| albatros escribió: |
Mi enhorabuena para Lestrove . En los días q corren es muy dificil encontrar una carrera con todo este tipo de comodidades y GRATIS y sobre todo a una persona o grupo de personas q se involucren de tal manera. Felicidades Lestrove. |
| ezeq escribió: |
Yo este año no fui porque ando un poco vago. Y eso que es una de mis carreras favoritas.Pero las fotos tienen muy buena pinta, perece una carrera seria y todo ![]() |
| ruxe escribió: |
| Noraboa a organizacion de Lestrove.Bonita carreira ,ben organizada,bonito percorrido.O dito noraboa para o ano repetimos |
| lestrove escribió: | ||
Pues tú te lo perdiste amigo Ezeq,y eso que tenia tú Nick pintado en el asfalto......pero como me haces esto hombre de Dios???? Ya estan los resultados y las fotos en www.lestrove10.tk |
| SO escribió: |
| E.... Ó FINAL, ¿QUE FOI DOS TROFEOS DA CATEGORÍA PROMESA SENIOR FEMININO?? TEÑO ENTENDIDO QUE NON SE VOLVERON DAR A PESAR DO ERRO COMETIDO. |
| juandertaker escribió: | ||||
|
| lestrove escribió: | ||
Quen dixo tal cousa???.Polo que deduzo ti eres Sonia,a terceira clasificada Senior.Estou no certo????.Si é así terás o teu trofeo muller,para nada quero eu que quedes disgustada muller. ![]() |
| nikr0 escribió: | ||||||
Pois o teu vino eu, dou fé de que alí estaba... mira que dudar de lestrove |
| SO escribió: |
Creo que o millor vai ser deixar o tema porque non imos sacar nada en limpo, e...... disgustada??? NOOOOOOOOOOON, moi contenta por rematar a carreira como a rematei. E o que nunca pretendín foi ofender a ninguén coa miña crítica. Para próximas ocasións quédame claro que caladiña estase millor. |