Foros ›
XV Carreira Pedestre Popular de Noia
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 8:07
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

NON VOLVO, e o lunes terán unha reclamación formal no concello...

OU sexa que pago 5euros por correr unha carreira cronometrada que claramente na suas normas pon que cada corredor levará unha camiseta e quedome sen ela, falando ca organización dinme que me queixe os xueces,(que non o entendo) os xueces dicindome que eso é cousa da organización...

Os dous que estaban no concello uns verdadeiros sinverguenzas que me dician que ainda era culpa miña "que era a xente....""..Eu sintoo pero non hay dereito...Poreivos todo o sucedido...
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 11:57

A mí de dio aproximadamente 10,4 km. ¿A vosotros igual?
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 12:47

Lecop escribió:
NON VOLVO, e o lunes terán unha reclamación formal no concello...

OU sexa que pago 5euros por correr unha carreira cronometrada que claramente na suas normas pon que cada corredor levará unha camiseta e quedome sen ela, falando ca organización dinme que me queixe os xueces,(que non o entendo) os xueces dicindome que eso é cousa da organización...

Os dous que estaban no concello uns verdadeiros sinverguenzas que me dician que ainda era culpa miña "que era a xente....""..Eu sintoo pero non hay dereito...Poreivos todo o sucedido...
Non é asi, Luis falabache ben pero quentasteste e el tamén. Vale que o mellor tiñano que ter mais controlado, pero el ten razon no que che dixo, si a xente se comportara habia de sobra. Levaronse 500 camisetas para 320 participantes, el mesmo cho dixo. El nese momento mais non podia facer.
BorjaBotana

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 13:06

andades a discutir por unha camiseta? eu xa nin as collo! si teño que pagar 3 euros por facer o que me gusta, pois paganse, 3 ou 20, que mais da, seguro que despois os gastades en parvadas!!

por certo o ultimo mil saleume en 5' e os 9 anteriores a ritmo de 3'40, estaba mal medido non? salironme sobre 10'4 km
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 14:35

pode ser eso dos 400m mais, xa que onde estaba posto o cartel dos 5km, deberiades de facfer ahi os 10km nn?
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 16:30

os km estaban mal medidos; o 8º non o vin marcado ( e algun dos compañeiros tampouco) e o derradeiro era bastante mais.
Con respecto as camisetas, teño unha de talla pequena e si hai algun neno que quedara sen ela, eu cedolla gustosamente.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 16:33

Chufi escribió:
Noraboa telait pola progresión do teu tempo Aplauso Aplauso
Unha pena, outro ano máis, de non poder estar convosco na saída ... polo que vín nas clasificacións moita xente coñecida, sería un grandísimo reencontro Angel
En fin, a ver si no vindeiro ano coincídenme ben as datas e podo ser un máis da partida.
Saúdos.

Moitas gracias Chufi, pouco a pouco vamos mellorando.Espero que o proximo ano contemos coa tua presencia. Apertas
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 17:20

Nunca vin un último km tan longo...canto ten realmente?
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 18:19

Se son 10.4km mellor que mellor , máis contento me quedo Satisfecho

SIN ANIMO DE OFENDER: O tema das camisetas, canto menos queda feo. Non será por camisetas, que as dan en todas partes, pero queda o detalle, noutras moitas carreiras esfórzanse para que cada participante se quede cun recordo, e nalgunhas nin cobran un peso. E peor que o da camiseta é o do avituallamiento sólido ó acabar a carreira, un plátano a lo menos non estaría mal.

O recorrido moi bonito e moi bo ambiente.

Última edición por nikr0 o Dom, 04 Set 2011, 19:50; editado 1 vez
OsoroOndoro

Novo foreiro
Novo foreiro
23/08/11
0 Carreiras
41 Mensaxes
Barbanza
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 18:19

Non sei canto era, pero mais dun km, seguro... eu fixen 6' para un tempo final de 49min... ???
Algén mediu a distancia co Garmin ou similar..?

Certo que hai determinadas cousas a mellorar:
distancia real?
camisetas?
só auga ó rematar?
Pero repito as miñas felicitacións o Club organizador porque sei dos atrancos e dificultades que atopan cada ano para sacar ista carreira adiante.
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 19:15

Igualmente doy mis felcitaciones al Club Atletismo Noia, donde tengo muchos amigos (fue mi primer club y donde me formé). Creo que estuvo muy bien organizada. La única duda es el tema de la distancia (más que nada para saber realmente como te fue la carrera). Sobre las camisetas, es un tema a controlar para que nadie se quede si ella (es una pena) y para mi lo del agua me parece suficiente. Es cierto que en otros sitios te dan más cosas, pero yo con agua, más que suficiente
CLENER

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/12/06
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 19:34

El tema del agua fue cosa de coca cola desde ls orgsnizacion se le pidio avituallamiento
para 500 participantes y cuando lo trajeron nos dimos cuenta del detalle
pero eso fue coca cola
los kilometros fueron mrdidos andando con gps y la distancia fue 10,100
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 21:06

sego sen estar de acordo con que sexan 10100. algunha medición máis?
BorjaBotana

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 21:18

no eran 10'1 ni de risa, me llevo 5' el ultimo km, que creo que quitando el primero que me salio en 3'18, fue el segundo mas rapido que hice, pero da igual. estoy igual de contento. me gusto mucho la carrera, y noia es un pueblo chulisimo. lo unico que cambiaria es la bajada pronunciada de la parte mas alejada del circuito, creo que ahi se pierde tiempo.
carabina

Novo foreiro
Novo foreiro
12/09/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
AMES
Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 8:41

Unha carreira moi bonita, gustoume mais que o ano pasado. Eso de pasar pola zona vella, chulisimo, e a xente volcada cos corredores, un dez.
Respecto ó das camisetas, e tan facil como dar unha camiseta a cada dorsal, e listo.
O que non acabo de entender é o da distancia. Eu teño un Garmin 305 e tamén me dou 10.390 m. Xa sei que se perde en cada curva que non trazas correctamente, pero tanto...
Pero como esto pasa en case todalas carreiras, penso que en vez de discutir que esté mal medido, deberíamos alavar a aquelas que están ben medidas.
En resumen, moi boa carreira, recoñecer o gran traballo da organización, e que para o ano sea igual.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos