Foros ›
Autor
Mensaxe
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Out 2011, 20:48
Asunto: Re: Iª Carreira e Andaina d@s Jord@s

"RECTIFICAR ES DE SABIOS"

Como nobleza obliga, os adjunto la respuesta de Modesto en el Blog de la carrera, a los comentarios que se le hicieron y que aquí trasladamos:

RESPUESTA DE MODESTO: (Gracias por tus deseos)

Modesto dijo...

Gracias por vuestra respuesta. Como es "Democracia" yo sigo opinando lo mismo que puse anteriormente, a pesar de no estar del todo de acuerdo con vosotros, aun así como se que vuestra intención es muy buena, de corazón os deseo suerte en vuestro empeño.
15 de octubre de 2011 18:01
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Out 2011, 21:07

Pues efectivamente,rectificar es de sabios,asi que bien por Modesto...a ver si se anima y se pasa mañana por Castrelos !!

www.desnivelpositivo.com/
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 12:48

Ben por Modesto... non sei se se pasaría hoxe por Castrelos pero comprobaría que os Jordos non corren voan, que o cariño que amosou todos os integrantes do C.A.R. Marisqueiro foi increible, non había Powerade, había Super Bock!! Personalmente xenial, descubrin que son moi tímido mais do que eu creia e que non estou acostumbrado a que me saquen tantas fotos e demais, pero bueno por un día sentinme como o Pedro Nimo dos Jordos jajajaja. Desde aqui animarvos a seguir facendo vindeiras edicións, eu se as lesións o permiten volverei. Prometido!.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 12:55

nacho_s1600 escribió:
Ben por Modesto... non sei se se pasaría hoxe por Castrelos pero comprobaría que os Jordos non corren voan, que o cariño que amosou todos os integrantes do C.A.R. Marisqueiro foi increible, non había Powerade, había Super Bock!! Personalmente xenial, descubrin que son moi tímido mais do que eu creia e que non estou acostumbrado a que me saquen tantas fotos e demais, pero bueno por un día sentinme como o Pedro Nimo dos Jordos jajajaja. Desde aqui animarvos a seguir facendo vindeiras edicións, eu se as lesións o permiten volverei. Prometido!.

Pedro Nimo dos Jordos Ríndose Ríndose
Si las lesiones y los kilos te lo permiten Aplauso Aplauso

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 13:06

safardatxo escribió:
nacho_s1600 escribió:

Pedro Nimo dos Jordos Ríndose Ríndose
Si las lesiones y los kilos te lo permiten Aplauso Aplauso

Os kilos si ohh!! Mentras Lestrove nos siga explotando no equipo dos Galacticos "e veña puntos e mais puntos para quedar arriba na clasificación" moito mais non engordarei digo eu!! jajaja.
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 14:43

CLASIFICACIONS POR CATEGORIAS:

CATEGORIA D

1º Jose Ignacio Calvo
2º Jose Otero Otero
3º Fernando Rebouras

CATEGORIA E

1º Alfonso Conde
2º José Fernandez Cid
3º Miguel Angel Paz

CATEGORIA F

1º Evaristo Alonso
2º Alejandro Barros

CATEGORIA A (FEMININA)
1º Angeles Cruz

NORABOA A TODOS POR COMPARTIR CONOSCO ESTA FRESQUIÑA MAÑÁN DE DOMINGO....A PROXIMA MAIS! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 15:40

parabens pola carreira, unha moi boa iniciativa.

a ver se noutra edición podo participar, pois ainda que baixei algo, ainda paso dos 90 kiliños.
Hoxe tocoume currar,aqui en Boimorto, pero que envexa pensar en vos...

me alegra ver que amigos coma Chavalin, Tartarugo, etc, fixeron podium

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Lúa_Meiga

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/10
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 19:57

Lástima que non poidemos ir a botaros unha man, ou as dúas... E a animar á chea de gord@s que seguro participaron. Noraboa pola iniciativa, que nestes tempos están as cousas complicadas para organizar carreiras...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 20:22

Lúa_Meiga escribió:
Lástima que non poidemos ir a botaros unha man, ou as dúas... E a animar á chea de gord@s que seguro participaron. Noraboa pola iniciativa, que nestes tempos están as cousas complicadas para organizar carreiras...

gracias de todos modos ,para o ano contamos con tiguo Ríndose Ríndose ,bueno darvos as gracias por vir a compartir kilometros con nos ,corredores ,colaboradores ,e voluntarios ,e si mo permitides quero darlle as gracias a MANU que me apollou nesta toleria ,e pedir perdon polos fallos o ano que ben intentaremos que sea mellor . tartarugo sa soltache o trofeo ??? Mr. Green Mr. Green noravoa os ganadores , vemonos na prosima
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 21:05

Aqui teneis el enlace de las fotos
Fotos

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 21:19

safardatxo escribió:
Aqui teneis el enlace de las fotos
Fotos

Porfi , sube y pega en este post la del Concejal con todos ...que se vea lo bien que lo pasamos a ver si en próximas ediciones se apuntan mas! Guiño
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 21:35

Pola miña parte agradecerlle a xente do evento a boa organizacion e o bo humor de todos.
Non penso que sexa para tanto a critica a carreira, supoño que os que corrimos fixemolo de boa gana, por botar unha maña diferente, e no caso seria mais loitar contra nos mesmos que outra cousa..
Eu por fin perdin o virgo das carreiras, que nunha "normal" non creo que o fixese, o malo foi ir xogar pola tarde.. Muerto
Se o ano que ven ainda estou por encima dos 90 kg repetirei seguro.

Graciñas de novo.

Cesar
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
6092 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 22:17

Nachoooo craaaaaack!!!!!!!!!!!!! eres un galáctico, está claro!!!!
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 22:48

tara escribió:
bueno darvos as gracias por vir a compartir kilometros con nos ,corredores ,colaboradores ,e voluntarios ,e si mo permitides quero darlle as gracias a MANU que me apollou nesta toleria ,e pedir perdon polos fallos o ano que ben intentaremos que sea mellor . tartarugo sa soltache o trofeo ??? Mr. Green Mr. Green noravoa os ganadores , vemonos na prosima
Gracias a Manu, a Angeles ( e resto de familia), a Marta ( e familia ), Auxi, Fran, Ramiro, Pili, Rubén, Jeff,Antonio (e descendencia), Cristal, e demais voluntarios ós que non vos coñezo o nome por permitirnos pasar unha mañá divertida facendo o que nos gusta, correr, sexa cal sexa a nosa condición física, porque nos divirte, porque nos motiva e nos serve para mellorar ( nalgún caso so para non empeorar Silbar Silbar Silbar ) a nosa condición física e mental.... Podemos ser gordos e facer deporte e desfrutalo como o que máis, cos nosos obxectivos, metas e motivacións , así que dende aqui animo a todos os gordos a deixar os complexos na casa e a descubrir cantas boas sensacións se esconden nun simple trote, nos entrenamentos (cada quen ó seu ritmo) e non digamos nas carreiras..... Probádeo, seguro que non vos arrepentides, non hai que ter medo ó "que dirán" , hai que desfrutar do deporte e da compañía, a maioría (inmensa) de compañeiros recibénte cos brazos abertos e valoran moito máis o teu esforzo e a tua forma de ser que a túa condición física.

En canto ó trofeo, asegúrovos que me fai moita ilusión e maís gañalo entre amigos Bailar Bailar Bailar .... E felicitar ó meu compañeiro de podium porque ese é o espíritu, si señor Aplauso Aplauso !! E felicitar ó resto de gañadores e a todos os que vos atrevestes a participar, todos uns cracks!!! Mención aparte os que se meteron unha boa kilometrada en coche como Nacho_s1600 e Ojordo, impresionantes Aplauso Aplauso !!!

Ogallá que haxa moitas mais edicións, e moitos mais valentes e "valentas" !!!! Gracias de novo por todo!!!

Se eu puiden, ti tamén...
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 23:23

Acabo de ver las fotos y me he partido la caja... qué buen humor!!! Sorriso

Las aventuras y desventuras de la Cofradía del Trote Cochinero Sorriso