Foros ›
Autor
Mensaxe
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 27 Nov 2006, 18:20
Asunto:

moi boas as sensacións despois desta primeira carreira... xa dixen aquí que lle tiña moitas ganas a este circuito, pese alevar moiyos anos en Lugo, e polo momento non me defraudou o mais mínimo...
moi bóa mañá no climatolóxico, ainda que algo fresca (nada que non se quite cun bo quecemento)... e toda unha experiencia o de correr por barro. Ã? final, 20'50''.
o jodido... entrar a currar 45mins despois de rematar a carreira... iso chámase "amor ó arte", non?... menos mal que nos pagan, que se non...
xa case estou desexando que chegue a próxima, a Nocturna de Reis, ainda que á Lugo Monumental tamén lle teño moitas ganas.
saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Lun, 27 Nov 2006, 18:36
Asunto:

Como os decía estos dias el circuito una gozada,barro incluido,la participacion fantastica y la organización como siempre 10.Espero que en lo sucesivo muchos más foreros se apunten a este maravilloso circuito,los organizadores se merecen que siga creciendo y nosotros somos su alimento para que esto suceda.Por otra parte quiero destacar tambien la fiesta atletica-infantil que se
organiza en cada carrera,magnifica cantera que será el relevo de los que ya tenemos que ir dejandolo.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 27 Nov 2006, 18:52
Asunto:

¿Os están afectando las bajas presiones? Buker, ¿qué es eso de «los que ya tenemos que ir dejándolo»? ¡De dejarlo ni hablar! Si algo te gusta no puedes dejarlo. La filosofía taoísta (es que me estoy leyendo el último de Matilde Asensi Avergoñado ) dice que lo primero es la felicidad, luego la longevidad, en tercer lugar la salud y por último se alcanza la paz. Así que nada de pensamientos pesimistas. ¡Hala, a ser felices disfrutando con lo que nos gusta! (Menos mal que la salud está en tercer lugar, porque quién más quien menos tiene sus achaques. :roll:)

Y tú, Elyana, también te digo lo mismo: Que, hija, vaya día que tenemos, ¿eh? Que si sillas de ruedas, que si ciclistas accidentados, ... ¡J***r! ¡A la calle y a correr! ¡Llueva, haga viento, frío, calor, sea de día o de noche! ¡Y nada de pensamientos negativos, ¿eh?! Guiño Moi feliz Moi feliz Moi feliz


Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 27 Nov 2006, 23:52
Asunto:

Hola,paso a relatarvos a miña pequena crónica.As condiciós metereolóxicas respetaronnos, polo menos non choveu a chuzos,parte do circuito embarrado,un gran éxito de participación, e sobor de todo e un motivo de ledicia ver a cantidade de nenos e nenas(máis de 600) que se xuntan nas probas infantís.Un circuito totalmente consolidado.Saudos...
paulince81

Novo foreiro
Novo foreiro
4/10/06
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2006, 19:36
Asunto:

hola foreros! Ya veo que tiene bastante movimiento el foro; realmente hacéis una encomiable labor de información a muchos que a pesar de no escribir prácticamente nunca lo consultamos para orientarnos un poquito. Me gustaría saber si alguno de vosotros sabe cómo es elcircuito de la carrera del 13 de enero del corre con nos. ¿es por el centro delugo? ¿intramuros? ¿ o sólo por ramón ferreiro? Espero que no sea dar vueltas como tontos a esa avenida, porque ya se corre por ella en la lugo monumental, y no es de las zonas más bonitas de lugo. Me encantaría que fuera por las calles peatonales del interior de la muralla, que a esa hora de la tarde poseen una preciosa iluminación. Si así fuera estaríamos hablando de una de las carreras más originales y atractivas de galicia, desde mi punto de vista...

un saludo, y espero que alguien sepa algo.
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2006, 21:59
Asunto:

Comparto a túa opinión sobor da próxima carreira do"Corre Con Nos".Temome que o recorrido vai ser simplemente pola Avda. De Ramón Ferreiro.Saudos...
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2006, 11:44
Asunto:

pois que coñazo!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2006, 15:51
Asunto:

KHENE,aunque dije de dejarlo, no quiere decir que sea ya,mas bien cuando
los alevines sean mayores y estén en condiciones de coger el relevo,mientras
tanto,está claro que hay que seguir dando ejemplo y luchando contra las
inclemencias del barro y del tiempo,eso sí nada de podometros,pulsometros
o cosas por el estilo,solo correr por correr y disfrutar haciendolo
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2006, 15:56
Asunto:

Estoy de acuerdo contigo Moi feliz Moi feliz Moi feliz







Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos