Foros ›
Autor
Mensaxe
Hydeo

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/11
2 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 11:48
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

mi primera participación y os aseguro que el año que viene vuelvo, estoy de acuerdo en lo que dijeron antes, a mi se me cruzo un viejo en la zona vieja y tuve que frenar en seco (la proxima vez le paso por encima jajaja) pero bueno es lo único que hay que objetar y eso no es culpa de la organización es la educación. La organización un diez, felicidades Ourense.
JulioVázquez

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/07/11
70 Carreiras
321 Mensaxes
Betanzos y Sta. Cruz (Oleiros)
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 11:52

Foi a miña primeira participación e quero darvos a noraboa á organización.
Aínda por encima fixen a miña mellor marca.
Espero poder voltar a tan fantástica carreira.

PARABÉNS !!!!
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 11:59

Novena participación e coma (case) sempre "encantao"... o de correr en casa é un gustazo.
Entrenamento completamente satisfactorio para a Behobia, xa facía tempo que non disfrutaba plenamente dunha carreira...

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 12:04

OSCAROURENSE escribió:

UFFFF ademas de verdad Muro Muro y si vas a NY o Boston o Madrid..... igual tardas algun minuto más en salir por la alfombra... salvo que tengads dorsal VIP que son los que va a emtrar entre los 200 primeros.. Guiño ...... mmmmmmm
mmmmm tendra que ver con que haya mucha gente ????? Abraiado Abraiado

saludos
Que va Oscar,de eso non pode ser.E os vellos de Ourense,que desconsiderados son,ca temperatura agradable de facia,baixan polo pan e non son capaces de esperar 45 min. a nos pasemos pra cruzar de acera e volver pra casa.E nin tiñamos churrasco o final,a camiseta tiñamos que pedir a talla en vez de poñernola a que pasabamos.Buuuffff,que mierda de carreira.Unhas veces miramos con lupa e outras con antifaz.
Por certo,que non quede duda de que o digo en tono ironico,pero sin acritud,mais ben pra chamar algo a reflexion.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 12:09

A miña primeira San Martiño, todo moi ben, con respecto a santiago que a temos moi fresca, moito mellor o refrixerio despois da meta, e peor a forma de pechar as calles, xa que en santiago fanno de 10.
Máis caixóns de saída claro que son necesarios, pero bueno, estamos no de sempre, eu durante toda a carreira debín adiantar sobre 600 personas sin esaxerar, pero tampouco me perxudicaron tanto na marca, 20 segundos ?? non me parece significante. De feito cando chegaba a un lugar donde non podía adiantar pois aproveitaba esos metros a que aparecera un oco para descansar un pouco aproveitando a baixada de ritmo, e seguro que ese descanso incluso resulta positivo para despois poder seguir apretanto, todo depende de como se vexa.
Espero voltar para o ano a mellorar marca , haberá que facer sub 38.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 12:10

orbita escribió:
E os vellos de Ourense,que desconsiderados son,ca temperatura agradable de facia,baixan polo pan e non son capaces de esperar 45 min. a nos pasemos pra cruzar de acera e volver pra casa

Supongo que serás igual de comprensivo con los conductores que van en coche a comprar pan y no tienen por qué esperar.
AATLUGO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/02/11
0 Carreiras
186 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 12:14

OSCAROURENSE escribió:
AATLUGO escribió:
koki escribió:
No entiendo M-Picouto, como una persona como tu que lleva infinidad de carreras, que sigue este foro, pertenece a un club ..., aun sigue poniéndose en las primeras filas de la salida, haciendo el lógico y hasta peligroso tapón ya que el resto de corredores tiene que adelantarte, al hacer una mas que meritoria marca de mas de 47 minutos, para la cual no es necesario ponerse con las gacelas, aunque te haga ilusión.
No estaría mal que te pasases por el tema "llamamiento a la cordura en la linea de salida".
Si lo que comentas es cierto,me parece una falta de respeto hacia los demás atletas.

Yo no voy a criticar a un atleta novel que no sbe donde colocarse....pero gente que lleva mucho tiempo en este tipo de carreras no tiene perdón.

La organización es muy buena,pero la salida es la peor en la que he estado nunca....en el primer kilómetro haces 300 metros más. Nono

UFFFF ademas de verdad Muro Muro y si vas a NY o Boston o Madrid..... igual tardas algun minuto más en salir por la alfombra... salvo que tengads dorsal VIP que son los que va a emtrar entre los 200 primeros.. Guiño ...... mmmmmmm
mmmmm tendra que ver con que haya mucha gente ????? Abraiado Abraiado

saludos
Viva la demagogia. Aplauso

Me pregunto que tendrá que ver una maratón con una prueba de 10 kilómetros. Disimulando

Sino eres capaz de entender,que una magnífica prueba,pueda mejorar aún más con una salida por cajones....allá tú.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 12:15

DoctorSlump escribió:
orbita escribió:
E os vellos de Ourense,que desconsiderados son,ca temperatura agradable de facia,baixan polo pan e non son capaces de esperar 45 min. a nos pasemos pra cruzar de acera e volver pra casa

Supongo que serás igual de comprensivo con los conductores que van en coche a comprar pan y no tienen por qué esperar.
Eu suelo ser comprensivo con todo o mundo xa que antes de xuzgar intento ver a cousa dende a perspectiva da outra persoa.Pero,sinon me faltaba riego,creo recordar que o circuito da carreira está cortado o trafico rodado non o peonil,perdoame si me engano.Saudos e a millorarse.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 12:20

orbita escribió:
Pero,sinon me faltaba riego,creo recordar que o circuito da carreira está cortado o trafico rodado non o peonil,perdoame si me engano.

¿Quieres decir que los peatones podían caminar por el circuito tranquilamente, hacer un corrillo en la meta????????

Lo pregunto en serio: ¿las carreras populares no cortan el paso a los paseantes???? ¿Cómo está regulado esto?

Última edición por DoctorSlump o Lun, 07 Nov 2011, 12:35; editado 1 vez
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 12:35

que se cruzase un idoso non ten maior importancia que a anecdótica... para outra vez seguro que o home pénsao duas veces antes de volver a cruzar

ainda non hai videos? Sorriso
dyckema

Novo foreiro
Novo foreiro
11/09/11
4 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 12:44

estoy de acuerdo con todo lo dicho sobre la gente que se situa en una posicion de salida que no deberia de ocupar, yo por ejemplo me situe al final de todo, perdi mas de 2 minutos en pasar por la linea de salida y cual es mi sorpresa que antes de pasar por el km 2 ya me encuentro por delante a gente que empezaba a andar?? para que "coñ..." se situan tan adelante... me pase mas de 4 km haciendo zigzag, pasando por acera y comiendome algun embudo que otro, pero bueno por lo demas para mi ha sido una san martiño perfecta!! la proxima popular en ourense, se sabe cuando será¿¿¿
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 12:53

DoctorSlump escribió:
orbita escribió:
Pero,sinon me faltaba riego,creo recordar que o circuito da carreira está cortado o trafico rodado non o peonil,perdoame si me engano.

¿Quieres decir que los peatones podían caminar por el circuito tranquilamente, hacer un corrillo en la meta????????

Lo pregunto en serio: ¿las carreras populares no cortan el paso a los paseantes???? ¿Cómo está regulado esto?
Os peatons poden circular pola acera(as veces nas esquinas encontranse de supeto con algun de nos recortando e levanse algun que outro susto,pero eso xa o temos visto todos)e debemos de comprender que unha persoa maior non lle debe de resultar agradable esperar pra cruzar pra casa a que pasen 4000 e pico de fulanos,independientemente de que deba ou poda.Dende logo que pasear o libre albedrio polo asfalto non poden,como e loxico.En algunhas carreiras encontramonos con bicis,cans,peons,tractores,coches,etc.Saudos.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 12:54

dyckema escribió:
estoy de acuerdo con todo lo dicho sobre la gente que se situa en una posicion de salida que no deberia de ocupar, yo por ejemplo me situe al final de todo, perdi mas de 2 minutos en pasar por la linea de salida y cual es mi sorpresa que antes de pasar por el km 2 ya me encuentro por delante a gente que empezaba a andar?? para que "coñ..." se situan tan adelante... me pase mas de 4 km haciendo zigzag, pasando por acera y comiendome algun embudo que otro, pero bueno por lo demas para mi ha sido una san martiño perfecta!! la proxima popular en ourense, se sabe cuando será¿¿¿
O MESMO PASOU NA DOS PEQUENOS, pero non no km 2, se non a 200m da saída, pola metade da ponte...pero claro, son rapaces non? eles o que queren e sair diante...quizais se deberia facer algo con iso
jaecorrerengalicia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/11
9 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 13:03

Es lógico pedir algo de cabeza en las salidas, porque es un momento peligroso donde puede haber unos ritmos muy distintos y donde además, por lo pegados que estamos todos, no se ve lo que hay un metro más adelante. Pero quitando eso, pues ya comprendo que lo mejor para hacer marca es correr solo, o si quereis con una liebre, y con buena temperatura, y sin llover y .... pero en mi cortísima experiencia he de decir que a mí me gustan las populares con gente, y estar rodeado e ir adelantando, o que te adelanten, acompañar a otros .... Unas veces empiezas fuerte y vas a menos, otras acabas como un tiro, unas veces gastas en las bajadas otras intentas pasar a gente subiendo, hay tantas tácticas y ritmos como corredores .... Es una popular muy concurrida, y salvo casos aberrantes de gente que no es que entorpezca, es que te hace caer, lo demás es lógico. Saludos y enhorabuena a todos
forrest

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 13:34

Eu pasei a moita xente pero sen maior problema xa que a saída é moi ampla. E cuestión de aceptar que as carreiras multitudinarias teñen este pequeno detalle. Por moito que insistamos nunca se vai a solucionar xa que cada un compite contra o reloxo e conocidos e calquera ventaxe ainda que vaias a facer 50 minutos paréceche pouca na liña de saída. A min no fondo fanme sorrir esa xente que percorre cento e moitos quilómetros para facer máis de 50 minutos, xa que son a alma destas probas e ademáis... despóis de 120 quilómetros ¿qué máis dá que coma un par de metros embaixo da pancarta?.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos