Dom, 16 Out 2011, 22:48
Asunto: Re: Iª Carreira e Andaina d@s Jord@s
| tara escribió: |
bueno darvos as gracias por vir a compartir kilometros con nos ,corredores ,colaboradores ,e voluntarios ,e si mo permitides quero darlle as gracias a MANU que me apollou nesta toleria ,e pedir perdon polos fallos o ano que ben intentaremos que sea mellor . tartarugo sa soltache o trofeo ??? noravoa os ganadores , vemonos na prosima |
Gracias a
Manu, a
Angeles (
e resto de familia), a
Marta (
e familia ),
Auxi,
Fran,
Ramiro,
Pili, Rubén, Jeff,Antonio (
e descendencia),
Cristal, e demais voluntarios ós que non vos coñezo o nome por permitirnos pasar unha mañá divertida facendo o que nos gusta, correr, sexa cal sexa a nosa condición física, porque nos divirte, porque nos motiva e nos serve para mellorar ( nalgún caso so para non empeorar

) a nosa condición física e mental.... Podemos ser gordos e facer deporte e desfrutalo como o que máis, cos nosos obxectivos, metas e motivacións , así que dende aqui animo a todos os gordos a deixar os complexos na casa e a descubrir cantas boas sensacións se esconden nun simple trote, nos entrenamentos (cada quen ó seu ritmo) e non digamos nas carreiras..... Probádeo, seguro que non vos arrepentides, non hai que ter medo ó "que dirán" , hai que desfrutar do deporte e da compañía, a maioría (inmensa) de compañeiros recibénte cos brazos abertos e valoran moito máis o teu esforzo e a tua forma de ser que a túa condición física.
En canto ó trofeo, asegúrovos que me fai moita ilusión e maís gañalo entre amigos

.... E felicitar ó meu compañeiro de podium porque ese é o espíritu, si señor

!! E felicitar ó resto de gañadores e a todos os que vos atrevestes a participar, todos uns cracks!!! Mención aparte os que se meteron unha boa kilometrada en coche como
Nacho_s1600 e
Ojordo, impresionantes

!!!
Ogallá que haxa moitas mais edicións, e moitos mais valentes e "valentas" !!!! Gracias de novo por todo!!!
Se eu puiden, ti tamén...