Foros ›
Autor
Mensaxe
fermin

Novo foreiro
Novo foreiro
17/06/11
1 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Out 2011, 16:46
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

alguien puede confirmar si se puede utilizar musica???
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Out 2011, 17:19

En el reglamento no viene nada, pero mi opinión personal es que no lo lleves por si acaso, además esta el tema de la seguridad, la tuya y la de los demás, y ya para finalizar viene en el "Manual de corredor de carreras populares" (cosecha propia de los foreros de correr en galicia) donde dice que no se debería llevar...... ahora tu mismo compañero, un saludo
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Out 2011, 18:18

fermin escribió:

Ya se comentó esto en un hilo de hace tiempo, pero repito lo que dije entonces...llévalo si te apetece, pero no le pongas el volumen a tope, resulta irritante encontrarte con un corredor que lleva tu mismo ritmo y escucha música a todo trapo, especialmente si es reggaeton Muro

Saludos,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
Somachigum

Maratoniano
Maratoniano
7/06/11
9 Carreiras
273 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 11:39

fermin escribió:

Hace tiempo pregunte lo mismo en este mismo post, al final decidí empezar a salir sin música y ahora ya me da igual ir con y sin, al final es solo acostumbrarse, de todos modos por lo que saque en claro poder puedes llevarla pero si un juez cree que es molesto o peligroso para el resto de los corredores puede descalificarte
Paultargat

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/11/09
0 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 11:44

fermin escribió:

Si, pero tiene que ser los grandes exitos de Pimpinela y a todo volumen. Tambien valen algunos temas de Rocio jurado, como aquel que dice, "hace tiempo que no siento nada cuando lo hago contigoooo"
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
413 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 11:51

seria bo que se puxera musica nalgunha parte do recorrido coma alun grupo local ou charanga.tamen vale un dj.isto polas marathons e un exito.
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 15:04

Siguiendo con las dudas...en caso de que tengamos mucho viento, como parece probable, y decidamos correr con chubasquero/cortavientos...¿se puede llevar el dorsal en la camiseta? Ya sé que así sólo se verá parcialmente, si es que llevamos el cortavientos semiabierto, que si no ni eso...pero es que es un puñetero coñazo llevar el dorsal en el cortavientos porque cuando tienes calor y hay que abrirlo para refrigerar el dorsal te impide hacerlo bien...

Saludos,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
agullocanosa

Novo foreiro
Novo foreiro
11/07/10
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 20:47

Para os que preguntades donde se pode aparcar recoméndovos os seguintes sitios. Pero antes comentarvos que o percorrido quedará pechado as 9.30 h (unha hora antes do inicio da carreira) polo tanto intentade chegar antes para non ter problemas de cortes de tráfico.

A todos os aparcamentos a recomendación é que, tando dende Vigo como de Santiago por Autoestrada, sair pola saida 129. Achégovos os enlaces de google map co percorrido.

Aparcamentos gratuitos:
Aparcamento frente o Pavillón Municipal (8' andando ó CGTD):
- Dende Santiago por Autoestrada.: g.co/maps/wrmcq
- Dende Vigo por Autoestrada: g.co/maps/vp4qk
Aparcamentos de pago:
Aparcamento do Mercado (7' andando):
- Dende Santiago por Autoestrada: g.co/maps/8dnyn
- Dende Vigo por Autoestrada: g.co/maps/epz9y
Aparcamento Barcelos (2' andando o CGTD):
- Dende Santiago por Autoestrada: g.co/maps/9eqwu
- Dende Vigo por Autoestrada: g.co/maps/gtkpe

Si chegades tarde a Pontevedra, a este último aparcamento (Barcelos) podedes chegar sin problemas de tráfico. Non está afectado polos cortes de tráfico. Pero deberíades sair pola 132B (N-550/Pontevedra/N-541/Ourense): Vigo- g.co/maps/5xudv, Santiago- g.co/maps/4b7g3

Espero que os sirva de axuda e vémonos en Pontevedra.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 21:06

Gracias!!

Andrés.
Pumuki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/01/11
0 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 21:23

dende Ourense, ¿imos a Barcelos? ese que ai onda o mercado ¿non?
fermin

Novo foreiro
Novo foreiro
17/06/11
1 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 21:28

pues gracias por lo de la musica, no se q hacer.tengo miedo d ir sin ella y sufrir muxo.
es q acostumbro a ir solo, y por eso llevo musica, aunq en una carrera tb puede q me entretenga mas.
agullocanosa

Novo foreiro
Novo foreiro
11/07/10
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 21:35

Pumuki escribió:
dende Ourense, ¿imos a Barcelos? ese que ai onda o mercado ¿non?

Dende Ourense si facedes a viaxe pola autovía-autoestrada o que mellor os colle é o de Barcelos (de pago). Coller a saída 132B. g.co/maps/s2tty.

E si queredes ir o gratuito do Pavillón Municipal utilizade o percorrido xa indicado.
charlygonzalez

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/10
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Out 2011, 7:55

Buenos días:

Voy a participar el domingo en la MM. Me surge el problema de casi siempre. Tengo coche pero en principio voy sólo por lo que el gasto de ir y volver es demasiado alto.

Si alguien quiere compartir ese gasto voy desde A Coruña aunque puedo moverme a una localidad próxima. No me importa coger mi coche o el de otra persona. Y respecto a la vuelta no me importa volver justo después de la Carrera (lo que me lleve la Carrera, que entre que soy un poco lento y tardaré algo más de 2 h y que me ducho pues acabaría sobre las 13:15 me imagino) o incluso quedarme algo más de tiempo para comer (todo el día me resultaría más complicado).

Bueno, si alguien quiere compartir aventura que se ponga en contacto conmigo.

Suerte para el domingo que vaya como vienen los partes meteorológicos con e viento...
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Out 2011, 20:07

Menuda media pasada por auga, foi un exito de participacion, e eu persoalmente estou contento coa miña marca despois de estar parado dous meses por lesion. 1h22'19".
Hassan o triunfador, deixando a 6" por detras del a Nieves, e a Elias, que entraron xuntos co mesmo tempo.
En mulleres vencedora Rocio, seguida a alguns minutos por a imcombustible Ester Pedrosa.
A pesar da desagradable metereoloxia, hubo xente animando na calle, a cal lle hay que dar as grazas.
A camiseta pa meu gusto este ano non e bonita, haber si po proximo ano a fan un pouco mais alegre.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 23 Out 2011, 20:15

Felicitar a Organización, voluntarios, policia e público que hoxe nos permitirón correr por Pontevedra pasadiña por auga, pro ano voltamos Aplauso Aplauso Aplauso .

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos