Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 19:54
Asunto: Re: ELIMINAR LOS PREMIOS EN METÁLICO.

Migueliño escribió:
ramallo escribió:
J.C.LEMA escribió:
El prestigio no solo se crea con las marcas si no con la gran participación de atletas, sean profesionales o no. Un ejemplo lo teneis en la carrera de Lestrove.
No polemizamos, pero ves como no hubo camisetas para todos
Non polemicemos, pero seguramente non houbo seguros de responsabilidade civil e/ou accidentes Silbar .

Claro,por eso ti non viñeches correla....quedácheste na casa comendo Hamburjesas...... Satisfecho
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 20:04

lestrove escribió:
Migueliño escribió:
ramallo escribió:
J.C.LEMA escribió:
El prestigio no solo se crea con las marcas si no con la gran participación de atletas, sean profesionales o no. Un ejemplo lo teneis en la carrera de Lestrove.
No polemizamos, pero ves como no hubo camisetas para todos
Non polemicemos, pero seguramente non houbo seguros de responsabilidade civil e/ou accidentes Silbar .

Claro,por eso ti non viñeches correla....quedácheste na casa comendo Hamburjesas...... Satisfecho
Jaja, "Hamburjesas" non como que non son caníbal e non como carne de porco, jeje; ando algo renqueante dunha lumbalxia (estaba en máns de fisios, que me deron a alta o venres) e con algo de ampollas, resultado da Coruña10, e só hoxe me atrevín a correr en Sada (non adestrei en toda a semana), iso sí sen apoiar ben a planta do pé polas ampollas, preferín non arriscar antes de arrastrarme e dar unha mala imaxe na carreira de Lestrove, non vaia ser que perda seareiros por alí Silbar .
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 20:16

lestrove, o das hamburguesas é o noso amigo "new york runner, ohhh yeah"

www.jeffxavi.blogspot.com
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 20:24

Yo no estoy en contra de los premios en metálico siempre y cuando no supongan el endeudamiento de una prueba o un coste elevado en inscripción para los populares. Mientras haya sponsors que lo asuman me parece bien. Ahora en tiempos de crisis ante la tesitura de suspender una carrera por falta de recusos o que haya carrera sin premios en metálico con precio razonable de inscripción, está claro que me quedo con lo segundo.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
J.C.LEMA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/09/11
34 Carreiras
72 Mensaxes
RIBEIRA
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 20:30

Amigos, creo que o rumbo cdo barco debe ser marcado e gobernado polo Capitan, todo un exemplo "Sr. Lestrove", e non por polo xefe de maquinas, polo que vexo no foro un exemplo a carreira de Vigo 2011.
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 20:36

Muy buenas,

Yo estoy TOTALMENTE a favor de que se eliminen los premios en metálico. Lo único que varía en la clasificación final es a los primeros. Pero lo realmente importante está en la multitud de gente que disfruta y da cuerpo a la carrera. A mi modo de verlo, lo que da prestigio a una prueba es el que mucha gente se anime a hacerla, no que lo primeros sean atletas "de renombre"

El otro día en la Coruña 10 si no hubiera dinero, la única diferencia es que todos habríamos quedado... ¿10? ¿15? bueno, venga, ya por no quedarnos cortos pongamos 20 puestos por delante... ¿y? ¿acaso por eso la carrera se vería deslucida? Para nada. Es más, creo que un buen trofeo de calidad adecuado al "empaque" de la carrera debe ser suficiente para motivar a un corredor con posibilidades a intentar ganarla.

No me parece ni medio normal que atletas "profesionales" que arrasan en populares con premio en metálico ni tan siquiera acudan a un gallego de pista a intentar ganar una medalla y/o hacer una buena marca. Es más, es que ni tan siquiera aparecen en el ranking de la temporada... Eso si que es amor al atletismo! Y ya no digamos la tralla que se meten, carrerita sábado y domingo muchas veces... después dicen que se estancan y no progresan, normal!

Y ya no hablemos del tema "repartirse la pasta de primer@ y segund@"... sin comentarios. Una estafa en toda regla.

Aún así respeto profundamente la manera de ver este deporte que tenga cada uno, pero le aplaudo con más énfasis al que hace 1 hora en un 10 Km que al que ha llegado en algo más de 30 minutos cuando sus piernas le permiten correr en un minuto menos. Lo curioso es que cuando en carreras como por ejemplo la San Martiño, viene gente que se dedica a lo mismo pero en un nivel superior, es cuando aparecen las malas caras y las frasecitas del tipo "es que injusto que vengan los de fuera a ganarnos las carreras".

Nada más, simplemente felicitar a organizadores como Lestrove por hacer carreras como la que hace, donde se nota que durante muchos años también vio los toros desde dentro y sabe lo que nos gusta. Yo si algún día organizo una carrera, de premios en matálico nada de nada, el que quiera dinero que se lo curre con una marcaza en pista que hay unas tablas de becas FGA muy sustanciosas, claro que hay que "patear" de narices.

Un saludo a todos!
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 20:37

ramallo escribió:
yo soy un ¨profesional¨ y hoy en vigo no me dieron camiseta

pagaches a inscripcion?
remataches a proba?

a m in tampouco ma deron e pagei 5 euros e rematei a proba.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 21:11

J.C.LEMA escribió:
Amigos, creo que o rumbo cdo barco debe ser marcado e gobernado polo Capitan, todo un exemplo "Sr. Lestrove", e non por polo xefe de maquinas, polo que vexo no foro un exemplo a carreira de Vigo 2011.

Ja,ja,ja.....Señor LEMA,eu soio son un siervo del Señor,que disfruteiche moito dando zapatilla,e que agora disfruto organizando unha modesta Popular,que ano a ano sube de prestíxio.........Por qué será???? Guiño
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 23:00

xabi escribió:
ramallo, te retiraste cabroncete, igual que "timi" , ya sabes, robertas, asi que yo no te daba ni agua,jejeje

postdata: ramallo, el año que tu ganaste san cibrao había pasta? Lo digo porque algún colega mío del OAAP rajó a muerte de tí,jeje

A la 1ª, me rompí, así que ni pase por donde daban el agua, me marche todo cabreado, sin darle la camiseta a un colega que me la había dejado para guardar.
A la 2ª, había como ahora, o menos, ya sabes que no dan dinero, no??? corrí 2 años, y la gane los 2, pero... solo fui porque el organizador fue pupilo mio y me lo pidió para darle un poco de realce, pero igual se equivoco al llevar a un ¨profesional¨
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 23:04

montxo escribió:
ramallo escribió:
yo soy un ¨profesional¨ y hoy en vigo no me dieron camiseta

pagaches a inscripcion?
remataches a proba?

a m in tampouco ma deron e pagei 5 euros e rematei a proba.

Yo pague, si conoces a alguien que no lo hiciera, le podías haber preguntado para ver como lo hizo y así no pagar.
Que yo sepa daban la camiseta al retirar/recoger el dorsal, así que tanto a ti como a mi deberían habernos dedo camiseta acabáramos o no
dani

Novo foreiro
Novo foreiro
3/04/07
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 11:24

el quid de la cuestión está en que a esos "profesionales",les hace falta correr esas carreras para malvivir del atletismo,nos olvidamos de que esos profesionales son ninguneados por las federaciones y por las administraciones públicas.Si hubiera buenas ayudas para esos "profesionales",seguro que ninguno de estos estarían los sábados y domingos ganandose la vida....Tenemos ejemplos en galicia ...Nimo,Penas a bote pronto que recuerde Pensando
kraken

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/08/09
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 12:04

xabi escribió:
ramallo, te retiraste cabroncete, igual que "timi" , ya sabes, robertas, asi que yo no te daba ni agua,jejeje

mirad, ahora es Hassan el que hace caja,pero en su día fueron otros gallegos, alguno de ellos quejándose en meta de la contratación de keniatas, nunca llueve a gusto de todos. "mercenarios del asfalto loa hubo, hay y habrá siempre"

Yo estoy a favor siempre que se realize equitativaente como por ejemplo en Padrón

con lo que nunca estaré de acuerdo es con actuaciones como las del maratón de miño.Que por cierto, allli asanfiz y kraken me dieron cera por criticar esto mismo pero aquí no los leo, si es que al final el tiempo pone a cada uno en su sitio

en resumen, si a los premnios escalonados, no en una pasta para los 3 primeros y los demás ajo y agua

postdata: ramallo, el año que tu ganaste san cibrao había pasta? Lo digo porque algún colega mío del OAAP rajó a muerte de tí,jeje

?????????????

xabi, te confundes, polemizamos en penedos do lobo, yo no se nada del maratón del miño, no me metas en más "fregaos", que yo en el fondo prefero hacer el amor y no la guerra...

en cuanto al tema que nos ocupa, mi opinión es que si quieren repartir premios, que lo hagan, pero pensando en primer lugar en los no pros, quiero decir, que por dar premios en metálico no dejen de dar agua,fruta, etc.

salud
reyma

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/11
0 Carreiras
123 Mensaxes
SANTIAGO DE COMPOSTELA
Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 12:07

Empecei este ano a participar en triatlón populares e en carreiras populares,
teño 51 anos e moitas ganas de seguir participando, que non é o mesmo que competir).
Por que non se fai coma no triatlón, si eres elite participas cos teus e a pelearse polos primeiros postos non so polo premio en metalico, sino nunha clasificación.
Os que queiran correr polos premios a por eles, os que queiran pasalo ben, disfrutar do ambiente, etc. tamen teñen dereito (somos os que mais), creo que sendo popular de verdade mais xente se animaria (por que ver os tempos dos primeiros e ver o tempo que fixen eu, acojonan) e si para o ano en carreiras con Lestrove ai que pagar para organizala, si os meus posibles mo permiten ai estarei (cheguei entre os 20 prirmeiros, pola cola).
Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 12:54

Pois a min sí que me parecen ben os premios en metálico. Claro está que paréceme fundamental que certos puntos organizativos estén ben cubertos. Pero se un organizador consigue cartos para poder dar premios en metálico e eso fai que poda vir xente de máis nivel a correr e se ese era o obxectivo de ese organizador. ¿Qué ten de malo? A mín como atleta por un lado gústame correr con xente de nivel, e por outro lado non me afecta á miña carreira aínda que eu vaia a case 5´km. E como espectadora a min encantábame ver na Pedestre por exemplo a un montón de xente ir a ritmos impensables!! Para min é espectáculo e é unha forma de potencialo e valoralo.

Por outro lado están as carreiras máis "populares" nas que prima a participación o nivel medio e un ambiente distinto.

Creo que cada unha ten o seu encanto.

Algúns comentarios de foreiros de que prefiren as camisetas, bebidas, e máis atencións para os atletas populares e menos para os "profesionales", parece ben, pero hai que entender que cando unha carreira ten atletas "profesionais" é máis sinxelo conseguir cartos, patrocinadores e esto destinalo tamén a un bo funcionamento da carreira. Está claro que non sempre é así, pero creo que o atleta profesional e o popular "débense" cousas un a outro.

Creo que a día de hoxe hai moitas carreiras en Galicia como para que cada un elixa as carreiras que lle gustan para participar nelas, e así cada atleta disfrute e apoie as carreiras que máis lle gustan.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 16:33
Asunto: Re: Eliminar los premios en metálico.

Yo, como diria el profesor Gustavo Bueno estaría encantado de participar en el debate, pero antes de nada creo que deberiamos de aclarar o definir algunos conceptos.

1º.- ¿Que es un profesional?, y ¿que es un profesional entre comillas "profesional"? Hay algún matiz que se me escapa.

2º.- ¿Qué es un popular?

Una vez que esto haya quedado claro podré dar mi opinión.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos