Foros ›
Autor
Mensaxe
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2011, 14:47
Asunto: Re: CAJONES EN SANTIAGO YA!!!

URKO escribió:
Unha vez clasificados os participantes por caixóns, ¿a salida sería conxunta ou a intervalos de, por exemplo, 30 segundos por caixón??

En la monumental del año pasado nos colocaron por cajones y la salida fue conjunta. Lo que se busca, creo yo, es evitar que gente con un ritmo normal o lento se coloque en las primeras filas ralentizando la salida y provocando los problemas que todos conocemos ya. Pero dar la salida por intervalos penalizaría a los ritmos humildes y eso tampoco es lógico, por ejemplo el tercer cajón saldría con un minuto de retraso.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2011, 15:02

Por otro lado decir que yo también apoyo la introducción de cajones en carreras con gran cantidad de corredores, no sé si de 500 o 1000 en adelante.
En la pedestre de santiago casi al final creo que de la primera cuesta se me cruzó un chico de tal forma que tuve que ponerle la mano en la espalda y casi parar en seco para no llevármelo por delante. Le dije que no se cruzara así y se disculpó pero el corte en mi ritmo fue importante y sería peor si no tuviésemos inmediatamente carretera un poco cuesta abajo. Y luego otro chico me golpeó en la pierna por detrás que no sé aún cómo me mantuve sin caer.
No hubiera quedado mejor, pero son cosas que si se pueden evitar mucho mejor.
xanro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/07
0 Carreiras
67 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2011, 16:14

Ou sentido comun, ou caixons....pero o sentido comun escasea. Non pode ser que xente que vai a acabar, ou a pasar o rato, saia diante de todo; consideroo unha falta de respeto á xente que entrena e prepara ben a carreira
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2011, 18:54

angelus escribió:
Pero dar la salida por intervalos penalizaría a los ritmos humildes y eso tampoco es lógico, por ejemplo el tercer cajón saldría con un minuto de retraso.

Behobia-San Sebastián. O vindeiro día 13. Salida dos primeiros, as 11:00 horas. Salida dos últimos: 11.44. Non son descabelladas a salidas escalonadas!! Estanse facendo en moitas carreiras.

Outra pregunta: cal sería o baremos para estar nun caixón ou noutro? Ou dito ilustrativamente: si teño morro para poñerme en primeira fila, non vai faltarme para decir que corro a 3.20 e colocarme no primeiro caixón. Si logo me sale a 5.50 sólo botarlle a culpa a un inoportuno tirón nos isquiotibiales do pubis!! Mr. Green Mr. Green

Con esto quero decir que a teoría está moi ben, pero levalo á práctica pode ser algo máis complicado si nos falla a cultura e educación deportiva!!
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2011, 19:12

URKO escribió:

Outra pregunta: cal sería o baremos para estar nun caixón ou noutro? Ou dito ilustrativamente: si teño morro para poñerme en primeira fila, non vai faltarme para decir que corro a 3.20 e colocarme no primeiro caixón. Si logo me sale a 5.50 sólo botarlle a culpa a un inoportuno tirón nos isquiotibiales do pubis!! Mr. Green Mr. Green

Desto houbo bastante na Interruning de Porriño o ano pasado, pero ainda así, merecen a pena os caixóns, porque por 10 ou 20 personas que o fagan mal, en termos xerales a saída é moito máis limpa.

De todas formas, eu creo que a marca habería que acreditala dalgunha forma. En carreiras con championchip sería fácil consultar os resultados doutras carreiras de championchip e que che colocasen automáticamente en función do teu mellor resultado.
FUGUITIN74

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/11
5 Carreiras
316 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2011, 20:08

Una manera podria ser, cada corredor tendria que llevar una muñequera de un color ejem: roja 3:00 asta 3:30, verde 3:30 y 4:00 azul 4:00 asta 4:30 y asi cada corredor con su tiempo y en la saida los de cada color en su zona, no se que como lo veis,un saludo.
omorrazo

Novo foreiro
Novo foreiro
30/08/11
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2011, 22:09

En la maraton de barcelona para colocarse la gente en los cajones los distinguian con los dorsales ,pues segun el tiempo estimado de cada corredor los dorsales eran de distinto color,y la salida fue limpia.
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2011, 23:34

En Ourense non hai caixóns. Hai caixón. soamente un para 200 corredores. Ó resto... O de lugo é unha chapuza. Saen diante os que bregan moito máis os amiguetes; o resto a cañón, a saco ou como lle queirades chamar. Unha vez metínme diante e veu un figura a botarme unha bronca que case me escalda alí. Non as poñades como exemplo, precisamente non o son. A Behobia' ou Barcelona?. Bueno, comparar as carreiras e como comparar un 600 cun Mercedes, en participación.

O ideal creo que é o que di URKO, pero inda así a xente mentiría nas marcas, se colaría no caixón que non é e todo o típico das carreiras, ainda que me parece ideal.

Sentido común. En Santiago volvín a ver xente que corre a 5' o km situados diante; pero algún non se da conta que sales lento, pásanche diante, o outro en zig-zag, algún que tropeza... Sinceramente, a solución para mi sería:

- Caixón por posto e marca en anteriores edicións cerrados con vallas e un paisano/a comprobando os dorsais de cada corredor que entra nese caixón. Exemplo: dorsais 1-200---CAIXÓN 1; dosais 201-400- CAixón 2. Así igual acaban en 45' de colocar á xente. ese é o problem.

A solución é complicada, pero máis o sentido común. Por certo, esta carreira non está obrigada a facer caixóns. Non é unha distancia oficial.

Outra máis: o tempo real está para algo; por eso o único malo de saír atrás é adiantar a xente que, si fora pegadiña á dereita, pois non habería problema, chegarias co teu tempo neto que sería oreal.

Chiao
FUGUITIN74

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/11
5 Carreiras
316 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 19:02

Creo que si los tiempos reales, fueran los oficiales, nadie se colaria nos daria igual salir 2 minutos despues del primero si me contabiliza el tiempo real, el problema es mejorar una marca personal si en la salida pierdes
una minutada.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 19:17

URKO escribió:
Behobia-San Sebastián. O vindeiro día 13. Salida dos primeiros, as 11:00 horas. Salida dos últimos: 11.44. Non son descabelladas a salidas escalonadas!! Estanse facendo en moitas carreiras.

En la Behobia se sale por tandas de 2.000 corredores, pero bien separados y controlados, guiados por la organización hasta la salida cuando toca, y empezando una cuenta atrás para cada uno. Es más, si sales antes de tu tiempo el chip lo detecta y quedas descalificado. La asignación de dorsales no es al gusto del consumidor, hay que acreditar la marca. Y además la clasificación se hace no por orden de llegada a meta sino por el tiempo real de cada uno.

Esto se puede hacer porque hay 23.000 corredores y es una prueba lineal (no hay doblados). No creo que sea factible en una San Martiño y mucho menos en la Interrunning.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos