Foros ›
Autor
Mensaxe
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 13:30
Asunto: Consellos para a 1ª maratón

Hola a todos.
Este domingo correrei a miña 1ª maratón en ourense. O ano pasado fixen a media de pontevedra en 1:33, e nos rodaxes de estas últimas semanas ando nese tempo.
Algún consello durante a carreira?
sobre todo agradezo temas relacionados ca alimentación os días previos, ir ó baño, calambres de despoís (voltarei ata santiago conducindo), etc
grazas
helsinki

Maratoniano
Maratoniano
4/04/08
680 Carreiras
264 Mensaxes
o barco
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 14:01
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

Como consejo principal, que no te ciegues y que disfrutes, y te lo digo desde mi 60 maratón que acabaré este domingo. Lo demás está en todas las revistas: no modifiques demasiado tus rutinas de alimentación, descanso etc en los días previos. En la carrera, no estrenes ropa, principalmente calcetines; utiliza vaselina para evitar las rozaduras en ingles y pezones; hidratate desde el primer avituallamiento, auqnue no tengas sed; lleva un ritmo un poco más lento del que podrías, al menos hasta el km 30-32; y al acabar, una buena duchita, reponer fuerzas, sin prisas pero sin pausas y normalmente hasta viene bien dar un pequeño paseo a la tarde.
¡Que tengas suerte y que sea la primera de una larga lista de maratones!
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 14:55
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

gracias.
ni loco me pongo a estrenar prendas ese día, aunque no había caído en lo de la vaselina, puede ser importantísima
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 15:27
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

Tres cosillas:
1.- Sigue todos los consejos de helsinki y regula bien para no darte contra el muro Muro .
2.- Cuando llegues a meta no te pares, sigue caminando Muerto .
3.- Que te estén esperando en Santiago para ayudarte a salir del coche Disimulando

Ánimo y a convertirte en maratoniano Moi feliz


fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 17:50
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

helsinki escribió:
Como consejo principal, que no te ciegues y que disfrutes, y te lo digo desde mi 60 maratón que acabaré este domingo. Lo demás está en todas las revistas: no modifiques demasiado tus rutinas de alimentación, descanso etc en los días previos. En la carrera, no estrenes ropa, principalmente calcetines; utiliza vaselina para evitar las rozaduras en ingles y pezones; hidratate desde el primer avituallamiento, auqnue no tengas sed; lleva un ritmo un poco más lento del que podrías, al menos hasta el km 30-32; y al acabar, una buena duchita, reponer fuerzas, sin prisas pero sin pausas y normalmente hasta viene bien dar un pequeño paseo a la tarde.
¡Que tengas suerte y que sea la primera de una larga lista de maratones!

Muy bien resumido ...........totalmente de acuerdo, lo unico que yo cambiaria , para los pezones utilizo esparadrapo antialergico, el de papel se adapta perfectamente y me va muy bien , la vaselina con la lluvia y el sudor ,desaparece.

Suerte para el domingo,tambien espero hacerlo
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 17:58
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

espero poder seguir andando al llegar a la meta
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 18:44
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

Ok con los sabios consejos de "helsinki"

Y recordar que en una carrera

El 1º. GANA.-

El 2º. PIERDE.-

Y el 3º. y los demás.... PARTICIPAMOS


ANIMO y nos vemos el Domingo....en OURENSE
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 20:11
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

BaoEs escribió:
Ok con los sabios consejos de "helsinki"

Y recordar que en una carrera

El 1º. GANA.-

El 2º. PIERDE.-

Y el 3º. y los demás.... PARTICIPAMOS


ANIMO y nos vemos el Domingo....en OURENSE
joder... acabame de hundir na merda...de 4 trofeos qe teño, 3 deles son segundos postos Chorando
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 20:36
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

juandertaker escribió:
BaoEs escribió:
Ok con los sabios consejos de "helsinki"

Y recordar que en una carrera

El 1º. GANA.-

El 2º. PIERDE.-

Y el 3º. y los demás.... PARTICIPAMOS


ANIMO y nos vemos el Domingo....en OURENSE
joder... acabame de hundir na merda...de 4 trofeos qe teño, 3 deles son segundos postos Chorando
Tranquilo: "juandertaker"
Ahora en la actualidad creo que te lo "premian" cuando solicitas la jubilación....
ANIMO y Saludos Aplauso Silbar Disimulando
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 20:53
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

Outro consello: Cando chegues á casa non digas que estás cansado, senón non che deixan ir para a próxima. Ahora en serio, creo q Helsinki resumeu perfectamente todo o esencial, mételle unha Estrella Galicia na dieta (non é vacile ehh q unha vez Roncero xa o ten comentado o da cerveza, sen abusar lógicamente) non cambies nada q non fagas habitualmente, disfruta e o lunes presume, q xa serás maratoniano. Moita sorte!!
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 22:08
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

helsinki escribió:
Como consejo principal, que no te ciegues y que disfrutes, y te lo digo desde mi 60 maratón que acabaré este domingo.

Vaia fenómeno, helsinki Abraiado Abraiado Abraiado

www.twitter.com/JesusAmieiro
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 16:13
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

Dise que o dificil non é correr un maratón, senon entrenalo. É moi superior a taxa dos que comezan un programa de adestramento para maratón e o abandonan, que taxa de abandono da carreira daqueles que cumpliron o seu plan de adestramento.
Se fixeches os deberes, reláxate e disfruta con confienaza de que o conseguirás!. Sobre todo disfruta dos últimos 195 m...a sensación é indescriptible...eu case choro.
O fundamental xa está dito, dosifícate, come e bebe dende o principio. A bibliografía di que o teu tempo posible para maratón é o dobre do medio maratón + 10 min... esto non quere dicir que o logres no primeiro intento... é máis, o meu consello é que nin o intentes. Se fose ti sairía a un ritmo de 5´/Km e me mantería á expectativa ata o Km 30.
Ollo, a metade dun maratón é o Km 21, pero en canto a esforzo físico e psiquico se estima que a metade é o Km 30-33.
Sorte e confianza!
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 18:16
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

non creo q o faga en 1,33 +1,33+10 nin tolo, serían 3,13. Na última rodaxe de 2 horas fixen case 27km, co cal entrei bastante en pérdida, o día seginte tiven lixeiros calambres no lateral da perna dereita, pero non no xemelgo, senon ó longo da perna, dende arriba do tobillo ata case a rodilla. así q o luns rodei 20km e mañán irei suaviño de todo menos dunha hora.
Nas revistas tamén falán do baixón dos últimos 10 km, case prefería non sabelo, proque psicolóxicamente igual me condiciona sable. pero bueno, emntrse sexa no 33, creo q non haberá problema de rematalo.
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 21:22
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

bueno, 3,16, pero nin así Sorriso
Pumuki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/01/11
0 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Out 2011, 19:18
Asunto: Re: Consellos para a 1ª maratón

pois eu tamen me estreo, teño o persoal en 90km en 14h e pico. Así que poreime entre 144-157 pulsacións e que chova ou quente o sol dame igual ir a 6'km ou 5'km o que seguro é disfrutarei e sobre todo intentarei aprender algo. Saudos e non vos manquedes





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos