Foros ›
Autor
Mensaxe
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 17:03
Asunto: Re: Eliminar los premios en metálico.

Estoy de acuerdo contigo, TRINITY Guiño

alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 17:03

khene escribió:

¿Me parece cara o injusta? No voy.
¿Me apetece ir aunque sea pagando? Voy.

No te olvides de la tercera opción: voy por el morro sin pagar.
Fijate que ahora me estan pareciendo todas las carreras caras e injustas... Pensando Pues nada... Tercera opcion... Y voy a empezar a aplicar esta teoria a todo...

Los Perros del Anuncio - 2014/15
koruño67

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/09/11
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vilaboa. Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 17:27

Trinity: Yo respeto aunque no comparto lo que hacen los "profesionales". Desde el punto de vista de ellos es comprensible su actitud. Respecto a lo que pones de que participen en carreras humildes, hay que ver los resultados de esas carreras y vemos quines son los ganadores (Arteixo, Sada, San Juan Piñeiro, Campeonato Gallego de media, etc ...).
Este será mi último comentario sobre el tema y pido disculpas a quien se sienta molesto.
TRINITY

Novo foreiro
Novo foreiro
10/07/11
40 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 18:37

koruño67 escribió:
Trinity: Yo respeto aunque no comparto lo que hacen los "profesionales". Desde el punto de vista de ellos es comprensible su actitud. Respecto a lo que pones de que participen en carreras humildes, hay que ver los resultados de esas carreras y vemos quines son los ganadores (Arteixo, Sada, San Juan Piñeiro, Campeonato Gallego de media, etc ...).
Este será mi último comentario sobre el tema y pido disculpas a quien se sienta molesto.
Hola Koruño67, ahora mismo a lo mejor me falla la memoria pero creo que el ganador de esas pruebas que mencionas ,al menos de la mayoria es un corredor de esos que yo llamo "extraterrestres" al que yo conozco bien, porque es de mi club. Una persona con un trabajo nada facil y unos horarios peores que sacrifica muchas parcelas de su vida para entrenar. Un corredor POPULAR con letras mayusculas y mejor persona.Por sus resultados podria parecer "profesional" pero le mueven otras motivaciones: las mismas que a todos nosotros.No tienes que pedir disculpas por expresar tu opinion.
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 20:45

alber escribió:
ufff escribió:
Un "pracer" ler os comentarios daqueles ós que non lles gusta "polemizar".
Eu creo que merece o mesmo respecto o que leva tres mensaxes que os que xa son veteranos ou superveteranos. Ou non?

Non sei donde ves que se lle falte ó respeto a ninguen. A miña mensaxe so deixa constancia de que non estou de acordo co que se propón, pero non quero entrar en discutilo. Podes, ti mesmo, se o estimas oportuno, explicar por que non é boa idea correr sen dorsal.
.

Dime logo como se poden interpretar os seguintes comentarios: Hombre, Alber, ¡cuánto tiempo! ¿Cómo te va? ¿Qué tal la familia? Está el tiempo revuelto, ¿eh? Parece que va a llover
Aquí luce el sol y el cielo está completamente azul.
¿Qué tal tiempo hace por Ourense?
E a versión de falta de respeto e miña non teño que buscar as raíces.

Entrei nesta trifulca porque xa está ben que os caimáns
do foro amedrenten ós novatos cando os seus comentarios non son "politicamente correctos".
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 21:34

Caimáns? Abraiado Ríndose Ríndose Ríndose Eso es un insulto, ¿no? Pensando Ríndose Ríndose Ríndose
¿Qué decías de la falta de respeto? Enfadado Demo sorrindo

¡Qué razón tenía Cervantes! Disimulando

alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 22:04

Pois non sei como o interpretas, ufff, pero a min pareceume unha broma entre nós, como querendo cambiar de tema para non darlle mais voltas a un comentario que consideramos inapropiado. Se ten outra interpretación eu non a pillo, non sei... Pensando

O que non entendo é por que nos chamas "caimáns do foro", é orixinal, pero non me parece precisamente un apelativo cariñoso, e khene e mais eu non somos tan mala xente, nin tampouco comemos a ninguén. Silbar

E claro, cada quen é libre de expresarse como lle pareza, pero quen acaba de chegar, antes de empezar con comentarios polémicos, tamén pode ler o primeiro fío de este foro:

Admin escribió:

• Si no tienes pensado correr o no puedes por cualquier motivo y tienes ya el dorsal, no lo cedas a ningún otro corredor. Puedes causar un grave problema al Organizador. Consúltale a éste la posibilidad de cambiar tus datos por los del otro.
  • No compitas nunca sin dorsal. Puedes tener un grave problema legal, además de poder ser obligado a retirarte de la carrera. Si no has llegado a tiempo de inscribirte, consulta tu problema al Organizador y estáte más atento la próxima vez.

E volvo a decir, que o comentario de koruño67, se cadra sen mala intención, pero é moi inapropiado. Ir intencionadamente sen dorsal (por non pagar) ven sendo o mesmo que roubar. "... lo que habría que hacer es ir y coirrer sin dorsal...", está suxerindo que deberíamos aparecer todos sen dorsal. O comentario pareceume feo, por iso non quería entrar a opinar, non esperaba eu esta polémica.

ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 22:06

En términos vulgares aplícase caimán ou dinosaurio a aquelas persoas que pensan que pola súa idade ou "sapiencia" créense en poder da verdade e non respetan a opinión dos seus semellantes. Utilízase moito es ta expresión no exército.
Eu xa sei que ti, mente ilustrada, enténdichelo ben. Pero como tamén entendes de demagoxía... E punto que os temas particulares aburren.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 22:17

ufff escribió:
En términos vulgares aplícase caimán ou dinosaurio a aquelas persoas que pensan que pola súa idade ou "sapiencia" créense en poder da verdade e non respetan a opinión dos seus semellantes. Utilízase moito es ta expresión no exército.
Eu xa sei que ti, mente ilustrada, enténdichelo ben. Pero como tamén entendes de demagoxía... E punto que os temas particulares aburren.

Mira, ata agora non lle faltei ó respeto a ninguen. Nin tampouco a ti. Confuso

Como xa non estou seguro de non empezar a faltar, prefiro non seguir esta discusión, ou o que sexa. Espero que non che pareza mal.

tigreton

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/08/10
0 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 22:23

De este foro lo que mas gracia me hace es la palabra Profesional
¿En galicia hay profesionales del atletismo? ¿cuantos? ¿cobran mucho?. Y los muy jodios van a las populares a sacarnos el dinero con la de pasta que ganan en ..... pero en serio se saca mucho con esto de las carreras populares.
Me puede alguien dar una cifra de cuanto ha sacado en un año alguien por correr en estas pruebas. No se pongamos 12000 €, tirando por lo bajo ¿me acerco?
Es que si se gana me pienso en ser profesional ... no creo que a mi edad este y para eso, que pena.
Gracias
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 22:29

koruño67, correr sin dorsal es como conducir un coche sin carnet ni seguro. Si te pasara algo, el responsable es el organizador de la prueba y, como vas sin dorsal, no vas asegurado. Si te pasa algo (un infarto, atropello, muerte súbita, fractura de cráneo, etc) al organizador se le cae el pelo Muerto Eso suponiendo que no vas a hacer uso de los avituallamientos y demás servicios que se hayan pagado con las aportaciones de los demás corredores.
No era mi intención (y creo que hablo también por Alber) molestarte u ofenderte. Si te has sentido molesto, lo siento. Lo de correr sin dorsal es un tema recurrente y polémico que se ha tratado mucho en el foro. Es una pena que haya quien ve gigantes donde sólo hay molinos y que considere que hablar del tiempo y cambiar de tema es faltarle al respeto a alguien Abraiado Disimulando

supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 23:47

Admin escribió:
SPEEDY escribió:
ja,ja,ja,ja, me rio yo de de los "PROFESIONALES"los profesionales son los que viven del atletismo logrando marcas y con ello becas y sponsor, estes que llamais profesionales quitado un par de ellos el resto les llamaria vampiros o chupatintas del atletismo, son gentuza que...

Si haces el favor Speedy, opina sin faltar el respeto al resto de compañeros Parar . Antes de nada y más o menos rápidos, todos somos deportistas, gracias.

Aplauso
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Out 2011, 0:02

Pero vamos a ver, premios en metálico los ha habido siempre, hace ya 20 años recuerdo muchas carreras en las que se pagaba 40 mil pelas al primero por ejemplo, y nunca ha habido problema ni quejas de ningún tipo.
Que jode que ganen la pasta los de siempre ? pues amigos, si andais cerca, a entrenar más, y si ya lo haceis será que el que gana es mejor.
yo no tengo pensado cobrar nunca en una carrera, ojalá que si, y me parece genial que se le pague a los primeros, cuanto más mejor.
Hasta ahora en todas las populares que he participado he tenido de todo, y nunca he pagado más de 3 euros.
Que más queremos ?
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 18:01

Tódolos corredores vamos ás carreiras que nos peta; señan como señan. Eu non estou a favor dos premios en metálico porque entendo que hai moito onde invertir, por exemplo en agasallos para os nenos e nenas. Pero se se dan, quén sería o que rexeitase esa carreira sabendo que podería gañar unhas "perras"? Eu tamén son das que opino que o bonito nunha carreira pedestre é o gran grupo que se consiga xuntar para correr, pero hai que comprender que é unha oportunidade (a de gañar premios en metálico) que non se ten moi a miudo e sobre todo se tés a sorte de ser un atleta cunhas dotes especiais e cun entrenamento, tamén especial que outros/as non facemos.
Tamén temos que agradecer a moitos/as deses atletas, moi bós e boas, que sempre estiveron, tamén en pequenas carreiras de aldea. E dígovolo eu, porque en Seira tivemos a nomes Rafa Fuentes, Serafin Portela, Iván Raña, Ramallo, ... e a moitos e moitas outras sen cobrar nada e en troques apoiándonos ós/ás organizadores de carreiras tan pequenas coma esta.
E algúns dos atletas que nos representarán en Olimpiadas (esperemos) estiveron correndo con nós por toda Galiza e seguen ahí, apoiándo este deporte, participando e nós temos a sorte de correr con eles e coñecelos/as. Estes deportistas merecen pola miña parte moito respecto e agradecemento. Porque ninguén lles regala nada.
Acordo, cando non corría (e fai moitos anos desto) que escoitaba na radio a Carreira Pedestre de Santiago e só oía falar da Grande Esther Pedrosa. Para mín, Esther xunto coa inigualable Xulia Vaquero marcaron un antes e un despois para o deporte feminino e sobre todo nos deron un pulo especial ás mulleres en xeral; eu fun unha delas.
MebRianDathanRupp

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/13
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Nov 2013, 13:33

los profesionales, si quieren cobrar que hagan las minimas exigidas por la iiaff y por las federaciones de cada pais, después cuando corren con los profesionales, uno se retira, el otro nin aparece, alunden que estan preparando otras pruebas etc....que corran con los profesionales, totalmente de acuerdo en retirar los premios en metalico, para ellos correr a 3 minutos el km y cobrar 1000 euros es facil, pero fuera de españa y no hablo de kenia, sino de los blanquitos de EEUU, como los habia aqui en españa hace 15 años, estan corriendo a 2´40´´ el km, ah pero claro non pueden venir a correr el correo gallego, san martiño, coruña 10, porque sino non ayudan al atletismo gallego, LO QUE SE PROVOCA ES QUE LOS ATLETAS GALLEGOS SE ACOMODEN Y SE ENGAÑEN A SI MISMOS: CLIN CLIN CAJA!!!!!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos