AveFenix escribió: |
Eu trataría de que o calendario de carreiras puidera ser actualizado por máis xente ou que se movese máis, porque algunha vez non me enterei dalgunha carreira que non estaba indicada no calendario pero si nos foros. Ademais desta forma poderían aparecer a máis longo prazo, non só as do mes actual. |
AveFenix escribió: |
Eu trataría de que o calendario de carreiras puidera ser actualizado por máis xente ou que se movese máis, porque algunha vez non me enterei dalgunha carreira que non estaba indicada no calendario pero si nos foros. Ademais desta forma poderían aparecer a máis longo prazo, non só as do mes actual. |
ojordo escribió: |
Tal vez, un gabinete psicologico o psiquiatrico? |
ojordo escribió: |
Tal vez, un gabinete psicologico o psiquiatrico? |
Admin escribió: | ||
Menos cachondeo que la consulta va en serio |
gormitti escribió: |
Una zona de descargas, desde donde se pueda subir/bajar documentos y enlaces de interés: planes de entrenamiento, tablas de estiramientos, dietas, publicaciones de medicina deportiva, valoraciones de material deportivo, etc... Es decir, la posibilidad de compilar de forma ordenada la infinidad de información que nos "tragamos" en internet y en otros medios. Sería un complemento valioso a los comentarios que hacemos en los foros de CenG. Es sólo una idea. Saludos |
OJBlanco escribió: | ||
+1 |