Foros ›
PENEDOS DO LOBO VI Edición (2011)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xules

Montañés
Montañés
4/05/09
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 21:11
Asunto: Re: PENEDOS DO LOBO VI Edición (2011)

OSCAROURENSE escribió:
xules escribió:
OSCAROURENSE, gracias por los consejos, no me afecto la altitud para nada. Leeré tu crónica.

de nada xules, el año pasado otros me enseñaron lo poco que se y pwra el año otros que se estrenaron este año ayudaran o aconsejaran a los que vienen. Es lo que mas me gusta de este mundillo, el buen rollo y el compañerismo.
por cierto ..... parw el año mas no?
Saludos

Seguro que sí, el año que viene vuelvo, intentaré preparar la maratón, y sino puedo entrenar suficiente, otra vez al cross.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 21:14

kraken escribió:
terminando con el tema, quiero reafirmarme en un par de cosas:

xavi:

* tu nos faltaste al respeto a todos los que osamos caminar no no se por que cuesta arriba ,( ya veo que tienes empollado el circuito), yo lo único que hice fue responder a tu insulto edulcorado, con unas palabras sin tapujos.
así que estamos en paz.

*me resulta difícil creer que no te dejasen pasar, y que tuvieras que cabrearte...es tu palabra contra la mía.

en fin que cada cual en el foro saque sus propias conclusiones.

salud para todos, que es lo más importante en esta vida

Xabi xa che dixo que era con B e non con V,tamén e unha forma de faltar o respeto decir mal o nome a posta,creo que estas a ver fantasmas donde non os hai xa que non vexo eu semellante falta de respeto e eu son dos que se pon a andar a primeira de cambio,e dou fe de que a algún corredor nos costa mais que a outros deixarnos adiantar,e de que moitos nos situamos nun lugar que non vai co noso ritmo en carreira no momento da saida e entorpecemos a fluidez da mesma e de moitas mais maneiras de actuar que non son correctas de todo,pero somos compañeiros que vamos a divertirnos e debemos de ser tolerantes cos demais,sin embargo ,as veces parece que estamos a que salta pra ver si podemos crucificar a alguen,non conozco moito a Xabi,pero podoche asegurar que non o dixo coa intencion que se está a interpretar así que creo que deberiades de zanxar o tema de maneira definitiva e non buscar mais...Saudos
danilalin

Novo foreiro
Novo foreiro
4/05/11
30 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 22:42

Boas a todos,para min que non son nadie e levo dous dias correndo,foi unha impresionante carreira,cada persona e libre de anotarse na modalidade que queira,senon solo correrian 10.ademais falando de maquinas que nadie o dixo,a gran maquina que temos en galicia chamase FERNANDO ARCA,eso si que e unha maquina, o demais son tonterias.O resto a disfrutar de cada carreira e intentar mellorar o que se poida.
saludos o meu amigo marnotes o posto 46 tamen e de maquinas,jajajjaa.

saludos a todos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 23:07

***editado, desculpas a todos los que puidera ofender cá miña frase***

Postdata: Francisco Xabier González Rodicio

www.jeffxavi.blogspot.com

Última edición por xabi o Mar, 20 Set 2011, 9:54; editado 1 vez
xules

Montañés
Montañés
4/05/09
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 5:11

Xabi, gracias polos datos de gráficos, tracks, fotos e videos de percorridos, porque me foron moi útiles, espero que sigas colaborando porque a túa aportación neste eido é moi valiosa.

As túas explicacións dos tramos finais, axudaronme a acabar mellor a miña carreira.

Saudos. ¡Vemonos no monte! Chandrexa non me toca, unha magoa.
Ivica

Novo foreiro
Novo foreiro
22/08/11
4 Carreiras
36 Mensaxes
Quiroga / Porto Do Barqueiro
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 7:14

Buenos dias a todos, la verdad es que yo no deberia meterme en estos jaleos, y menos ahora que estoy empezando, pero me gustaria decir un par de cosas respecto a las palabras de Xabi:

- La primera es que agradezco las ayudas que me has prestado, tanto exponiendo tus sensaciones de carrera, experiencias, informacion, etc (a mi personalmente me ha ayudado). Ademas de por como hablas y la forma de explicarte que tienes entiendo que llevas tiempo en esto, y por tanto tienes experiencia, por lo que pasamos a la segunda parte.

- Cuando tu empezaste supongo que empezarias con la misma ilusion que hemos empezado los demas, y te apuntarias alguna carrera que te habra costado mas que otras y te habran adelantado muchas veces como a todos hasta llegar a la forma fisica en la que estas. Pues muchos de nosotros intentamos metermos en este mundillo, por decirlo asi, y lo hacemos como podemos, seguramente si todos pudiesemos ir delante y corriendo lo hariamos, pero no es asi, lo hacemos por gusto, aficion, sensacion, lo que se le quiera llamar.
En mi caso estoy encantado, 4 horas y 6 minutos la cross puesto 95, un tiempazo (al menos para mi). Este tiempo que a ti te parecera un autentico desastre, para mi es de medalla (cada uno entrena como puede y cuando puede).

** Voy a concluir porque sino me alargo demasiado. Creo que porque alguien te molestara en alguna carrera o no te dejase pasar no deberias decir que tienen que bajar los tiempos para eliminar a gente a por el camino, pues si ya es un deporte minoritario, con todo lo que dices van a competir 30 personas y sinceramente a mi no me gustaria correr asi.

Un saludo y espero que esta critica constructiva no te parezca mal pues pienso seguir preguntandote cosas a ti y al resto, pues como dije antes estoy aprendiendo.

Un saludo y nos vemos en la siguiente (haber si estoy para chandrexa).
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 7:41

No acostumbro a explicar en público las “moderaciones” pero en este caso haré una excepción, al respecto de los mensajes que se pusieron en este hilo en relación a la crónica que Xabi publicó ayer (tengo que reconocer que acabo de verlos) decir que en principio decidí de momento no borrar ni editar ninguno de ellos. Igual lo habría hecho si lo pillara a tiempo. Ojo, si lo haré con los que se publiquen a partir de ahora (por salirse del tema, y sin más explicaciones), por lo que rogaría que los que quieran seguir debatiendo en esa línea lo hagan en privado.

Entiendo que puede gustar más o menos alguna frase de la crónica de Xabi. A mi personalmente no me ofende, y eso que si, lo confieso, yo participo en carreras de montaña, me paro y hago cachos (bastantes) andando Avergoñado .

Si que considero bastante fuera de tema y desproporcionada la respuesta de Kraken a la crónica. Como se puede ver en ella, es más por ser la gota que colma el vaso (revelador lo de decir que lo tenía enfilado), que por la crónica en sí misma. Por favor, al que le hierva la sangre Guiño , que espere hasta que le enfríe antes de escribir algo en el foro, y, aquellos miembros del foro que tenga problemas entre ellos, los aclaren de forma privada, y no se utilice, por ejemplo, un hilo que se titula PENEDOS DO LOBO VI Edición (2011) para llamar la atención sobre actitudes particulares (actuales o pasadas) no relacionadas directamente con el evento. Y si alguien cree conveniente debatir (con respeto) sobre comportamientos generales de participantes en pruebas de montaña, no tengo inconveniente en que se abra un nuevo tema en el foro.

Xabi, creo todos sabemos de tus aportaciones a este subforo Aplauso y estoy seguro de que la gran mayoría las agradecemos (Ivica lo expresa muy bien en el mensaje anterior), eso es un tema aparte.

Haces referencia varias veces a los moderadores, pero como eres "veterano" en CorrerEnGalicia, supongo que sabes que tanto administradores como moderadores no somos profesionales de “esto”, tenemos compromisos tanto personales como de trabajo que en ocasiones no nos permiten monitorizar los mensajes del foro con la frecuencia que nos gustaría (si, seguramente opines que si no puedo dedicarle el tiempo necesario, que lo deje ).

De todos, pero sobre todo de foristas “veteranos”, agradecemos automoderación, y me explico: Si alguien se ve molestado, atacado, ofendido, etc…por otro miembro del foro, que se lo haga saber a través de privado a algún moderador, y en tanto este no conteste/actue, por favor que evite entrar en una escalada dialéctica fuera de tono.

A partir de aquí, como dije más arriba, cualquier comentario que se salga de lo estrictamente relativo a Penedos será eliminado.

Graciñas por colaborar.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 9:49

Có voso permiso, e con afán constructivo vou realizar unha pequena análise dos tempos acadados có troco de percorrido.

Pra dar unha mellor cobertura ós participantes das distintas probas e garantir deste xeito unha correcta asistencia ante calquera eventualidade non prevista, e si eu pertencese ó equipo da organización establecería tempos de corte axeitados.

Sei que 4x4 non se vai a molestar posto que sabe que son bó rapaz (coñéceme en persóa) e tan soio intento aportar ideas.

Vaia por diante que aplaudín dende un primeiro intre o troco de percorrido na segunda parte posto que gañaba en complicidade técnica e polo tanto en dureza.

Neste foro avisouse por activa e por pasiva de que a carreira ía ser non dura, senón infernal

Ben, non me lío:

Pra o cross establecería un tempo máximo de paso polo avituallamento equivalente a unha movilidade de 6km/h (4horas en meta)

E pra maratón, nas "Antenas", km21, "cortaría" a todos aquiles que non transitasen nun tempo igual ou superior a 6.5km/h (6h30m en meta)

Vou por un exemplo do que é sentido común: Carpintero Labrador parouse na media (1h55m) porque fisicamente non ía ben.

O que pretendo dar a entender é que a Penedos non se pode ir sen estar mínimamente preparado, algún día vai ocorrer unha desgraza e despois votaremos máns á cachola

postdata: grazas a U e ivica por unha intervención clara e concisa,así da gusto discrepar

bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 10:16

xabi escribió:
Có voso permiso, e con afán constructivo vou realizar unha pequena análise dos tempos acadados có troco de percorrido.

Pra dar unha mellor cobertura ós participantes das distintas probas e garantir deste xeito unha correcta asistencia ante calquera eventualidade non prevista, e si eu pertencese ó equipo da organización establecería tempos de corte axeitados.

Sei que 4x4 non se vai a molestar posto que sabe que son bó rapaz (coñéceme en persóa) e tan soio intento aportar ideas.

Vaia por diante que aplaudín dende un primeiro intre o troco de percorrido na segunda parte posto que gañaba en complicidade técnica e polo tanto en dureza.

Neste foro avisouse por activa e por pasiva de que a carreira ía ser non dura, senón infernal

Ben, non me lío:

Pra o cross establecería un tempo máximo de paso polo avituallamento equivalente a unha movilidade de 6km/h (4horas en meta)

E pra maratón, nas "Antenas", km21, "cortaría" a todos aquiles que non transitasen nun tempo igual ou superior a 6.5km/h (6h30m en meta)

Vou por un exemplo do que é sentido común: Carpintero Labrador parouse na media (1h55m) porque fisicamente non ía ben.

O que pretendo dar a entender é que a Penedos non se pode ir sen estar mínimamente preparado, algún día vai ocorrer unha desgraza e despois votaremos máns á cachola

postdata: grazas a U e ivica por unha intervención clara e concisa,así da gusto discrepar
Xabi ti que fixeches paradas e penedos este ano( ou coñeces ben o percorrido das duas), agora si son iguais no nivel de esixencia?.
Gracias
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 11:07

bemarpa escribió:
Xabi ti que fixeches paradas e penedos este ano( ou coñeces ben o percorrido das duas), agora si son iguais no nivel de esixencia?.
Gracias

Pois home, iste ano non corrín Parada por mor da lesión pero si o fixen o ano pasado i evidentemente coñezo o percorrido coma a palma da miña mán xa que paseo moito por alí no vrán.

Resulta compricado equiparalas dúas carreiras, son distancias tan distintas, 33km e 45km, e perfís tan diferentes.

As dúas subidas longas de Parada son terroríficas,duras e longas, tanto a que vai de Rabacallos ate As Corguiñas, coma a de Meda, por non falar da subida curta desde Santa Cristina no final de carreira.

O gran mérito deste ano de Penedos radicou na dureza da nova baixada técnica camiño de Prada e na subida dende Placín ate Paradela que provocou unha maior dureza na subida ós Penedos.

Non sei, tería que correr un ano as dúas en plenitud física pra comparar (o ano pasado corrín Parada con Penedos e Riós no lombo, non ía fino), pero a bote pronto Parada continúa a semellarme mais dura,pero ollo, Penedos xa se atopa moi pero que moi preto.

mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 11:10

A mi con un Suunto Td6 con me dio de ascenso positivo 1729 y de negativo 1732 m.
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 11:20

xabi escribió:
bemarpa escribió:
Gracias

Pois home, iste ano non corrín Parada por mor da lesión pero si o fixen o ano pasado i evidentemente coñezo o percorrido coma a palma da miña mán xa que paseo moito por alí no vrán.

Resulta compricado equiparalas dúas carreiras, son distancias tan distintas, 33km e 45km, e perfís tan diferentes.

As dúas subidas longas de Parada son terroríficas,duras e longas, tanto a que vai de Rabacallos ate As Corguiñas, coma a de Meda, por non falar da subida curta desde Santa Cristina no final de carreira.

O gran mérito deste ano de Penedos radicou na dureza da nova baixada técnica camiño de Prada e na subida dende Placín ate Paradela que provocou unha maior dureza na subida ós Penedos.

Non sei, tería que correr un ano as dúas en plenitud física pra comparar (o ano pasado corrín Parada con Penedos e Riós no lombo, non ía fino), pero a bote pronto Parada continúa a semellarme mais dura,pero ollo, Penedos xa se atopa moi pero que moi preto.
Gracias Xabi,como ya comente en este hilo Paradas " callo" este año y ahora Penedos,esta " entre ceja y ceja" para el sguiente.me gusta tener bien claro a lo que me enfrento( aventuras si pero,...locuras las justas) ,...si para paradas tenia el remanente de haber hecho poco antes una maraton de asfalto,para Peneds,tendre que hacer algo similar.

PD: cuida los tobillos,solo tenemos dos y carreras muchas
Saludos
IMOS-INDO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/11
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 11:21

Eliminado parcialmente por U.

Bueno, xa que estamos, informo que meu gps (Keymace 700) marcou 44,74 km.
cicuta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/10
0 Carreiras
148 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 13:54

Xabi,eu discrepo contigo no tema k che plantexou "bermapa",pra min si k foi mais dura Penedos k Parada,penso k Parada ten dous puntos cun desnivel increible, pero os 45km de Penedos dond se corre nun porcentaxe muy alto deles e en ocasions a ritmos altos xa k te deixas levar e fan k a subida a os penedos preto do km40 sea delicada......e despois a baixada das antenas e moi longa e en puntos tecnica.
A min desde logo pareceume mais dura Penedos ainda k Parada esta moi cerca a pesar de ter menos km.
mroales

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 14:16

Estoy totalmente en desacuerdo con Xabi. No creo que se deban hacer tiempos de corte, y por supuesto las desgracias que puedan ocurrir no tienen nada que ver con el tiempo que se tarde. Creo que la organización de Penedos es y fue perfecta. Hubo muchas personas que consiguieron un gran logro acabando esa carrera aunque fuera en 6 horas. Dejo esta cita de alguien que sabe de este mundo más que cualquiera de los que escriben en este foro y espero que reflexionen sobre su actitud:
"A veces despues de ganar un ultra no siento una especial satisfacción porque cuando veo que casi 20 horas después de llegar a la meta, llega un corredor y se pone a llorar de alegria, me digo: "Que cabrón ese si que ha ganado".
Ahí lo dejo. En las carreras de montaña como en las de asfalto hay cabida para TODOS. Respeto.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos