Foros ›
Autor
Mensaxe
kT

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/06
0 Carreiras
93 Mensaxes
San Fernando - Cádiz
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 9:36
Asunto: Control Antidoping

¿Por qué no se hacen controles antidoping a l@s “Populares” que corren con ayudas “EXTRA” para conseguir premios?
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 11:34
Asunto: Re: Control Antidoping

Sera porque no son gratis?????
ROJO

Maratoniano
Maratoniano
27/01/08
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 15:23
Asunto: Re: Control Antidoping

kt que pasa contigo si sabes algo denuncialo, sino chiton, lo que dices es muy grabe
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 17:24
Asunto: Re: Control Antidoping

Si, si ,si...o meu compañeiro o outro día en Santiago meteuse biksvaporup no bijote, un red bull( dos de marcas blancas) e unha tirita do naris... e sacoume casi dous minutos...CONTROLES XA!! Enfadado Nono
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 22:21
Asunto: Re: Control Antidoping

cando menos seria interesante saber os resultados de ditos controis segun a importancia do premio economico da carreira,imaxinade que salira algun positivo,menudo follon!!no,no quero nin pensar,igual a solucion seria que nas populares non oubera premios economicos?e onde os oubera cabese a posibilidade de controis ??todos estes temas creo que deberan ser debatidos nos foros responsablemente e con moita calma ,sin facer acusacions gratuitas,que unha cousa son as presuncions e outras as acusacions,de todos modos pola miña parte"controis antidoping"SI,un saudo.
josalca

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Nov 2011, 20:37
Asunto: Re: Control Antidoping

A ver, en una popular siempre se presume el espiritu deportivo, ademas los que suelen ganar (al menos en las importantes) normalmente son grandes conocidos por todos nosotros y como bien sabemos compiten tambien en campeonatos oficiales, por ello doy por hecho que estan libres de dopaje, otra cosa es que si ya es bien dificil conseguir dinero para organizar una popular, imaginaos a parte los gastos de los controles, la demora que conlleba y el caos que se montaria si alguien diera positivo...
Creo sinceramente que las cosas estan bien como estan, los que corremos solo populares lo hacemos por aficion, y si nosotros no nos dopamos no entiendo que tengamos que pensar que otros si lo hacen...
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Sáb, 05 Nov 2011, 21:01
Asunto: Re: Control Antidoping

jajaja,te sorprenderias compañero mejor no pensarlo hasta que un dia salga uno...
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 21:39
Asunto: Re: Control Antidoping

ROJO escribió:
kt que pasa contigo si sabes algo denuncialo, sino chiton, lo que dices es muy grabe

Lo GRAVE es escribir grave con B
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 9:37
Asunto: Re: Control Antidoping

josalca escribió:

Creo sinceramente que las cosas estan bien como estan,.

pois si non houbese premios económicos podería concordar contigo, pero non é así.

o asunto é se os que levan os premios van tod@s coa mesma gasolina. A min non me afecta se me gañan por 20' ou so 15, nin tan siquera se outro paquete me gaña habitualmente por ir con algo extra. Pero se correr fose un complemento económico necesario na miña vida preouparíame que outr@s lle quitasen o pan da boca aos meus fillos por ir con gasolina super. A non ser que chejemos a un acordo entre nos, claro Molón

moralmente non vexo diferencia co doping independentemente de se hai cartos polo medio ou non, pero se ademáis hai cartos pois as cousas adquiren un matiz a considerar.

Económicamente é inviable facerlle análises aos 5 primeiros simplemente, a non ser que os paguemos os demáis participantes aumentando (moito) a cuota de inscrición.

josalca escribió:
los que corremos solo populares lo hacemos por aficion, y si nosotros no nos dopamos no entiendo que tengamos que pensar que otros si lo hacen...
alma cándida Rezar

non mo tomes a mal, so é un comentario irónico

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos