Foros ›
Iª Carreira e Andaina d@s Jord@s
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 0:35
Asunto: Re: Iª Carreira e Andaina d@s Jord@s

Annie escribió:
Acabo de ver las fotos y me he partido la caja... qué buen humor!!! Sorriso

Si !...menosmal que no se partio la caja....la de SuperBock .. Ríndose Ríndose Ríndose

www.desnivelpositivo.com/
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 0:48

Aqui os dejo la que para mi es una buena foto...aunque hubiese colocado a Manu en otro lugar concretamente en el medio junto al Concelleiro (pena que sea un chico tan tímido y modesto) Guiño Sin él y sin Tara este proyecto no hubiese sido posible! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 8:57

Reseña da proba en "La Voz de Galicia"

www.lavozdegalicia.es/...7C5991.htm

e galeria de fotos en "Atlántico Diario"

www.atlantico.net/galeria/550/

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Out 2011, 17:31

Mr. Green todos moi juapos Satisfecho intentaremos que para o ano se poida voltar facer e seamos uhs poucos e poucas mais Demo sorrindo vemonos en algunha parte Ríndose Ríndose e recordade que pasiño a pasiño faise o camiño
trotero

Novo foreiro
Novo foreiro
5/05/11
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Out 2011, 22:33

So unhas verbas para dicirvos que sodes un grande Club e unha mellor familia. Agora comprendo mellor o que din de "espírito deportivo" (neste deporte apreciase moito mais este dito). Unha aperta a tódolos membros do CAR MARISQUEIRO e grazas pola información que me enviachedes por correo. Si facemos algo en Vilagarcía manterémosvos informados.
Os desexo o mellor en sucesivas carreiras.
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 19 Out 2011, 23:07

trotero escribió:
So unhas verbas para dicirvos que sodes un grande Club e unha mellor familia. Agora comprendo mellor o que din de "espírito deportivo" (neste deporte apreciase moito mais este dito). Unha aperta a tódolos membros do CAR MARISQUEIRO e grazas pola información que me enviachedes por correo. Si facemos algo en Vilagarcía manterémosvos informados.
Os desexo o mellor en sucesivas carreiras.

Graciñas Trotero si queres organizar unha por eses lares...xa sabes , non o dubides ...fala conosco e botamoste unha man no que poidamos!

Para empezar temos unha serigrafia estupenda que traballa , ben , rapido e con calidade extraordinaria.Coma diria o señor Manquiña "profesional, muy profesional".
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 12:14

Despues de unos mese de concienzudo entrenamiento de cantidad (hamburguesas, perros calientes, pizzas, etc) he participado en esta carrera, bueno...participar por llamarlo de alguna manera.
Gracias a todos, gran equipo de gente tanto en los que corrian como los organizadores.
Yo me lo pase genial y me hizo recordar lo realmente importante y porque iba antes a las carreras, el 3º tiempo, charla con los colegas y amiguetes, cerveza (bueno si a la Super bock se le puede llamar asi) Silbar y risas.
Mil gracias por hacerme recordarlo y ojala en breve pueda compartir mas momentos así.
Camiseta chulisima, atencion espectacular y ver como hay "jordos" que si corren de verdad..
A pesar de no tener Traking, organigrama, perfil de la carrera y demas cosas "impresindibles" Abraiado hoy en dia en una carrera.
Contar conmigo para lo que organiceis.
saludos

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 14:25

ojordo escribió:
Despues de unos mese de concienzudo entrenamiento de cantidad (hamburguesas, perros calientes, pizzas, etc) he participado en esta carrera, bueno...participar por llamarlo de alguna manera.
Gracias a todos, gran equipo de gente tanto en los que corrian como los organizadores.
Yo me lo pase genial y me hizo recordar lo realmente importante y porque iba antes a las carreras, el 3º tiempo, charla con los colegas y amiguetes, cerveza (bueno si a la Super bock se le puede llamar asi) Silbar y risas.
Mil gracias por hacerme recordarlo y ojala en breve pueda compartir mas momentos así.
Camiseta chulisima, atencion espectacular y ver como hay "jordos" que si corren de verdad..
A pesar de no tener Traking, organigrama, perfil de la carrera y demas cosas "impresindibles" Abraiado hoy enP dia en una carrera.
Contar conmigo para lo que organiceis.
saludos

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Gracias a ti por venir desde los confines de Galicia a compartir una mañana de domingo con nosotros. Guiño
En cuanto a la superbock creo que le llaman "isotonica" efervescente por estos lares.... Demo sorrindo Demo sorrindo
Pena que los compañeros de Vigo + 11 NO supiensen de la existede nuestra prueba seguro que hubiesen disfrutado como niños chicos ...se hubiesen ahorrado las malas caras, los pitidos de los coches ...creo que no lo pasaron muy bien y eso me produce tristeza ...si hubiesen assitido a esta 1ª Carreira e Andaina dos Jordos por lo menos les hubiesemos arrancado una sonrisa como recuerdo de que estamos todos "muy muy locos" Razz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos