anarky escribió: |
Eu definitivamente paso de ir a Negreira, xa me extrañou q este ano de repente cobraran 3 euros de inscripción despois de máis de 30 edicións, aínda q pensei q sería o de sempre, coa excusa da crise e da falta de apoios institucionais ou patrocinadores privados, pois subiron o precio da inscripción, o cal non vexo mal sempre q sexa razonable, ... pero acabo de ver a noticia de q a federación española de atletismo obliga a q nas carreiras q forman parte do calendario nacional se incremente o coste da inscripción en 3 euros para poder chupar eles das populares q había ahí un oco q lles kedaba por explotar e todo para contratar un seguro q se supón q xa contrata a organización ... en fin ![]() ![]() ![]() E por curiosidade fun mirar q probas están no calendario nacional e resulta q a de Negreira alí aparece ... non sei q gañan pero forma parte del mentres q a San Martiño parece ser q non pasou polo aro e deulles aos da federación coa porta nas narices e segue sendo gratuita e segundo dicen seguirá sendo a carreira máis multitudinaria de Galicia e sendo tan masiva, cunha organización excelente, será pq ahí non mete man a federación galega de atletismo ![]() Para min a decisión está clara e eso q me gustara moito a única vez q fun a Negreira, unha carreira típica de pobo, sen demasiada participación pero cos negros dando gas baixo unha intensa choiva e cun nivel organizativo suficiente, pero ... pensareime moito o das carreiras nas q meta man a federación galega ou española. |
anarky escribió: |
Non me molesta q cobren nas carreiras sempre e cando sexa para poder organizala ou para mellorar certos aspectos organizativos, o q non me parece normal é ter q pagar para q a organización poida sufragr o "canon" q lle impón a federación española para poder formar parte do calendario nacional ... está claro q haberá q tragar con algunhas se me apetece moito facelas pq carreiras como a VigBay, Coruña42 ![]() |
SGAN escribió: |
Por supuesto! claro que me lo gano a pulso!... alguna ventaja tendría que tener el hacerme tantas pa*as al día ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En la carrera de Negrira le enseñaré a Tato mi chandal ochentero... a ver que opina ![]() ![]() ![]() EDITO: Entreno pensando en Chayanne ![]() ![]() ![]() |
Chayanne_Galaico escribió: | ||
PEDAZO POST!!!!!! ![]() ![]() ![]() Dejando la declaración de SGAN a parte creo que estas navidades voy acabar comprándome el chip amarillo. |
SGAN escribió: | ||||
Es posible que me apunte a lo del chip, si como dices es de por vida, y no solo para el año... creo que se amortiza relativamente pronto... GasMan... GAÑAAAAAAAAAAAAANNNNNNN!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Entonces supongo que iré solo con Tato... no he ido más que un solo día a correr desde la Pedestre (con Juan Diego), y solo 2 días a kick boxing ![]() ![]() ![]() ![]() (Mucho voy a hacer tal y cual, pero me huelo que haré el vago ![]() PD: Quién coño es Filípides? ![]() ![]() ![]() |
SGAN escribió: |
Pensaba que falabas dun nick, ou algo así xDDDD ![]() Xa a liamos... chamoume unha amiga para ir a dar una volta hoxe... non sei se iréi a correr hoxe o final entón xDDDDDDDD ... dame que non ![]() |