Foros ›
XXXIV Carreira Pedestre de Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
niñoholandes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/10/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 22:08
Asunto: Re: XXXIV Carreira Pedestre de Santiago

vaya carrera, qué bien ha salido todo, clima, recorrido, organización, marca personal...y para el público femenino también un diez.
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 23:47

forrest escribió:
Amijos... somentes quero agradecerlle a Iria de Ourense (dorsal xx69) a axuda que nos prestou nos momentos máis duros da carreira simplemente ca súa presenza a cal non queríamos perder de vista baixo ningún concepto eu e 20 desesperados máis que chegamos moi gustosamente detrás dela. Eso sí que son vistas e non as da catedral.

Supoño que esto xa llo dixeches no Obradoiro á rapaza en custión NON?
(penso que lle gustaría escoitalo)
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2011, 0:01

DAntilles escribió:
forrest escribió:
Amijos... somentes quero agradecerlle a Iria de Ourense (dorsal xx69) a axuda que nos prestou nos momentos máis duros da carreira simplemente ca súa presenza a cal non queríamos perder de vista baixo ningún concepto eu e 20 desesperados máis que chegamos moi gustosamente detrás dela. Eso sí que son vistas e non as da catedral.

Supoño que esto xa llo dixeches no Obradoiro á rapaza en custión NON?
(penso que lle gustaría escoitalo)
+1 Qué bueno!! Bailar Bailar Aplauso Aplauso Aplauso
nacho43

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2011, 21:11

eh, eh, eh,
esto soa a machismo!!!
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2011, 0:38

...comentarios machistas inmaduros???

Como diría un amigo meu.
Xulio

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/11
10 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 0:56

O que pasa un día bon non os pasa todos malos. E este foi un día moi bo. Organización moi boa, a xente animou moito o recorrido digno de verse (ese callejeo pola zoa vella da cidade foi impresionante) e rendín máis do agardado.
Que máis podo decir, unha carreira perfecta que se podo repetirei para o ano.
juancho_fg

Maratoniano
Maratoniano
13/10/09
98 Carreiras
267 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 11:33

Un poco tarde mi valoración de esta mi cuarta Pedestre, pero vaya semanita que tuve la semana pasada.

Desde mi punto de vista particular y personal es la carrera más bonita que he corrido, aunque un pelín dura.

Este año acompañó el tiempo y la cuesta del Campus y la de Vite no se me hicieron tan duras como siempre. Por el resto lo de siempre, muchas gracias al público que animaba (salvo los clásicos que se cruzan sin mirar cuando bajas mangado al obradoiro!), a los fotógrafos y a la organización. Creo que se está mejorando con respecto a ediciones pasadas a pesar de la cantidad de gente que éramos.

Y aunque sea un tema recurrente estos días, como el corredor popular no se da por enterado con el tema de la salida y que cada uno ocupe su posición habría que intentar hacer la salida por cajones tipo Porriño, así se minimizaría el efecto de tener que ir adelantando gente en los primeros kilómetros, esquivando a otros,etc... Y también pedir un poco de sentido común en los avituallamientos, justo cuando me dirigía al de Vite el corredor que tenía delante se paró en seco para coger agua, no me lo comí a él ni a los chicos del avituallamiento de milagro (y eso que soy de paso tortuga! :D).

Resumiendo día magnífico, compañía magnífica y cuarta carrera en la que volví a bajar mi tiempo personal.

Y como diría Xan de Ris, que vuelvan otras cuatro, ocho o las quince que lleva él!

salud@s

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos