miguelanxo escribió: |
Graciñas Lestrove polo esfozo que realizastes todos/as. Súmome ás felicitacións anteriores e douvos ánimos xa para pensar na seguinte edición |
jaimec escribió: |
Felicitar a la organización y a los voluntarios por esta gran carrera la verdad es que fue de 10. Espero volver los próximos años. Enhorabuena LESTROVE has realizado un gran trabajo y eso se a reflejado en la asistencia de gente a la carrera y creo que todos hemos quedado encantados. |
Xalma escribió: |
Calor ?? Bueno.....hay mais no Inferno Eu cheguei o final.......Conseguido..sempre ca inestimable axuda moral e tecnica de Muñiz ( gracias Jose manuel ) Organización : 10 Ambiente : 10 Corredores/as : NON TEDES PRECIO Si po ano e como esta...eu apúntome. |
alber escribió: |
Todo perfecto lestrove, alí estaba o meu nick ben pintado na estrada, pero iso na primeira volta, porque na segunda, ou o quitaron, ou atallei por outro sitio, ou iba tan fundido que xa levaba o piloto automático e non o vin, non o sei. |
Panzudopobrense escribió: |
Que pedaso de sufrimiento hoy Calor no parecía que hacía pero la camiseta chorreando como si hubiera pasado por la ducha |
Chacal escribió: | ||
|
SO escribió: |
E.... Ó FINAL, ¿QUE FOI DOS TROFEOS DA CATEGORÍA PROMESA SENIOR FEMININO?? TEÑO ENTENDIDO QUE NON SE VOLVERON DAR A PESAR DO ERRO COMETIDO. |
billa escribió: |
La primera vez que participo en la carrera, y tal como me dijeron, un diez, lestrove, un crak,(detalle del calor para no tener que calentar tanto ), estais en todo, yo para el año lo hare con mas tiempo para que salga mi nick en la carretera , que mola, asi da gusto gracias por el esfuerzo |