agullocanosa escribió: |
Xa estamos en 984: obxetivo 1000. Animádevos e formar parte da Media máis popular celebrada en Pontevedra. Recordade que a organización da Media Serviocio Pontevedra 2011 conta cos seguintes servizos, entre outros, para o corredor: - Avituallamiento líquido cada 5 km. - Avituallamiento líquido (agua e isotónica) e solido (fruta) na meta. - Gardarroupa no CGTD. - Gardería para os nenos/as dos corredores. - Servizo de fisioterapia. Pola colaboración coa Facultade de Fisioterapia de Pontevedra. - Bolsa do corredor. - sorteos varios. - E si o tempo o permite, esperemos poder disfrutar dunha pequena festa final. vémonos correndo en Pontevedra. |
Paultargat escribió: | ||
¿Que es el CGTD, en donde está? |
speed escribió: |
xa me anotei e van 975.ainda q non sei como correrei pois teño unha sobrecarga nos gemelos dende o mercores e recuperó moi pouco a pouco pese a estar parado.oxe vou tentar rodar algo haber se noto molestias.algunha recomendacion? |
Mincha escribió: | ||||
Centro Galego de Tecnificación Deportiva. É onde están as pistas de atletismo, ó lado da saída, da meta e onde teremos duchas ó rematar. |
Pumuki escribió: | ||||||
Votalle un ollo, é interesante www.sgpontevedra.com/w...orrido.pdf |
Pumuki escribió: |
Votalle un ollo, é interesante www.sgpontevedra.com/w...orrido.pdf |
asueto escribió: |
¿Por cierto, dónde se recogen los dorsales? Se me había olvidado por completo, supongo que se pueden recoger la mañana de la carrera... |
anpefi escribió: |
Como indica el reglamento, de 8.30 a 10 en el CGTD, o sea, en la meta Id con tiempo para que no pase lo de la Vigo+11 |