Foros ›
XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 13:00
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Bueno, sumome os do calor... imposible se me fixo esta carreira...e o ver o tempo dos 5 primeiros km's decidin abandonar. Pedir perdon, xa que abandonei onde estaban dando a auga, pero vin a xente que tamen se retirara salindo de onde daban o powerade a camiseta e eso..e preguntei se eu tamen podia ir, se me darian algo e dixeronme que si(os da auga). Enton fun e deronme de todo. O finalizar a carreira, como sabia que a min non me pertencia a camiseta ofrecinlla gustosamente a 2 personas que tampouco chegaron entre eses 350 primeiros, pero que si a remataran, polo que a merecian mais ca min. Dixeronme que non ambos, que ma quedara. Sorry
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5771 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 13:07
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

BEGOSS solo una apreciación: en internet, el uso de mayúsculas equivale a GRITAAAAAAAAAAAAR
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 13:09
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Pois eu tamén estou enfadadísimo Lestrove Enfadado Enfadado O maloserá sabor mazán estaba malodecollóns jajaja eu querooo sabor piña jajaja

Ahora en serio:

Lestrove!! O teu traballo non merece un aplauso, merece unha ovación Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Aquí algún che critica polos teus errores , ou da organización, pero como dixo creo que Derek, contigo comprometémonos moitos e cantos fomos?? E ti non dixeches ni mu, así que eu quitóme o sombreiro ante ti amigo, a qui co conto de que todo é gratis, pois ala hostias gratis para lestrove que ainda por riva de perder o seu tempo para o noso disfrute...

Para o ano se segues tendo as mismas ganas, alí estaremos acompañándote amigo.

Un consello: para o ano cobra 5-10 € de fianza coa inscripción e devólvea á entrega do dorsal, xa verás como non fallan tantos.
Unha aperta!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 13:18
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

nacho_s1600 escribió:

Un consello: para o ano cobra 5-10 € de fianza coa inscripción e devólvea á entrega do dorsal, xa verás como non fallan tantos.

Noooon NACHO,po ano vou cobrar 20€,eso si,incluirá supercamiseta tecnica,yogur,auga,powerade,barrita,pastelito XXL,chocolatina.....e un xamón ibérico. Guiño
BEGOSS

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/06
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 13:23
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

yomismo escribió:
BEGOSS solo una apreciación: en internet, el uso de mayúsculas equivale a GRITAAAAAAAAAAAAR

Disculpa a miña ignorancia, non sabía que as criticas jorobaban tanto!!!! Pero creo que hai que aceptar tanto o bó coma o malo.....
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 13:44
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

BEGOSS escribió:
yomismo escribió:
BEGOSS solo una apreciación: en internet, el uso de mayúsculas equivale a GRITAAAAAAAAAAAAR

Disculpa a miña ignorancia, non sabía que as criticas jorobaban tanto!!!! Pero creo que hai que aceptar tanto o bó coma o malo.....
hai formas e formas de criticar
juancho_fg

Maratoniano
Maratoniano
13/10/09
98 Carreiras
267 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 13:50
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Muy buenas a todos!

Quería felicitar a la organización de la carrera, y en particular a Lestrove por la estupenda carrera de ayer.

Quería ir tranquilo, sobre todo después de la carrera de Coruña, pero a los dos kilómetros ya iba fundido y con muy malas sensaciones. Al dar la primera vuelta tenía ganas locas de parar pero la única vez que abandoné fue en Padrón y no quería volver a irme con mal sabor de boca. Ni que decir tiene que la segunda vuelta se me tornó insufrible y que al final llegué con casi 8 minutos con respecto al tiempo de Coruña, vamos que el hombre del mazo me dió con ganas Ojo morado Ojo morado

Por el resto agradecer enormemente el trabajo realizado a la organización, con un trabajo de corte de tráfico impecable (salvo un señor que iba en moto levantando una buena polvareda!). El único pero es que no había ventiladores a lo largo de la carrera Moi feliz Moi feliz Moi feliz Qué calor hizo, vaya infierno!!!!!

Lo dicho, me uno a las felicitaciones!

Para el año repito, y a poder ser con unos graditos menos de temperatura!!
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 14:06
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

nacho_s1600 escribió:
Pois eu tamén estou enfadadísimo Lestrove Enfadado Enfadado O maloserá sabor mazán estaba malodecollóns jajaja eu querooo sabor piña jajaja

Ahora en serio:


Eu bebino porque estaba deshidratado de todo... e maloserá que me mate... Muerto

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Cachocarne

Maratoniano
Maratoniano
31/12/10
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 14:10
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

No voy a decir nada nuevo.... pero enhorabuena por la peacho carrera!!
Era la primera vez q iba, aunque ya la conocía por mi hermano, amigos, etc.
Mi carrera fue bastante chofff, me quedé en 46 mins y gracias. Media carrera muerto, entre el calor, la comilona festiva, y q no iba bien.... ahí ya no hay mucho q hacer, no. En los 2 últimos kms me pasó todo kiski, hasta un abuelo en takataka.... Avergoñado
Más de tres mins por encima de Coruña, pero contento igualmente por una carrera genial.
Ojalá el próximo año las circunstancias me permitan volver.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 14:11
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

El que más y el que menos, todos hicimos unos tres minutillos más que en Coruña. Muro

Los Perros del Anuncio - 2014/15
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 14:11
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Germanmd escribió:
Non eres malo, eres boísimo, parabens por esta carreira distinta, sumome a todas as felicitacións vertidas xa.
Cando lin o meo nick chegando a meta deome alas, pero non fun quen de alcanzarte coma o ano pasado Silbar .
O meo fillo é aboado os trofeos en Lestrove, iste 2º xuvenil; pro ano volvemos.
O duelo continua CAMPEON Aplauso Aplauso .

Ja,ja,ja,eso que che cantaba no papo....ti non ves que Lestrove heche moito Lestrove Satisfecho
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 14:44
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

alber escribió:
El que más y el que menos, todos hicimos unos tres minutillos más que en Coruña. Muro
Pues no es del todo cierto amigo Alber Nono Aquí un servidor hizo 31 segundos mejor crono que el año pasado.....se nota que soy todo un Keniata. Moi feliz
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 15:14
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

lestrove escribió:
alber escribió:
El que más y el que menos, todos hicimos unos tres minutillos más que en Coruña. Muro
Pues no es del todo cierto amigo Alber Nono Aquí un servidor hizo 31 segundos mejor crono que el año pasado.....se nota que soy todo un Keniata. Moi feliz

Eso es porque estás rejuvenecido.

Pero yo decía 3 minutos más que en Coruña10, no tres minutos más que en Lestrove-2010.

Con respecto a Lestrove-2010 yo hice casi 1 minuto más Muro , pero quedé 4 puestos más adelante, y eso que este año salí de atras de todo y había más gentío. Razz

Los Perros del Anuncio - 2014/15
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 15:15
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

lestrove escribió:
alber escribió:
El que más y el que menos, todos hicimos unos tres minutillos más que en Coruña. Muro
Pues no es del todo cierto amigo Alber Nono Aquí un servidor hizo 31 segundos mejor crono que el año pasado.....se nota que soy todo un Keniata. Moi feliz
xogas con ventaxa, conoceste o percorrido de "pe a pa" Moi feliz :D
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 15:16
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Mi enhorabuena para Lestrove Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso . En los días q corren es muy dificil encontrar una carrera con todo este tipo de comodidades y GRATIS y sobre todo a una persona o grupo de personas q se involucren de tal manera. Felicidades Lestrove.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos