Foros ›
Autor
Mensaxe
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 22:40
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

DAntilles escribió:
...bonito percorrido, gran participación... GRANDE ORGANIZACIÓN e...
público FRÍO!!! Xa sabemos que non están obrigados a animar pero...
pareceume que atravesamos correndo o polo norte no canto de unha fermosa praza ateigada de xente. (simplemente comentalo detalle, sen ánimo de reprochar nada eh!!)
Eu tamén estou dacordo que a carreira é moi boa. Cando a fin de ano se valoran as mellores probas de Galicia eu sempre poño no podio a San Martiño. Eso non quita que poida ou polo que leo poidamos criticar que o público comparado con outras carreiras prestixiosas sexa ou o califiquemos de frío, moi frío. E por suposto eso non é achacable a organización ¡faltaría máis!
Coello

Novo foreiro
Novo foreiro
3/02/11
47 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 22:49
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Cada domingo despues de la carrera, me paseo por este foro y quedo asombrado con la cantidad de críticas que aveces son tonterias sin fundamento. Que más se le puede pedir a una organización?? que se le puede pedir a los ciudadanos??........lo que yo les pediría a ciertos corredores, es que la bolsa de la compra la dejen en casa y se limiten a coger el avituallamiento que les corresponda, ya que el hacer un tiempo de 35´, de 40´ etc,,,, lo les da derecho a ir con bolsas llenas. Empecemos criticandonos a nosotros mismos y el que no le guste una carrera por mala organización, lo tiene facil, que no vuelva. Espero con esto que nadie se ofenda. Un saludo
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 22:53
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

PUBLICO: Os ourensáns somos de economía de autoconsumo do século XXI. Todas as fins de semana imos de xeito relixioso ás aldeas e pobos de procedencia de cada familia: Mais ainda no tempo das castañas, do viño novo, os primeiros cocidos, das últimas mazás e productos da horta.

ANIMACION: Salvo Hassan, que non levaba ningúen animando, o resto levabamos ben animación, por diante, por tras, a dereita e á esquerda: bafexando, as zapatillas, ... Eu sentinme moi animado, ata polo público en moitos puntos do percorrdo.

POLÍTICA: As carreiras nada teñen que ver coa política. Hai bós organizadores ou malos, en todolos partidos e en ducias de concellos e cidades galegas. Pretender misturar "o día da bici", os "cen mil euros"...

As carreiras, coma todo, debemos valoralas en conxunto, no seu balance global.
Eu son subxectivo,porque, como nunca corrín a Behobia, para mín o San Martiño, é "a carreira".
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 22:58
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Coello escribió:
que se le puede pedir a los ciudadanos??

¿Civismo? ¿O era retórica la pregunta?
xullor

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/11
20 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 23:02
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Felicidades a todos, público, organización y corredores. No critiquemos es una fiesta y vamos todos a disfrutar. Correr es a lo que vamos y dependemos de nosotros mismos lo demás siempre se puede mejorar pero el espíritu deportivo se encuentra, en esencia, en la carrera, en el esfuerzo de cada uno, en compartir con otros corredores unos buenos momentos y ya está. A disfrutar de los fotos que nos dejan nuestros colegas del foro.
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 23:27
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Muy buena carrera, lo unico criticable, mejor dicho a mejorar, es en la llegada, la entrega de las camisetas, deberia ser más rapido.
M-Picouto

Maratoniano
Maratoniano
2/10/11
0 Carreiras
61 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 23:33
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Insisto el mejor 10km de galicia y si me apuran con bastante diferencia.
Ok a la organizacion,voluntarios,atencion al atleta,fisios,habituallamiento y como no a los atletas populares.Carrera para disfrutar.
Saludos
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 23:37
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Boísima carreira por todo!! Para repetir!!
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 23:39
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Abraiado Abraiado Teñolle oido os vellos este dito: "A cabra co vicio da co corno no cu".E os vellos non se suelen enganar.Pra mín carreira de 10.Saudos.
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 23:47
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Bueno de momento diré que es la mejor carrera que he corrido está temporada... que bueno empezó hace 6 días así que no es difícil jaja, pero fuera bromas me parece una gran carrera, con una gran organización, de las mejores organizaciones de las carreras que se hacen en las grandes ciudades de Galicia y aun por encima de gratis, que es como debieran de ser todas las carreras.
Con respecto a la polémica del público decir, que cada uno está en su derecho de animar o no animar si quiere... es más a los de Orense bien que los animaban que yo iba con alguno al lado y siempre se montaba una buena fiesta cuando pasabamos por algún grupo numeroso...
Pumuki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/01/11
0 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 23:47
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

No es por nada, ni me tengo por muerto de hambre pero sí eche de menos alguna fruta, algo solido que llevar al estómago.

Tengan en cuenta que presupuesto con más de 100mil € sí se puede hacer algo. Personalmente valoro más una carrera de un pueblo aunque haya que pagarla

P.D día da bici = 0€
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 23:50
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

O primeiro que quero decir é en maiusculas NORABOA A ORGANIZACION: todo moi ben pensado, un persoal eficiente e moi agradable, ningun incidente en carreira e postcarreira perfecto. Fixestedes que pasara un fin de semana perfecto disfrutando do meu deporte!!! moitas gracias
Si teño que criticar algo, é a vergoña allea que me produce os comportamentos de moita xente que, como nesta carreira, se dedican a encherse de latas e barritas a esgalla sen piedade e sin cortarse nada. Ese foi o unico pero deste magnifico fin de seman !!
Vemonos o proximo ano!!! saudos!!
huracan211

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/10/09
0 Carreiras
185 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 23:54
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Me encanta esta carrera,un año mas felicitar a los organizadores Aplauso Aplauso
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2011, 23:58
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Pumuki escribió:
No es por nada, ni me tengo por muerto de hambre pero sí eche de menos alguna fruta, algo solido que llevar al estómago.

Tengan en cuenta que presupuesto con más de 100mil € sí se puede hacer algo. Personalmente valoro más una carrera de un pueblo aunque haya que pagarla

P.D día da bici = 0€
Pues ala que os merezca la pena pagar... así estamos que cada día valen más las carreras porque no se aprecía las carreras decentes en las que no hay que pagar nada... pero bueno los organizadores de las carreras de pago encantados... cada año cobrarán mas...
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 0:11
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

l0l0 escribió:
Pumuki escribió:
No es por nada, ni me tengo por muerto de hambre pero sí eche de menos alguna fruta, algo solido que llevar al estómago.

Tengan en cuenta que presupuesto con más de 100mil € sí se puede hacer algo. Personalmente valoro más una carrera de un pueblo aunque haya que pagarla

P.D día da bici = 0€
Pues ala que os merezca la pena pagar... así estamos que cada día valen más las carreras porque no se aprecía las carreras decentes en las que no hay que pagar nada... pero bueno los organizadores de las carreras de pago encantados... cada año cobrarán mas...
Eso de que non hai que pagar nada... Porque supoño que non vives en Ourense. Contalle esa historia ós contribuíntes ourensáns que non corren nin lles apetece correr e foron "participes" cos seus impostos das nosas
diversións.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos