01 Set 2011, 21:24
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

os compañeiros que pagaron optan a premios os que eu non opto, o unico motivo polo que o fago e pasalo ben xunto con outra xente, non é ese o espiritu das populares?...vale que vou sin seguro, pero tamen vou sin seguro cando salo a rodar eu solo, si me pasa algo non vou ir encima de ninguen :S e o de que non me deixen salir, segurisimo que non! sempre e cando me vexan que non teño dorsal.
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Xov, 01 Set 2011, 21:35
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

juandertaker escribió:
os compañeiros que pagaron optan a premios os que eu non opto, o unico motivo polo que o fago e pasalo ben xunto con outra xente, non é ese o espiritu das populares?...vale que vou sin seguro, pero tamen vou sin seguro cando salo a rodar eu solo, si me pasa algo non vou ir encima de ninguen :S e o de que non me deixen salir, segurisimo que non! sempre e cando me vexan que non teño dorsal.

Tod@s os inscritos pagaron; o que vai chegar de primeiro e o que vai chegar de último. Esa disculpa, a estas alturas xa non vale.

Tí, si é que te presentas na saída, vas participar nunha proba que esta organizada por o Club Atletismo Noia, o Concello de Noia, e a FGA, e está sometida a un regulamento.

Esto non é un entreno que fagas pola túa conta.

Que pensarías ti dun "compañeiro" que vai disfrutar dunha película ao cine, pero ca entrada túa..... Nono Nono Nono
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Ven, 02 Set 2011, 0:59
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

eu non lle estou sacando o puesto a ninguen. Vale que tes razon no que dis, pero...
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Ven, 02 Set 2011, 9:09
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

42195 escribió:
Sitios pra comer en durmir en noia??


para comer tes na rua do ferrador un restaurante boisimo á carta ( se chama como a calle) e si queres tapas e racions na zona vella a tasca típica ou o gordo. para durmir, tamen na rua do ferrador o Elisardo ou na Alameda o Valadares.

Espero que te gusten. xa me contarás. saudos
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Ven, 02 Set 2011, 14:49
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

taconeti escribió:
Ya estoy apuntado. No conozco ni la carrera ni el pueblo, así que si alguien me puede aconsejar sitios para comer y quedarme a dormir que estén bien y no sean demasiado caros se lo agradecería un montón.
Un saludo y hasta el sábado

Claro que che vai encantar!!!

Seguro que coñeces Ribeira, A Pobra ou Boiro.
...eu quédome con Noia
(e son de Ribeira eh!!)

Unha Alameda ENORME, coas suas terracitas
Unha zona vella moi chula.

E inda por riba hai concertillos este sábado pola noite.

Imos a disfrutar de Noia a tope!!! jejeje
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Set 2011, 18:04
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

Xa queda pouco e non sei o percorrido...non hay ninguén que fora ourto ano que me poda dicir mais ou menos como é??

Gracias


Muro Muro Muro Muro sorte a todos Molón
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Ven, 02 Set 2011, 18:11
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

Lecop escribió:
Xa queda pouco e non sei o percorrido...non hay ninguén que fora ourto ano que me poda dicir mais ou menos como é??

Gracias


Muro Muro Muro Muro sorte a todos Molón

Copiado do fío da carreira do ano pasado:

Cita:
La carrera se disputrá en un circuto de 1 vuelta pequeña y 2 grandes que completarán esos 10 km totales. los espectadores tendrán la oportunidad de ver hasta 3 veces el paso de los corredors y ellos sentirán su aliento.



Así foi o ano pasado... este ano non sei.
OsoroOndoro

Novo foreiro
Novo foreiro
23/08/11
0 Carreiras
41 Mensaxes
Barbanza
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 19:55
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

Bueno, xa rematamos outro ano máis a Carreira de NOIA!!
Moi ben a organización e moi bo o novo percorrido.
Agora xa non temos nada de tráfico arredor nosa dando o coñazo!
Só unha pequena suxerencia:
Intentar manter a DATA mailo CIRCUITO para vindeiros anos.

Todo moi ben, repetir a miña NORABOA o club atletismo NOIA.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 20:04
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

si, estubo moi bonita, si te movias un pouco podias ver pasar varias veces os corredores, CUbeliños, finalmente quedeime apartado, so mirei...os que correstedes si vos lembrades cando ibades polo paseo de un chaval xunto con outras 3 mozas ese era eu Sorriso
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 21:29
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

coas variacions do percorrido deste ano saimos gañando; todavia mais bonita pasando pola centro historico ( daba a mesma sensacion que no final da carreira de santiago ainda que o tramo era mais pequeno ).
moi ben organizada coma sempre e moi bo nivel atletico. ademais, habia moitisimo publico animando.
pola miña parte baixei case dous minutos o tempo do ano anterior.
a XVI edicion promete !!!! saudos
xan-69

Novo foreiro
Novo foreiro
1/02/10
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 7:36
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

A organización da carreira tivo varios puntos débiles. PRIMEIRO: non é de recibo que chegues unha hora antes a recoller os dorsais e que non queden camisetas???? . Enfadado Enfadado . Co cal se da a paradoxa que moita xente que acabamos a carreira non tivemos camiseta e outros que só fixeron unha volta ou abandonaron levaros as que quixeron (tíñanas nunhas caixas sen control e a xente se sevía). Tiñan que dalas ao rematar a proba e así non habería problemas.
SEGUNDO: Por cinco euros me parece un pouco cutre que só che deran un vaso de auga, nin froita, nin bebida enerxética,... Enfadado Enfadado
Agora sí hai que recoñecer que o percorrido era moi bonito e a labor dos voluntarios animando e facendo que a carreira non fose un auténtico desastre... Lástima da pouca participación Aplauso Aplauso
Chufi

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/10
0 Carreiras
30 Mensaxes
León
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 7:51
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

Noraboa telait pola progresión do teu tempo Aplauso Aplauso
Unha pena, outro ano máis, de non poder estar convosco na saída ... polo que vín nas clasificacións moita xente coñecida, sería un grandísimo reencontro Angel
En fin, a ver si no vindeiro ano coincídenme ben as datas e podo ser un máis da partida.
Saúdos.
ankara

Novo foreiro
Novo foreiro
31/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 8:03
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

Ola a todos!
a primeira carreira do ano non foi mal de todo.. saín forte e a metade de carreira tiven que baixar bastante o ritmo para poder rematar ben.
A semana que ven máis e mellor!

Respecto á organización da carreira, unha de cal e outra de area. Gustoume o percorrido, toda a mobilización de policía, protección civil... que fixeron un magnífico traballo, e toda a xente que animaba polas rúas e na zona da alameda Sorriso

Peeeeero.. ó igual que outros compañeiros, non me gustou chegar recoller o dorsal e que non quedasen camisetas... pero sobre todo, coido que cos 5 euros que pagamos debía dar para entregar unha peza de froita ou unha latiña de aquarius ó chegarmos á meta... en lugares dun triste vaso de auga Triste
Saúdos!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos