vistahermosa escribió: |
Moita foto de motos vexo por eiqui, e esto tratase de correr cas pernas, esi que xa sabedes, quero ver mais pernas e menos rodas Pois hoxe tiña pensado voltar a correr un pouco despois do domingo, pero entre tlf., visitas e tal, deixeino pa maña, eso si o domingo a maña queria darlle unha volta o circuito do maraton do miño. Espadana se estas baixo de forma, xa te estas pondo a entrenar, que temos que baixar o tempo do ano pasado, e como ningun dos tres daremos feito o tempo de Manel temos que rebaixar un pouco cada un de nos. Bikos |
rubenigui escribió: |
Capi, Orbita e máis eu falamos de facer tirada longa o Domingo. En principio era unha ruta que fixo con Arbitrucho, pero se él está de acordo podemos facer unha proba ao circuito do maratón unha semana antes do evento. Espadana alegrámonos de que des sinais de vida. Por certo eu vereite o Sábado 1 de Outubro na Andaina, ainda que non a farei toda porque ao día seguinte espéranme 42kms. Manel as motos son chulísimas pero a mín dame medo andar nelas. Bicos |
MANEL. escribió: |
Boas tardes AFIADORES a que hora arrancades maña ,se queredes quedamos un pouquiño antes e invitovos a un cafe que o teño pendiente,xa me estou achegando os veterans besos |
MANEL. escribió: |
Boas tardes AFIADORES a que hora arrancades maña ,se queredes quedamos un pouquiño antes e invitovos a un cafe que o teño pendiente,xa me estou achegando os veterans besos |
orbita escribió: |
Hola Rapaces,Manel,non me digas que estas ou estiveches ou vas estar de cumpleños estes dias,sea como sea por si acaso felicidades.Rubenigui,creo que quedando as 9:15 na miña casa pra estar a eso das 9:30 por Vistahermosa e unirnos a Manel(e si e necesario tomar ese café)debería de ser suficiente.Dame unha perdida o mobil cando estes a chegar e xa baixo(recorda,unha perdida o mobil,non te equivoques que a esa hora me juego los webs).Capi,que non sea nada,recuperate pronto.Besos pra tod@s. |
orbita escribió: |
Hola Rapaces,Manel,non me digas que estas ou estiveches ou vas estar de cumpleños estes dias,sea como sea por si acaso felicidades. |