OSCAROURENSE escribió: |
de nada montxo, la verdad ha sido un placer veros de nuevo a todos... nos vemos |
home_de_nejro escribió: | ||
Realmente a foto que non se fixo pero que teño na miña cabeza e di realmente como une este circuito e todo o que representa...douseme a min na carreira do San Martiño, cando vin falando como amigos a Xavi e a Oscar...non sabedes a ledicia que me dou e a imaxen na miña retina que me quedou... E que sepades que para a proxima doubos unhas ostias...... |
MICHI escribió: |
Por fin temos casa...xa estaba canso de ir a dos viciños a jorronear!!...O Montxo sacou os billetes de 500€ ( en nejro) que ajochaba no colchón e púxese a construir o novo chalé, en tempos de crise, xa se mira que o presidente jardou millo no canastro... |
montxo escribió: |
Ti estate tamen caladiño, que se mira ben por onde atallache en Ourense....ti correndo soliño jejejee... |
sito escribió: |
Por fin temos casa ¡¡¡¡¡ Pero Michi si te votaron a patadas hay 2 anos por intentar unha mocion de censura contra o presi, que non conseguichis, ves ahora decindo que por fin temos casa que pouca vergonza vai traballar |
MICHI escribió: | ||
pero mira que es jrosero el chico este!! ah!! e que sepas que eu vexo ben clariño que vas purriba da acera...atallando con toda!! Sinto discrepar contigo Oscar, pero eu teñoche estudios periciales |