Foros ›
XXXIV Carreira Pedestre de Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2011, 19:50
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

Ya están los resultados colgados en la web de ChampionChipNorte para los que lo quieran consultar, Tiempo oficial desde que se da la salida y tiempo real desde que pasamos por meta.

www.championchipnorte....SOLUTA.htm

saludos!!
Moi feliz
nmap

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/10/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2011, 23:52
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

Vaia o final ben, boa carreira e bo tempo a pesar que non lle din pasado a Rocio .. nin a Xosema , contento por esos 54 minutillos e non ter dor na rodilla e poder voltar a correr!. Saudos a todos ke fan ke isto funcione asi de ben.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 2:01
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

forrest escribió:
Amijos... somentes quero agradecerlle a Iria de Ourense (dorsal xx69) a axuda que nos prestou nos momentos máis duros da carreira simplemente ca súa presenza a cal non queríamos perder de vista baixo ningún concepto eu e 20 desesperados máis que chegamos moi gustosamente detrás dela. Eso sí que son vistas e non as da catedral.



Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Doktor

Novo foreiro
Novo foreiro
1/11/11
15 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 10:52
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

Hola,

El día (climatológicamente) fue bueno, y de la organización no tengo queja.


Última edición por Doktor o Mar, 01 Nov 2011, 11:17; editado 1 vez
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 11:04
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

Admin, quizá debieras abrir un hilo de "Contactos" Disimulando


telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 11:06
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

bos dias
acabei encantado a miña participacion o domingo (levo sobre 10 participacions), ainda que esta foi na que peor me situei Avergoñado , nom me arrepinto pois a disfrutei moitisimo xa que fun cun amigo que estaba lesionado....
a partir da praza de Galicia fun aumentando o ritmo e adiantando a xente como se podia dada a multitude.... foi moi divertido...
ao final acabei pola metade da clasificacion..
agradecer o esforzo a toda a organizacion da proba e voluntarios pois me pareceu todo impecable !!!
para o ano contade comigo !! saudos
txunda

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/11
52 Carreiras
56 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 12:33
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

Bos días a todos, foi a miña primeira carreira en Santiago e a verdade e que non podo ter queixa ningunha.

Un ambiente maravilloso, e un recorrido pola zona vella que para mín resultou totalmente emocionante.

Por outra banda, creo xusto decir (igual que outros comentan as súas experiencias) que a mín a camiseta déronma da miña talla, que non me empuxou ninguén na salida nin eu molestéi a ninguén, que puden coller agua nos dous postos, que non tuven que facer excesiva cola ó chegar, e que ademáis facía sol en Santiago ¿quén se pode queixar da organización?

Noraboa.
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
413 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 16:21
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

jesusb escribió:
Un aspecto a mejorar es la entrega de tallas correctas de camisetas. Se quejaron primero los escolares de que se les daban tallas M y L, luego el domingo, había pocas tallas M y L y repartieron XL y XXL.

La solución es sencilla, rotular las cajas para saber que tallas contienen y luego una persona encargada de distribirlas: estas cajas para escolares, estas otras en este sitio para Mujeres y estas para la carrera de adultos... etc

La calificación para esta carrera es de 10 - 1 (tema camisetas) = 9

saludos,
fun o viernes a recollelas do equipo e pedin 2 M,1s e resto L. E deronme 3 ms e catro xl o resto L e por enriva deromme unha menos.pa que piden tallas en championchips Abraiado
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
413 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 16:25
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

porcerto,que carallo toma evaristo que maquina!!que alguen me mande o entrenamento a dieta que leva.noravoa amigo quen te vira e quen te ve! Aplauso
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 16:46
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

txunda escribió:
Bos días a todos, foi a miña primeira carreira en Santiago e a verdade e que non podo ter queixa ningunha.

Un ambiente maravilloso, e un recorrido pola zona vella que para mín resultou totalmente emocionante.

Por outra banda, creo xusto decir (igual que outros comentan as súas experiencias) que a mín a camiseta déronma da miña talla, que non me empuxou ninguén na salida nin eu molestéi a ninguén, que puden coller agua nos dous postos, que non tuven que facer excesiva cola ó chegar, e que ademáis facía sol en Santiago ¿quén se pode queixar da organización?

Noraboa.

Creo que temos o mesmo pensamento, por eso so me limito a respostar citando a tua mensaxe.....
Eu tampouco molestei a ningén ....casi me pillan os Bombeiros Angel
NORABOA A ORGANIZACION E AOS PARTICIPANTES...
Un 15 sobre 10 pa todos Guiño Guiño
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 17:32
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

Pal añojavascript:emoticon('post',%20'message',%20'^') machaco a Moncho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 17:35
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

corvo escribió:
Chacal escribió:
Eso si, nunca había quedado tan atras en unca carrera ..fue puesto 356 creo. Eso no se volverá a repertir! Palabra del gran Chacal Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

claro, seguro que xa cobraches un fixo por participar, e despois imos de paseo as carreiras Guiño Ríndose Ríndose
Fixo cobrei pero quería máis, pero o negro Hassan estaba forte! Guiño Guiño Guiño Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
pumuky66

Novo foreiro
Novo foreiro
11/09/10
0 Carreiras
26 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 17:52
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

Saludos a todos los sufridores.
La carrera me gusto, buenas sensaciones , tiempo magnifico no como el año pasado no me acordaba de haber pasado por los mismos sitios por el frio que llevaba encima . Felicitar a la organizacion y a todos los que colaboraron en esta y otras carreras , ya que nunca nos acordamos de ellos solo para los fallos que tengan . Si solo fue el tema de las camisetas el fallo pues contentos tendremos que estar , en otras nos encontramos algun coche por el medio , prefiero una camiseta grande y no tener que escapar de algun coche como ya me paso en alguna competicion . (por cierto me toco tambien una xl )
Venga saludos y nos veremos en Ourense y el tiempo nos acompañe
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
520 Carreiras
1596 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 18:54
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

Qué gran carrera la Pedestre compostelana, la clásica de las clásicas populares gallegas, con ese recorrido por esas históricas calles, y la llegada a la praza do Obradoiro que te pone la carne de gallina Bailar . Gran participación, cada uno al ritmo que creyó oportuno, y aplaudir la victoria de Lekhili pero especialmente el esfuerzo de todos los corredores.

Para el año que viene espero volver a correrla. Aplauso
luchonig

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
76 Mensaxes
Nigrán
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 19:40
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

Quero dar o meu agradecemeno ao corredor anónimo que me boutou unha man cando me caín a medio quilómetro de comezar a carreira. Estes toques de solidaridade son os que fan grande este deporte.
Polo demais, a carreira foi moi ben: público participativo, tempo ideal para correr e moitísima xente facendo o mesmo que me gusta a min facer.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos