Foros ›
XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 21:04
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

trevinca escribió:
Por certo felicitar os pupilos da virxen da guia de carreira -ribeira a javi e lorena 3 en juveniles con so 16 anos estes prometen aai canteira en ribeira Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Unome as felicitacións @s pupil@s da Virxen da Guía .....FELICIDADES MOZ@S ¡¡¡
E mira por donde che podo dar as gracias publicamente po-la tua grandísima compañía, e mais po-los teus consellos...Gracias Guiño

PD: Que tal ese tobillo ??? o meu xa está pa mañán ir dar unha volta Guiño
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5783 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 21:37

BEGOSS escribió:
yomismo escribió:
BEGOSS solo una apreciación: en internet, el uso de mayúsculas equivale a GRITAAAAAAAAAAAAR

Disculpa a miña ignorancia, non sabía que as criticas jorobaban tanto!!!! Pero creo que hai que aceptar tanto o bó coma o malo.....

POr más q leo todas las explicaciones q tu has demandado de Lestrove y Derek no encuentro en que parte deduces que están jorobados o que no aceptan tanto lo bueno como lo malo, creo q más correctos y educados no han podido ser contigo, repito, simplemente contestando a una pregunta tuya. Luego se molestan en querer solucionarte el problema, y ahora dices que no después de registrarte solo para esto... chica, aclárate un poco Confuso
lopecitos

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
0 Carreiras
26 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 22:12

hola amigo Lestrove,....os lopecitos sentimos non poder acompañarte o día da túa carreira, ....pero un ano mais unha zoupada de David, provocou que nos quedásemos na casa.
Por todo o que estou leendo, te felicito, e prometo que o ano próximo me vou animar eu tamén.

Saúdos, e noraboa rapaz. O mereces.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 22:35

Hola de nuevo. Haber para aclarar finalmente el tema. BEGOS y SO, ha habido un error en la interpretación del reglamento y está claro que aquí se os ha dado la razón. Yo simplemente al leer trofeo al 1º y 1ª de la carrera absoluta y al 2º y 3º, pues interpreté con toda la buena intención del mundo que se daban a los 3 primeros y a las 3 primeras de la general y que estos premios no eran acumulables. Aquí no ha habido mala intención por parte de nadie y menos menosprecio por nadie, todo lo contrario; fíjate que en la salida de la prueba se acotó un espacio reservado para las chicas quel o hice yo personalmente y por razones lógicas, debido a que, por desgracia, sois muchísimas menos las que correis respecvto a los hombres. Además el hecho de que interpretase mal que las 3 primeras fuesen trofeos no acumulables, daba la opción a que se repartiesen más trofeos, cosa lógica.
Ahora bien, da la impresión de que el tema os ha ocasionado algún tipo de resentimiento que os aseguro, ni por mi parte ni por la de lestrove ha habido ni habrá; de hecho el mismo ha aceptado cambiar el año que viene este punto del reglamento. Así que ya no sé que más decir; se reconoce el fallo, se rectifica el año que viene el reglamento, se os ofrece el trofeo que ganasteis. Ojalá todas los organizadores fuesen como lestrove. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso .

Un saludo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
reyma

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/11
0 Carreiras
123 Mensaxes
SANTIAGO DE COMPOSTELA
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 6:35

Boas, sumome ás felicitacións para toda a organización, desde Lestrove cabeza visible da organización como hasta o que repartiu auga.
Lestrove gracias polo nick, esta é unha carreira para recordar e voltar o próximo ano, e si houbo algun fallo, non creo que foran para tanto. Lo bueno supera con creces a los posibles errores.

Animo e seguro que o ano que ven sera moito mellor.
grada

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/10
6 Carreiras
4 Mensaxes
XOVE
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 10:34

BOA CARREIRA , BOA ORGANIZACIÓN..........PENA QUE SE TRASPAPELARÁ A MIÑA INSCRIPCIÓN.......ANIMO PARA OUTROS ANOS E A SEGUIR ASI!!
SAUDOS!! Razz
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 12:24

Creo que ya está todo dicho sobre esta carrera. Mi tercera edición y como siempre todo muy correcto, trato excelente e inexplicablemente gratis!. Me uno a las felicitaciones a Lestrove, derek y todo el equipo de organización. Fija en mi calendario.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 16:26

derek escribió:
Hola de nuevo. Haber para aclarar finalmente el tema. BEGOS y SO, ha habido un error en la interpretación del reglamento y está claro que aquí se os ha dado la razón. Yo simplemente al leer trofeo al 1º y 1ª de la carrera absoluta y al 2º y 3º, pues interpreté con toda la buena intención del mundo que se daban a los 3 primeros y a las 3 primeras de la general y que estos premios no eran acumulables. Aquí no ha habido mala intención por parte de nadie y menos menosprecio por nadie, todo lo contrario; fíjate que en la salida de la prueba se acotó un espacio reservado para las chicas quel o hice yo personalmente y por razones lógicas, debido a que, por desgracia, sois muchísimas menos las que correis respecvto a los hombres. Además el hecho de que interpretase mal que las 3 primeras fuesen trofeos no acumulables, daba la opción a que se repartiesen más trofeos, cosa lógica.
Ahora bien, da la impresión de que el tema os ha ocasionado algún tipo de resentimiento que os aseguro, ni por mi parte ni por la de lestrove ha habido ni habrá; de hecho el mismo ha aceptado cambiar el año que viene este punto del reglamento. Así que ya no sé que más decir; se reconoce el fallo, se rectifica el año que viene el reglamento, se os ofrece el trofeo que ganasteis. Ojalá todas los organizadores fuesen como lestrove. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso .

Un saludo.

Bien Dereh,se puede decir más alto pero no más claro. Aplauso Aplauso Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 16:33

reyma escribió:
Boas, sumome ás felicitacións para toda a organización, desde Lestrove cabeza visible da organización como hasta o que repartiu auga.
Lestrove gracias polo nick, esta é unha carreira para recordar e voltar o próximo ano, e si houbo algun fallo, non creo que foran para tanto. Lo bueno supera con creces a los posibles errores.

Animo e seguro que o ano que ven sera moito mellor.

Gracias reyma,eu sempre intento facer as cousas ben,si non,prefiero non facer nada.Despois xa podrán sair mellor ou peor,pero por non seguir unha directriz axeitada que non sexa. Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 16:36

grada escribió:
BOA CARREIRA , BOA ORGANIZACIÓN..........PENA QUE SE TRASPAPELARÁ A MIÑA INSCRIPCIÓN.......ANIMO PARA OUTROS ANOS E A SEGUIR ASI!!
SAUDOS!! Razz

Mea culpa grada,como che comuniquei por email,por non sei cales motivos,non che inscribín. Indiferente
Espero que me perdoes e non me gardes rencor,pero como humano que son,tamén teño fallos. Rezar
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 18:27

Clasificacións e fotos en:
www.lestrove10.tk
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 20:59

Este ano non puiden ir Triste Triste Triste pero sijo desindo o mesmo ca o ano pasado. Lestrove, eres o ¡¡¡number one!!!! o número 1 e os teus colaboradores merecen un 10 que sei moi ben que che axudaron mooooooooito, moooooooito sin recibir nada a cambio (por detrás) Ríndose Ríndose Ríndose

casi se me olvida, aí tes a miña ovación
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 21:08

xoixe escribió:
Este ano non puiden ir Triste Triste Triste pero sijo desindo o mesmo ca o ano pasado. Lestrove, eres o ¡¡¡number one!!!! o número 1 e os teus colaboradores merecen un 10 que sei moi ben que che axudaron mooooooooito, moooooooito sin recibir nada a cambio (por detrás) Ríndose Ríndose Ríndose

casi se me olvida, aí tes a miña ovación
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

E eso que non viñeches cabroncete!!! Guiño Si chegas a vir pasmas do ambiente atlético que habia. Moi feliz
E con todo eso,sigo querendo mellorar. Guiño
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 21:15

eu en esta proba tiña pensado facer un tempo aprox de 48', debido a temperatura reinante ao comenzo da proba (29 grados) fixen un tempo horroroso (52'47''). Pensei en abandonar repetidas veces desde o km 4 debido a un malestar general que arrastraba. un pesadelo, vamos.
Aparte de esto felicitar un ano mais a labor de Lestrove e colaboradores .Para o ano, salvo impedimento de forza maior ali estarei.
Con todo o respeto para os damnificados-as, decir que solo se equivoca o que se molla a organizar un evento de esta indole.
Un consello Lestrove: para o ano contrata championchip e cobra cuota de inscripcion, asi fallaran menos corredores, ti traballaras menos e evitaranse alguns erros.
sds e vemonos para o ano en Lestrove
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 21:43

ivanno escribió:
Creo que ya está todo dicho sobre esta carrera. Mi tercera edición y como siempre todo muy correcto, trato excelente e inexplicablemente gratis!. Me uno a las felicitaciones a Lestrove, derek y todo el equipo de organización. Fija en mi calendario.

Co alto numero de atletas que viñeron correr a Lestrove,para o ano 3 € de inscrición Guiño Porque con tanta participación,hecheme casi imposible manter esta Carreira. Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos