Foros ›
Autor
Mensaxe
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2011, 17:00
Asunto: Adestrar con voladoras?

Dado que hoxe por hoxe está repuntando a moda das zapatillas barefoot , sería comparable adestrar cunhas voladoras para ter sensacións parecidas as dunhas barefoot?
Suponse que unhas voladores case non teñen amortiguación e polo tanto teñen unah suela case mínima, ainda que según as informacións que poñen as diferentes marcas, por exemplo asics sobre as noosa , está recomendadas para solo 10 km pero o seu "embajador" Marcel Zamora compite con leas en ironman e gañou con elas postas xa 4 edicións en Niza.
Cales son as verdades e mentiras das voladoras? Non son recomendables adestrar con elas por qué?
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2011, 17:15
Asunto: Re: Adestrar con voladoras?

Desde mi opinión, entrenar con voladoras habitualmente, es un error, no protegen y amortiguan como las de entrenamiento común.
Las nosa, exactamente voladoras no te son, depende de tu peso, las puedes considerar casi mixtas.Competir con voladoras, si tienes poco peso bien, pero si compites con voladoras y mucho peso, y a mayores en esa ecuación metes distancia, el resultado puede ser lesión segura.
Hacer series con voladoras, igual, si tienes poco peso bien, si no es un error.
Tutorizo atletas de distintas edades, y salvo en competición, practicamente no usan las voladoras, en algún entreno a veces, a nivel de que vean sus tiempos reales, y el beneficio de haber entrenado con una zapatilla de amortiguación.
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2011, 17:19
Asunto: Re: Adestrar con voladoras?

Que va home, se as noosa son un tocho de zapatilla, eu useinas para maratón e van ben pero para distancias curtas a versión actual atópoas pesadas, incómodas e pouco flexibles. A min sorpéndeme que as use Marcel, non son voladoras nin nada polo estilo, máis ben unhas mixtas tirando a zapatilla normal.
Do resto hai de todo, xente que lle vai ben e xente que non, depende como pises.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2011, 17:43
Asunto: Re: Adestrar con voladoras?

Correr con zapatillas "descalzas" o barefoot es cambiar de mentalidad, de técnica y de estilo como corredor, supone un cambio cualitativo tan notable en como se corre que resulta muy delicado y se recomienda una "iniciación" que ha de pasar por una transición paulatina a esa otra manera de correr.
El libro "Nacidos para Correr" trata en buena medida ese modo de entender "el correr" (no lo he leído aunque espero hacerlo pronto). Existen Webs que tratan de esta materia, como el blog Correr descalzo
En cuanto a las "voladoras", imagino que, de algún modo, se podrían considerar relativamente próximas a las "descalzas", aún siendo diferentes.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2011, 18:27
Asunto: Re: Adestrar con voladoras?

Eu lein moi profundmanete o librazo nacidos para correr, e o que sacas en limpo é que moita amortiguación é mala que o pé ten que "sufrir" para que se adapte a pisar de xeitos diferentes. A verdade que eu despois de ler o libro vexolle moita lóxica e comparto o que se expón nel. Eu nunca aterricei co talón correndo saleme natural correr coa parte media e dianteira do pé, en parte será por ter os pes bastante planos (a saber), o que quero ahora é mercar unha zapatilla lixeira, con non moita suela para experimentar outras sensacións ,e a noosa creo que é o que busco, pero quero tamén ver as vosas opinións.
O de voladoras púxeno xa que véndena como tal dende asics, pero se me decides que tira máis hacia unha zapatilla mixta creo que me vou decantar por collelas.
siri

Novo foreiro
Novo foreiro
10/02/06
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2011, 19:22
Asunto: Re: Adestrar con voladoras?

Llevo dos meses entrenando con las fivegingers, concretamente el modelo Bikila. Después de muchos años en esto del runing y de sufrir múltiples lesiones, de probar plantillas, zapatillas muy amortiguadas, otras con predominio de la estabilidad, después de todo decidí probar esta modalidad. Lo que dicen tiene lógica dado que al pisar con el metatarso y no el talón, al acortar la zancada, al doblar las rodillas, el impacto con el suelo es mucho menor.
De momento os digo que al principio se cargan los sóleos y gemelos y no se resiste mucho tiempo corriendo. Hoy os puedo decir que ya estoy bastante adaptado. Puedo rodar hasta 10km sin dificultad y no salgo a correr todos los días.
Imagino que para distancias de más de 10km habrá que estar muy adaptado. Me falta saber que sucederá cuando reinicie los entrenamientos diarios y cuando ruede a ritmos altos. No se yo si la frecuencia "molinillo" corriendo será compatible con la obtención de una buena perfomance.
Veremos....





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos