Foros ›
Autor
Mensaxe
trotero

Novo foreiro
Novo foreiro
5/05/11
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Out 2011, 11:45
Asunto: Re: Eliminar los premios en metálico.

Moi boas a todos e todas, cicais eu son o menos indicado para expoñer aiqui a miña humilde opinión, pero vouno facer, quizais por que me peta ou quizais porque teño a liberdade de poder facelo. En primeiro lugar respetar todos os comentarios que aqui se expoñen, pódese estar a favor ou non, pero sempre dende o respeto e a critica construtiva. Eu levo pouco tempo nas carreiras populares, de certo en pouquiñas teño participado, Vilagarcía, Vigbay (sen rematar) e Cambados e cada vez voume enganchando un chisquiño máis.
Vivimos momentos difíciles, tempos complicados e o que antes era colaboración económica mais ou menos xenerosa por parte de Concellos e institucións publicas, hoxe e unha utopía dentro dunha realidade: A prestación de servizos públicos esenciais, é sen dubida algunha, unha prioridade ante ás actividades culturais e deportivas e gústenos ou non, debemos de asumilo tal e como ben. Organizar unha carreira popular (indistintamente de numero maior ou menor de participantes) conleva unha serie de gastos coñecidos (seguros, premios en metálico, trofeos, camisetas, cronometraxe, avituallamentos...) e outros gastos menos coñecidos (inversión de tempo dos organizadores e colaboradores i ás veces, desembolsos persoais para sufraxio de gastos non cubertos coas inscricións), ás veces non se valoran axeitadamente estes esforzos dos organizadores das carreiras, que nada teñen que gañar e si moito que perder: criticas destrutivas, insultos e ás veces (ás menos, algunha que outra agresión ou maltrato físico). Facer unha carreira popular, sexa grande ou pequena, implica un custe económico difícil de desembolsar, pódese cubrir con aportacións de firmas e empresas privadas e cas cuotas de inscricións, pero cada vez e agravado pola crises, máis son as empresas privadas que non poden asumir un patrocinio ou colaboración; tan so ás grandes multinacionais,Cocacola, o corte Ingles, medios de comunicación ect. poden facer estes xestos.
No referente o tema de "eliminar os premios en metálico", na miña modesta opinión coido que poden subsistir con outros premios, pero quizais ás cuantias dos premios en metálico deberían de ser proporcionais os tempos difíciles que vivimos, sen ir mais lexos, teño entendido que na vindeira carreira de Santiago, fálanse de cuantias económicas ós primeiros clasificados de entre 1000 e 700 € (unha suma total en metálico de mais de 14.000 €). Coido que deberían de ser mais proporcionais é dicir, máis repartidos entre os participantes e ampliar así ós premios a mais corredores. Esa e a miña humilde opinión. Tal vez un día deberiamos de pensar de facer unha proba popular en homenaxe os "organizadores dás carreiras populares). No referente á divulgación dás carreiras nos medios de comunicación, dicirvos o seguinte, o CAR Marisueiro ven de organizar unha pequena proba "Carreira dos Jordos" , nada "importante" seguramente para moitos pero que para á prensa si mereceu unha atención especial e polo que sei, non tiñan "enchufe" cos medios de comunicación. unha aperta a todos e desculpade o rollo.
pirindolo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Out 2011, 21:11

alber escribió:
pirindolo escribió:
Por ejemplo, este domingo en Pontevedra he pagado 10 € y no tengo ni idea de cuanto puedo ganar si quedo de 1º (En el caso de que se retiren los 600 o 700 que suelen estar por delante de mi), lo único que me preocupa es conseguir bajar de la 1h 50' y disfrutar de correr por la ciudad en donde vivo.

Te llevarías 400 €, pero creo que va a ser que no... Nono Guiño Silbar

8O, de verdad que no? ... Un saludo,
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Out 2011, 21:26

pirindolo escribió:
alber escribió:
pirindolo escribió:
Por ejemplo, este domingo en Pontevedra he pagado 10 € y no tengo ni idea de cuanto puedo ganar si quedo de 1º (En el caso de que se retiren los 600 o 700 que suelen estar por delante de mi), lo único que me preocupa es conseguir bajar de la 1h 50' y disfrutar de correr por la ciudad en donde vivo.

Te llevarías 400 €, pero creo que va a ser que no... Nono Guiño Silbar

8O, de verdad que no? ... Un saludo,

Yo creo que no, pero siempre hay que quedarse a la entrega de premios, no vaya a ser que un día suene la flauta por no esperar te vayas con las manos vacías... Silbar Silbar Silbar

Los Perros del Anuncio - 2014/15
koruño67

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/09/11
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vilaboa. Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 14:57

Lo que habría que hacer es que cuando hay premios económicos y nos cobran por participar, es ir y correr sin dorsal. Yo estoy de acuerdo en que haya que pagar para ayudar a los organizadores, pero que no den premios en metálico. Que faltarían participantes a las carreras; sí; tres o cuatro.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 15:10

Algún asiduo lector del foro estará esperando a que respondamos a este último mensaje, pero no me voy ni a molestar en escribir nada.

khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 15:30

Pos yo tampoco Nono . Un tío con 3 mensajes y en los 3 quejándose... Pensando ¿Cambiamos de tema? Moi feliz Hombre, Alber, ¡cuánto tiempo! ¿Cómo te va? ¿Qué tal la familia? Está el tiempo revuelto, ¿eh? Parece que va a llover Mr. Green

alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 15:47

khene escribió:
Pos yo tampoco Nono . Un tío con 3 mensajes y en los 3 quejándose... Pensando ¿Cambiamos de tema? Moi feliz Hombre, Alber, ¡cuánto tiempo! ¿Cómo te va? ¿Qué tal la familia? Está el tiempo revuelto, ¿eh? Parece que va a llover Mr. Green

Sin ánimo de entrar en polémica, voy a discrepar. Aquí luce el sol y el cielo está completamente azul. Moi feliz

DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 16:19

Yo estoy en desacuerdo con el Premio Planeta, por eso los libros de esa editorial los robo. Si todos hiciesen como yo ya verían, ¡ja!
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 16:20

Un "pracer" ler os comentarios daqueles ós que non lles gusta "polemizar".
Eu creo que merece o mesmo respecto o que leva tres mensaxes que os que xa son veteranos ou superveteranos. Ou non?
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 16:26

Pois eu penso que cando hai unha carreira, que un se lea o reglamento e si non está de acordo, que non se inscriba.

P.D. Ainda non chove?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 16:31

ufff escribió:
Eu creo que merece o mesmo respecto o que leva tres mensaxes que os que xa son veteranos ou superveteranos. Ou non?

Me llama mucho la atención que en gallego se escriba «respecto» y en castellano «respeto» Pensando . Ya sé que la raíz latina es «respectus» pero es curioso Disimulando . ¿Qué tal tiempo hace por Ourense? Moi feliz

¡Ostras! Abraiado ¡Qué alegría! Moi feliz Vuelvo a ser Súper Veterano! Aplauso

Acerca del tema que ocupa este hilo, pienso que cada organizador va a seguir haciendo lo que le salga de los eggs. No está regulado y puede hacerlo. Lo importante es que haya carreras y, luego, ya decidiremos nosotros si queremos participar o no:
¿Me parece cara o injusta? No voy.
¿Me apetece ir aunque sea pagando? Voy.

Para mí es más fácil ganar la lotería dos veces seguidas que obtener un premio en una carrera. Así que me decidiré en función de lo que me apetezca. Como hacemos casi todos.

Última edición por khene o Xov, 20 Out 2011, 16:50; editado 1 vez
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 16:45

Eu creo que merece o mesmo respeto o que leva tres mensaxes que os que xa son veteranos ou superveteranos. Ou non?
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 16:54

ufff escribió:

Non sei donde ves que se lle falte ó respeto a ninguen. A miña mensaxe so deixa constancia de que non estou de acordo co que se propón, pero non quero entrar en discutilo. Podes, ti mesmo, se o estimas oportuno, explicar por que non é boa idea correr sen dorsal.

khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 16:57

alber escribió:
ufff escribió:

Non sei donde ves que se lle falte ó respeto a ninguen. A miña mensaxe so deixa constancia de que non estou de acordo co que se propón, pero non quero entrar en discutilo. Podes, ti mesmo, se o estimas oportuno, explicar por que non é boa idea correr sen dorsal.
Exactamente Guiño

TRINITY

Novo foreiro
Novo foreiro
10/07/11
40 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 17:00

Opinion de una humilde servidora:Desde mi punto de vista, los atletas profesionales son aquellos que poseen unas cualidades y condiciones excepcionales,aquellos que tienen becas y sponsors directos y para los que correr es su medio de vida (y que deberian estar mas respaldados),para estos, el objetivo de sus calendarios deportivos,como comprendereis no son las carreras populares, aunque puedan acudir a alguna por prestigio,afinidad,amistad etc.Los "profesionales" son aquellos que no llegan a las minimas, retirados de los profesionales, no tienen becas,pueden tener sponsors (la tienda de deportes de su pueblo que le tramita unas equipaciones y unas zapatillas de forma gratuita),entrenan duramente pero el atletismo ya es un trabajo para ellos, es decir ,entrenan para ganar el dinerillo en las populares aunque para muchos este deporte sea lo que mas les motive en su vida.Despues, estamos el resto de los mortales,aquellos que trabajamos 40 y 50 horas a la semana que no tenemos esa " calidad" pero si ilusion y afan de superacion,aquellos que sacamos una hora entre la comida y la vuelta al trabajo para salir a correr un ratillo y aquellos que si un dia no podemos entrenar "no pasa nada" porque no vivimos de esto,pero no hay un medidor de sacrificio en esto, todos conocemos a verdaderos extraterrestres.Dicho lo cual, no veo mal que estos atletas "profesionales" se ganen su sueldo como mejor puedan y si amañan pues que amañen, desde luego conmigo como no amañaran una gripe ahora mismo poco mas...jejejee Creo que tenemos un poco de envidia sana( al menos yo) pero tambien pienso que la continuidad de la celebracion o la realizacion de una carrera no puede estar supeditada a los premios en metalico.Si las organizaciones cobran inscripcion para poder dar premios, todos tenemos criterio sufuciente para decidir si queremos asistir o no.Pero invito a todos aquellos atletas "profesionales" a que asistan de vez en cuando tambien a alguna carrera en la que no haya EUROS,a alguna de esas carreras humildes, y que no dejen de asistir a carreras miticas en nuestro calendario sobre todo ahora con la crisis por haber retirado los premios.Diria mucho... pero MUCHO de todos ellos.Porque aunque todos tenemos que comer,no siempre la mejor recompensa a nuestro trabajo es el dinero. Silbar Silbar Silbar

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos