Migueliño escribió: | ||
|
clubatletismosada escribió: |
Por mucho que llueva no creo que caiga la que cayó el año pasado. |
RicardoXD escribió: |
:?: Alguién puede colgar el perfil de esta carrera, por favor. |
lobo escribió: | ||||
No km 6,5 pasamos ó lado das pistas de atletismo, Avda. Novoa Santos, xusto despois hay dúas costas, a da piscina, uns 60m, e como 200 m despois queda a man esquerda o Sanatorio da Esperanza e temos uns 150 m de subida pola Avda. de Compostela, ata o punto, para min, máis duro de toda a carreira, a baixada desbocada do Cruceiro do Galo... tremenda costa abaixo!!!!!! A subida de Vite empeza na rotonda da Avda. de Castelao e cadra no km 9 xusto e remata no 9,800. Unha vez coroado tremendo porto de montaña xa está a carreira feita... todo costa abaixo e como dicimos os afeccionados ós rallies... ferro a fondoooooo!!!!!! Sorte a todos e a disfrutar (especialmente si chove un pouquiño, non moito) |
anpefi escribió: | ||
A ver si te sirve este recorrido que hice en el Strands siguiendo el mapa de la organización. |
RicardoXD escribió: |
:?: Alguién puede colgar el perfil de esta carrera, por favor. Ya de paso, he leido todas las opiniones, algunos consejos prácticos para los que vamos por primera vez? Cuanta polémica genera esta carrera, no? Yo voy encantado de la vida, creo que el marco es incomparable y el comentario de que los 2Km finales te ponen la piel de gallina me animan aun más si cabe. Creo que lo ideal es dejar el coche lo más cerca posible para tener la ropa seca pronta y no acatarrarse?? Gracias por la ayuda |
CAMPOS escribió: |
Ola a tod@s: O concello de Santiago colabora co diñeiro de tod@s, o Corte Inglés colabora co diñeiro de tod@s, Coca Cola colabora co diñeiro de tod@s, Mondariz colabora co diñeiro de tod@s, O Correo Galego organiza co diñeiro de tod@s, etc. Que eu saiba a carreira non é solidaria con ningún tipo de boa acción humanitaria. Entón que temos que volver a repagar coa inscripción? ou acaso o resto non chega para darlles a unha minoria como son os vinte ou trinta primeiros sobre 12000€. O que pasa é que todo é comezar, a cobrar por todo. Asi é que agora xa están a voltas con pagar a sanidade e porriba chámanlle copago, cando deberían chamarlle repago ou acaso non a pagamos xa. Sin ofender a ningúen pero mexan por nós e decimos que chove. Así nos vai. Un saudo a tod@s. |
HERMINATOR escribió: |
Me inscribieron en la carrera en C.C.COMPOSTELA pero no puedo ir a buscar el dorsal ni el chip personalmente ni el 28 ni el 29, entiendo que puedo ir a recogerlo el dia de la prueba de 8,00 a 9,00 horas en la plaza del Obradoiro ¿es es asi? Graciñas por informarme. |
HERMINATOR escribió: |
Me inscribieron en la carrera en C.C.COMPOSTELA pero no puedo ir a buscar el dorsal ni el chip personalmente ni el 28 ni el 29, entiendo que puedo ir a recogerlo el dia de la prueba de 8,00 a 9,00 horas en la plaza del Obradoiro ¿es es asi? Graciñas por informarme. |