OSCAROURENSE escribió: | ||
de nada xules, el año pasado otros me enseñaron lo poco que se y pwra el año otros que se estrenaron este año ayudaran o aconsejaran a los que vienen. Es lo que mas me gusta de este mundillo, el buen rollo y el compañerismo. por cierto ..... parw el año mas no? Saludos |
kraken escribió: |
terminando con el tema, quiero reafirmarme en un par de cosas: xavi: * tu nos faltaste al respeto a todos los que osamos caminar no no se por que cuesta arriba ,( ya veo que tienes empollado el circuito), yo lo único que hice fue responder a tu insulto edulcorado, con unas palabras sin tapujos. así que estamos en paz. *me resulta difícil creer que no te dejasen pasar, y que tuvieras que cabrearte...es tu palabra contra la mía. en fin que cada cual en el foro saque sus propias conclusiones. salud para todos, que es lo más importante en esta vida |
xabi escribió: |
Có voso permiso, e con afán constructivo vou realizar unha pequena análise dos tempos acadados có troco de percorrido. Pra dar unha mellor cobertura ós participantes das distintas probas e garantir deste xeito unha correcta asistencia ante calquera eventualidade non prevista, e si eu pertencese ó equipo da organización establecería tempos de corte axeitados. Sei que 4x4 non se vai a molestar posto que sabe que son bó rapaz (coñéceme en persóa) e tan soio intento aportar ideas. Vaia por diante que aplaudín dende un primeiro intre o troco de percorrido na segunda parte posto que gañaba en complicidade técnica e polo tanto en dureza. Neste foro avisouse por activa e por pasiva de que a carreira ía ser non dura, senón infernal Ben, non me lío: Pra o cross establecería un tempo máximo de paso polo avituallamento equivalente a unha movilidade de 6km/h (4horas en meta) E pra maratón, nas "Antenas", km21, "cortaría" a todos aquiles que non transitasen nun tempo igual ou superior a 6.5km/h (6h30m en meta) Vou por un exemplo do que é sentido común: Carpintero Labrador parouse na media (1h55m) porque fisicamente non ía ben. O que pretendo dar a entender é que a Penedos non se pode ir sen estar mínimamente preparado, algún día vai ocorrer unha desgraza e despois votaremos máns á cachola postdata: grazas a U e ivica por unha intervención clara e concisa,así da gusto discrepar |
bemarpa escribió: |
Xabi ti que fixeches paradas e penedos este ano( ou coñeces ben o percorrido das duas), agora si son iguais no nivel de esixencia?. Gracias |
xabi escribió: | ||
Pois home, iste ano non corrín Parada por mor da lesión pero si o fixen o ano pasado i evidentemente coñezo o percorrido coma a palma da miña mán xa que paseo moito por alí no vrán. Resulta compricado equiparalas dúas carreiras, son distancias tan distintas, 33km e 45km, e perfís tan diferentes. As dúas subidas longas de Parada son terroríficas,duras e longas, tanto a que vai de Rabacallos ate As Corguiñas, coma a de Meda, por non falar da subida curta desde Santa Cristina no final de carreira. O gran mérito deste ano de Penedos radicou na dureza da nova baixada técnica camiño de Prada e na subida dende Placín ate Paradela que provocou unha maior dureza na subida ós Penedos. Non sei, tería que correr un ano as dúas en plenitud física pra comparar (o ano pasado corrín Parada con Penedos e Riós no lombo, non ía fino), pero a bote pronto Parada continúa a semellarme mais dura,pero ollo, Penedos xa se atopa moi pero que moi preto. |