Foros ›
XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 15:22
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

albatros escribió:
Mi enhorabuena para Lestrove Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso . En los días q corren es muy dificil encontrar una carrera con todo este tipo de comodidades y GRATIS y sobre todo a una persona o grupo de personas q se involucren de tal manera. Felicidades Lestrove.

Joder albatros,me pones en un Altar,pero os estoy acostumbrando a malos vícios. Moi feliz
Pero esta Carrera,y con los tiempos que corren,va ser difícil de mantenerla sin pasar por taquilla. Indiferente
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
787 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 15:50

Yo este año no fui Silbar Silbar porque ando un poco vago. Y eso que es una de mis carreras favoritas.

Pero las fotos tienen muy buena pinta, perece una carrera seria y todo Guiño . Se ve muy profesional. Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 15:57

ezeq escribió:
Yo este año no fui Silbar Silbar porque ando un poco vago. Y eso que es una de mis carreras favoritas.

Pero las fotos tienen muy buena pinta, perece una carrera seria y todo Guiño . Se ve muy profesional. Aplauso

Pues tú te lo perdiste amigo Ezeq,y eso que tenia tú Nick pintado en el asfalto......pero como me haces esto hombre de Dios???? Indiferente

Ya estan los resultados y las fotos en www.lestrove10.tk
ruxe

Novo foreiro
Novo foreiro
24/05/11
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 17:35

Noraboa a organizacion de Lestrove.Bonita carreira ,ben organizada,bonito percorrido.O dito noraboa para o ano repetimos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 17:39

ruxe escribió:
Noraboa a organizacion de Lestrove.Bonita carreira ,ben organizada,bonito percorrido.O dito noraboa para o ano repetimos

Gracias ruxe,pero para o ano ainda vai estar mellor. Satisfecho

Resultados e fotos en:
www.lestrove10.tk
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 18:22

Únome as felicitacións a carreira, a organización, o trato aos corredores... todo perfecto. A primeira participación e quedei encantado. Un Aplauso aos membros da organización e a todos os participantes.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 19:27

lestrove escribió:
ezeq escribió:

Pues tú te lo perdiste amigo Ezeq,y eso que tenia tú Nick pintado en el asfalto......pero como me haces esto hombre de Dios???? Indiferente

poois como comentaban antes, a min pareceume ver repetido algun e o meu nn o vin !! Muerto Muerto
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 19:30

juandertaker escribió:
antes, a min pareceume ver repetido algun e o meu nn o vin !! Muerto Muerto

Pois eu podo dar Fé de que si estaba,lo juro ante un notario si fai falta. Satisfecho
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 19:36

SO escribió:
E.... Ó FINAL, ¿QUE FOI DOS TROFEOS DA CATEGORÍA PROMESA SENIOR FEMININO?? TEÑO ENTENDIDO QUE NON SE VOLVERON DAR A PESAR DO ERRO COMETIDO.

Quen dixo tal cousa???.Polo que deduzo ti eres Sonia,a terceira clasificada Senior.Estou no certo????.Si é así terás o teu trofeo muller,para nada quero eu que quedes disgustada muller. Nono
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 20:05

juandertaker escribió:
lestrove escribió:
ezeq escribió:

poois como comentaban antes, a min pareceume ver repetido algun e o meu nn o vin !! Muerto Muerto

Pois o teu vino eu, dou fé de que alí estaba... mira que dudar de lestrove Ríndose
SO

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/06
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 20:35

lestrove escribió:
SO escribió:
E.... Ó FINAL, ¿QUE FOI DOS TROFEOS DA CATEGORÍA PROMESA SENIOR FEMININO?? TEÑO ENTENDIDO QUE NON SE VOLVERON DAR A PESAR DO ERRO COMETIDO.

Quen dixo tal cousa???.Polo que deduzo ti eres Sonia,a terceira clasificada Senior.Estou no certo????.Si é así terás o teu trofeo muller,para nada quero eu que quedes disgustada muller. Nono

Creo que o millor vai ser deixar o tema porque non imos sacar nada en limpo, e...... disgustada??? NOOOOOOOOOOON, moi contenta por rematar a carreira como a rematei. E o que nunca pretendín foi ofender a ninguén coa miña crítica. Para próximas ocasións quédame claro que caladiña estase millor.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 20:47

nikr0 escribió:
juandertaker escribió:
lestrove escribió:
ezeq escribió:

Pois o teu vino eu, dou fé de que alí estaba... mira que dudar de lestrove Ríndose
noooooon!! eu non dudei nunca del, simplemente non o vin polo disjustado que iba Chorando
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 20:47

Por certo felicitar os pupilos da virxen da guia de carreira -ribeira a javi e lorena 3 en juveniles con so 16 anos estes prometen aai canteira en ribeira Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
570 Carreiras
1659 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 20:55

Esta carrera de Lestrove ha sido un éxito tanto en su participación como en su organización. "Querer es poder", dice siempre Alberto Contador, y en esta carrera esto se ha demostrado una vez más.

Aplauso Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 20:58

SO escribió:

Creo que o millor vai ser deixar o tema porque non imos sacar nada en limpo, e...... disgustada??? NOOOOOOOOOOON, moi contenta por rematar a carreira como a rematei. E o que nunca pretendín foi ofender a ninguén coa miña crítica. Para próximas ocasións quédame claro que caladiña estase millor.

Estouche dando unha solución a tua xusta reclamación,e disme que o deixe,que non vamos sacar nada en limpo,a verdade que non acabo de entenderche. Pensando

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos