Mar, 27 Set 2011, 21:51 Asunto: Re: Compañeiro relevos maratón Miño
Hola
He dejado ya un mensaje en el foro principal de la Maratón del Mino, pero para resumir, busco urgentemente compañeros para correrla por relevos pues mis compañeros me han comunicado a última hora que no van a poder asistir.
Si alguien se anima que me avise a esta dirección y sino, pues a correrla hasta cansarme, pues acabarla va ser mucho....
Mér, 28 Set 2011, 15:45 Asunto: Re: Compañeiro relevos maratón Miño
Panda, sintocho ben, pero nos xa fixemos a equipa, creo que tes deica as 12 da noite pra completala.
Si aparece algún xa o poño en contacto contigo, sorte .
panda
Novo foreiro
18/08/08
80 Carreiras
20 Mensaxes
Mér, 28 Set 2011, 21:21 Asunto: Re: Compañeiro relevos maratón Miño
Gracias Germanmd, por el interés.
Afortunadamente, la organización Fundación CEO, acaba de contactar conmigo por correo para avisarme que tenían un equipo de relevos incompleto en el que podía apuntarme, así que, gracias a la organización y ahora a disfrutar de la carrera.
dgolop
Maratoniano
26/05/11
16 Carreiras
1311 Mensaxes
Vigo City
Sáb, 01 Out 2011, 14:46 Asunto: Re: Compañeiro relevos maratón Miño
Mesmo Caso o final un compañeiro noso ten lesión de ciática e acaba de vir de urxencias e non pode asistir , se a organización sabe de alguén que queira facer relevos que me mande un correo electrónico ou se alguen quere ir polo noso compañeiro.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos