Xov, 20 Out 2011, 22:04
Asunto: Re: Eliminar los premios en metálico.
Pois non sei como o interpretas,
ufff, pero a min pareceume unha broma entre nós, como querendo cambiar de tema para non darlle mais voltas a un comentario que consideramos inapropiado. Se ten outra interpretación eu non a pillo, non sei...
O que non entendo é por que nos chamas "caimáns do foro", é orixinal, pero non me parece precisamente un apelativo cariñoso, e
khene e mais eu non somos tan mala xente, nin tampouco comemos a ninguén.
E claro, cada quen é libre de expresarse como lle pareza, pero quen acaba de chegar, antes de empezar con comentarios polémicos, tamén pode ler o primeiro fío de este foro:
Admin escribió: |
- Si no tienes pensado correr o no puedes por cualquier motivo y tienes ya el dorsal, no lo cedas a ningún otro corredor. Puedes causar un grave problema al Organizador. Consúltale a éste la posibilidad de cambiar tus datos por los del otro.
- No compitas nunca sin dorsal. Puedes tener un grave problema legal, además de poder ser obligado a retirarte de la carrera. Si no has llegado a tiempo de inscribirte, consulta tu problema al Organizador y estáte más atento la próxima vez.
|
E volvo a decir, que o comentario de
koruño67, se cadra sen mala intención, pero é moi inapropiado. Ir intencionadamente sen dorsal (por non pagar) ven sendo o mesmo que roubar. "... lo que habría que hacer es ir y coirrer sin dorsal...", está suxerindo que deberíamos aparecer todos sen dorsal. O comentario pareceume feo, por iso non quería entrar a opinar, non esperaba eu esta polémica.
Los Perros del Anuncio - 2014/15