Foros ›
XV Carreira Pedestre Popular de Noia
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Bean

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/06
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 9:38
Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Popular de Noia

A min co Garmin 405 deume 10,090 metros, o que está moi ben, eso si os kilómetros non, no primeiro dabame menos do kilómetro 900 e pico metros.
Estivo mal o da bebida final e o das camisetas, eu teñoa, pero a organización debe facelo mellor para no reparto para outro ano.
Dudante

Novo foreiro
Novo foreiro
28/08/11
10 Carreiras
6 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 11:35

A ver, otro punto de vista:
La carrera bien, buen recorrido, gente maja, etc. Yo no tuve ningún problema. Salvo un pequeño cruce de dorsales en los niños que se resolvieron sin problemas. Por mi parte enhorabuena a la organización.
Mi garmin 305 me dió una distancia de cerca de 10300m. Revisando el recorrido en Google earth, se ven los típicos errores en las curvas (acorta) y en el casco histórico me "saltó" por encima de alguna casa. Con lo que es posible que sean alrededor de los 10400m...
Otra cosa mejorar: la megafonía apenas se oía si no se estaba justo en frente...
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Set 2011, 17:37

Sigo pensando o mesmo que pensaba, carreira moi boa, circuito bo...pero a organización deixou moito que desexar...Pero como me han dito dos erros tamén se aprende, ainda que sigo sen ver claro o das camisetas, non é normal cos pouquiños que eramos...

Dabame unha rabia ver a xxente que nin sequera había corrido ca camiseta e eu sen ela,que estoupei como é lóxico.

Habrá xente á que lle de igual, pero eu non o vín nada xusto.

Sau2
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 11:17

OsoroOndoro escribió:
Bueno, xa rematamos outro ano máis a Carreira de NOIA!!
Moi ben a organización e moi bo o novo percorrido.
Agora xa non temos nada de tráfico arredor nosa dando o coñazo!
Só unha pequena suxerencia:
Intentar manter a DATA mailo CIRCUITO para vindeiros anos.

Todo moi ben, repetir a miña NORABOA o club atletismo NOIA.
Bueno, bueno, bueno, se o de esta organizacion estubo moi ben, entonces o dos organizadores de outras carreiras (como por exemplo a que houbo o dia seguinte en A Estrada) non sei xa como calificalo. En Noia cobrannos 5 euros participamos nunha carreira con un bonito circuito ( mal medido) pero bonito. Eso e todo o que nos dan, ademais de un vaso de auga (xa non un botellin, senon un vaso). Na Estrada, no pagamos un centimo e tamen nos ofrecen unha bonita carreira polo centro da vila, con cronometraxe de championchip, con un circuito ben medido, isotonica, fruta,camiseta tecnica, duchas o lado da meta, .... e todo gratis. O que para uns estubo " todo moi ben", para outros pensamos que non estubo tan ben a verdade, de feito , cada ano nesta carreira participa menos xente.....¿¿¿¿PORQUE SERA????
Bean

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/06
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 12:01

Todo moi ben, repetir a miña NORABOA o club atletismo NOIA.[/quote]
Bueno, bueno, bueno, se o de esta organizacion estubo moi ben, entonces o dos organizadores de outras carreiras (como por exemplo a que houbo o dia seguinte en A Estrada) non sei xa como calificalo. En Noia cobrannos 5 euros participamos nunha carreira con un bonito circuito ( mal medido) pero bonito. Eso e todo o que nos dan, ademais de un vaso de auga (xa non un botellin, senon un vaso). Na Estrada, no pagamos un centimo e tamen nos ofrecen unha bonita carreira polo centro da vila, con cronometraxe de championchip, con un circuito ben medido, isotonica, fruta,camiseta tecnica, duchas o lado da meta, .... e todo gratis. O que para uns estubo " todo moi ben", para outros pensamos que non estubo tan ben a verdade, de feito , cada ano nesta carreira participa menos xente.....¿¿¿¿PORQUE SERA????[/quote]

Estivo ben o recorrido, cronometraxe e duchas, mal o reparto de camisetas e moi mal o da bebida, espero que melloren para o ano que ven
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 15:16

koala36 escribió:
OsoroOndoro escribió:
Bueno, xa rematamos outro ano máis a Carreira de NOIA!!
Moi ben a organización e moi bo o novo percorrido.
Agora xa non temos nada de tráfico arredor nosa dando o coñazo!
Só unha pequena suxerencia:
Intentar manter a DATA mailo CIRCUITO para vindeiros anos.

Todo moi ben, repetir a miña NORABOA o club atletismo NOIA.
Bueno, bueno, bueno, se o de esta organizacion estubo moi ben, entonces o dos organizadores de outras carreiras (como por exemplo a que houbo o dia seguinte en A Estrada) non sei xa como calificalo. En Noia cobrannos 5 euros participamos nunha carreira con un bonito circuito ( mal medido) pero bonito. Eso e todo o que nos dan, ademais de un vaso de auga (xa non un botellin, senon un vaso). Na Estrada, no pagamos un centimo e tamen nos ofrecen unha bonita carreira polo centro da vila, con cronometraxe de championchip, con un circuito ben medido, isotonica, fruta,camiseta tecnica, duchas o lado da meta, .... e todo gratis. O que para uns estubo " todo moi ben", para outros pensamos que non estubo tan ben a verdade, de feito , cada ano nesta carreira participa menos xente.....¿¿¿¿PORQUE SERA????

Imos a ver: non quero falar do tema de calificar unha carreira por si me dan auga, aquarius, froita ou un bocata de chourizo....... non me parece para nada para criticala; sí me parece razoable que nunha carreira como parece ser na Estrada vos deran de todo, aproveitar para recalcalo e facerllo chegar á organización e alabalos.
Sí me parece que se desfasou o tema das camisetas " tecnicas", pois parece que houbo nenos que se quedaron sen elas e sí, eso está moi mal pensado e foi autocriticado a posteriori. Para os que estamos habituados a correr temos unha morea de camisetas e non pasa nada si de unha carreira non temos unha ( de feito hai carreiras nas que as camisetas estan limitadas e non deixamos de ir por iso??).
Por outro lado, o pabellon para ducharse estaba a 100 metros e este ano acabou mais xente que o ano pasado.
Por ultimo,o feito de pagar 5 euros ( que pagaches 5 porque non tes chip, senon pagarias como outros 3 ), creo que non cubre nin sequera unha camiseta serigrafiada. Si outros concellos axudan para que se faga unha pedestre e ninguen pague, pois xenial. Senon, eu prefiro pagar 5 miseros euros e que se realice a pedestre o proximo ano, o feito de correla vale moitisimos mais cartos !!!!
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 16:30

telait escribió:

Imos a ver: non quero falar do tema de calificar unha carreira por si me dan auga, aquarius, froita ou un bocata de chourizo....... non me parece para nada para criticala; sí me parece razoable que nunha carreira como parece ser na Estrada vos deran de todo, aproveitar para recalcalo e facerllo chegar á organización e alabalos.
Sí me parece que se desfasou o tema das camisetas " tecnicas", pois parece que houbo nenos que se quedaron sen elas e sí, eso está moi mal pensado e foi autocriticado a posteriori. Para os que estamos habituados a correr temos unha morea de camisetas e non pasa nada si de unha carreira non temos unha ( de feito hai carreiras nas que as camisetas estan limitadas e non deixamos de ir por iso??).
Por outro lado, o pabellon para ducharse estaba a 100 metros e este ano acabou mais xente que o ano pasado.
Por ultimo,o feito de pagar 5 euros ( que pagaches 5 porque non tes chip, senon pagarias como outros 3 ), creo que non cubre nin sequera unha camiseta serigrafiada. Si outros concellos axudan para que se faga unha pedestre e ninguen pague, pois xenial. Senon, eu prefiro pagar 5 miseros euros e que se realice a pedestre o proximo ano, o feito de correla vale moitisimos mais cartos !!!!
Que sepas que eu tamen teño camisetas mais que de sobras para poñer unha cada dia do ano sin repetilas, e que non e o feito de que non ma desen a min, senon que ya deron a uns e a outros non,cando esto era o que poñia no regulamento:
9. Habera servizo de duchas no polideportivo municipal a disposición de tódolos atletas ó finalizar as probas. Tódolos atletas que logren concluir a proba recibirán unha camiseta conmemorativa do evento.
Se o poñen no regulamento que o cumplan e senon que non o poñan, e aqui non foi problema de que non sabian canta xente iba a participar, pois a inscripcion cerrouse dous dias antes da carreira.
Por outro lado eu tamen paguei 3 euros, pero foi porque con anterioridade xa pagara 20 polo chip, senon pagaria 5 euros.

E o que para ti son 5 miseros euros , pois nestes tempos que vivimos oxe en dia, para moita xente poden ser moitos cartos. E non me veñas con contos de presupuestos de este ou de outros concellos, pois nesta carreira, supuestamente popular, gastaronse 2000 euros en premios para os primeiros clasificados, co cal diñeiro si que habia.
E tes razon, este ano acabaron 30 mais que o ano pasado, pero acabaron 23 menos que no 2007 e 29 menos que no 2008. O que esta claro e que esta carreira non aumenta progresibamente a participacion da xente, e por algun motivo sera.
Saludos
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 17:11

koala36 escribió:
telait escribió:

Que sepas que eu tamen teño camisetas mais que de sobras para poñer unha cada dia do ano sin repetilas, e que non e o feito de que non ma desen a min, senon que ya deron a uns e a outros non,cando esto era o que poñia no regulamento:
9. Habera servizo de duchas no polideportivo municipal a disposición de tódolos atletas ó finalizar as probas. Tódolos atletas que logren concluir a proba recibirán unha camiseta conmemorativa do evento.
Se o poñen no regulamento que o cumplan e senon que non o poñan, e aqui non foi problema de que non sabian canta xente iba a participar, pois a inscripcion cerrouse dous dias antes da carreira.
Por outro lado eu tamen paguei 3 euros, pero foi porque con anterioridade xa pagara 20 polo chip, senon pagaria 5 euros.

E o que para ti son 5 miseros euros , pois nestes tempos que vivimos oxe en dia, para moita xente poden ser moitos cartos. E non me veñas con contos de presupuestos de este ou de outros concellos, pois nesta carreira, supuestamente popular, gastaronse 2000 euros en premios para os primeiros clasificados, co cal diñeiro si que habia.
E tes razon, este ano acabaron 30 mais que o ano pasado, pero acabaron 23 menos que no 2007 e 29 menos que no 2008. O que esta claro e que esta carreira non aumenta progresibamente a participacion da xente, e por algun motivo sera.
Saludos

+1.000 Aplauso
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 17:16

O ocurrido non hay forma de defendelo, por moito que vos poñades...

Telait digoche unha cousa, "se para o concello hai crise imaxinate para a xente de a pé..."

Eu xa tomei cartas no asunto, non me pareceu para nada xusto...acabar ca lengua fora e ver a xente ca camiseta sen haber tido que sudar con ela posta e eu que a merecía sen ela.

De facer cousas, facelas ben... e non hai mais discusión posible.

A ver se para o ano se melloran estes detalles senón desaparecerá.

sau2
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 19:29

Después de leeros, me parece muy mal lo de las camisetas, sobre todo pq no tenía claro que debieran darlas (no leí el reglamento), pero tenía el coche lejos, sudo bastante, llovía y bueno...un fallo a resolver y muy mal por los que se las llevaron sin merecerlas.
El recorrido me gustó, sobre todo más que el de hace dos años.
saludos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
490 Carreiras
3761 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 21:00

Creo que algúns estades a sacar as cousas de contexto "Está ben claro que meteron a gamba co das camisetas". Pero como ben di telait eu creo que unha carreira non se debe valorar polo que dan ou deixan de entregar o rematar a mesma. Cun avituallamento líquido deberamos ir máis que sobrados para unha proba de 10 Kms.
Eu non participei, xa que corrín pola mañán en Broña e non me apetecía doblar, (pareciame excesivo) cosa que fixeron máis dunha ducia de corredores. Senon coincidira con Broña a afluencia sería maior.
E esperemos que a carreira sega moitos máis anos.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 21:06

Kurty escribió:
Creo que algúns estades a sacar as cousas de contexto "Está ben claro que meteron a gamba co das camisetas". Pero como ben di telait eu creo que unha carreira non se debe valorar polo que dan ou deixan de entregar o rematar a mesma. Cun avituallamento líquido deberamos ir máis que sobrados para unha proba de 10 Kms.
Eu non participei, xa que corrín pola mañán en Broña e non me apetecía doblar, (pareciame excesivo) cosa que fixeron máis dunha ducia de corredores. Senon coincidira con Broña a afluencia sería maior.
E esperemos que a carreira sega moitos máis anos.
estubemos na misma Ríndose
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Xov, 08 Set 2011, 11:23

Lecop, sinto que quedaras sen camiseta. Non é xusto pois a merecias i era tua. Pero eu estiven por alí un bo rato no concello e non vin que lle deran camisetas a xente que non correra. Creo que mais ben fixeron de menos.
koala36, a min tampouco me sobran os cartos, nin moito menos; era unha forma de falar para tentar explicar a idea de que a min, personalmente, como amante deste deporte, non me parece cantidade importante para a satisfaccion que me produce participar nela e correr con todos vos( ainda que si fose gratis como na Estrada pois moitisimo mellor). Outro tema aparte seria o de destinar ou non cartos e premios aos primeiros clasificados ( que por certo eu nunca serei).
Non participei na organizacion da proba, pero sei dos atrancos enormes que tiveron para facela.Me doería moito que para o ano non se celebrase. Espero equivocarme, pero creo que vai a haber dificultades en moitas probas do calendario para os nosos queridos organizadores. Aplauso Aplauso Aplauso
Por ultimo, como oriundo desta zona, sinto que non vos forades contentos desta proba. Espero que para o ano se fagan estos temas mellor e pensedes en voltar. Saudos
OsoroOndoro

Novo foreiro
Novo foreiro
23/08/11
0 Carreiras
41 Mensaxes
Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 08 Set 2011, 15:19

Como dixen o domingo pasado, repito as miñas felicitacións ó C.A.N. polo tremendo esforzo realizado pra sacar adiante un ano máis esta carreira...
dado que hai que ser conscientes das dificultades e atrancos que se atopan tódolos anos neste Concello.
(seguramente no Concello de A Estrada non teñan estes problemas...)
Tamén repito que hai determinadas cousas a mellorar (...)

Apoio o exposto anteriormente por Telait e Kurty....

PD.- Na marathon de Berlin pagas 70, 80 ou 90€ e non che dan... NADA !!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Set 2011, 16:30

OsoroOndoro escribió:
Como dixen o domingo pasado, repito as miñas felicitacións ó C.A.N. polo tremendo esforzo realizado pra sacar adiante un ano máis esta carreira...
dado que hai que ser conscientes das dificultades e atrancos que se atopan tódolos anos neste Concello.
(seguramente no Concello de A Estrada non teñan estes problemas...)
Tamén repito que hai determinadas cousas a mellorar (...)

Apoio o exposto anteriormente por Telait e Kurty....

PD.- Na marathon de Berlin pagas 70, 80 ou 90€ e non che dan... NADA !!

PERO SEGURO QUE NON O POÑEN NAS BASES DO EVENTO

Xa podedes dicir misa, o mal feito e indefendible, as excusas non serven, como deportistas deberiades sabelo.

O único que se pode decir é que en próximas edicións o fagan mellor, aprender dos erros Muro

sau2

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos