Mar, 20 Set 2011, 13:05
Asunto: Re: ::: V Edición "Coruña-10" - 2011 :::
Correr en casa sempre é unha responsabilidade.
Esta carreira é preciosa. A fixen o ano pasado en menos de 58 minutos, pero non me atopei ao 100%, así que esta vez quero baixar de 55, que é a miña mellor marca en 10 km.
Como se din por ahí, o do vento moi rara vez é problema. Ademais, na primeira parte, que é onde se teñen máis forzas, é un pouco máis dura, pero unha vez pasada á altura da Torre Hércules, xa todo o terreo é favorable ou llano.
A miña estratexia será a mesma. Comenzar o último (pra non molestar) e ir "recollendo cadáveres" aumentando algo o ritmo a partir do km 5.
MOI IMPORTANTE: Pra que non coñeza a Carreira, aos 500 m súbese polo Parrote, unha rúa moi estreita, o que considerando a alta participación, crea un embudo importante. Por iso recomendo a xente que desexe tomalo con calma, coma min, que comece ao final da fila.
Por mi parte, entendo que se cobre algo de diñeiro. O ano pasado inscribíronse moita xente que finalmente non participou (con un tempo fantástico) e moitas camisetas (moi bonitas) quedáronse sen entregar. Por certo, a miña non a atopo.
Última edición por charlygonzalez o Mar, 20 Set 2011, 13:07; editado 1 vez