Foros ›
Os Olímpicos do Copazo
Foros de debate / O Circuíto 2011-12
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2011, 11:00
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Eu definitivamente paso de ir a Negreira, xa me extrañou q este ano de repente cobraran 3 euros de inscripción despois de máis de 30 edicións, aínda q pensei q sería o de sempre, coa excusa da crise e da falta de apoios institucionais ou patrocinadores privados, pois subiron o precio da inscripción, o cal non vexo mal sempre q sexa razonable, ... pero acabo de ver a noticia de q a federación española de atletismo obliga a q nas carreiras q forman parte do calendario nacional se incremente o coste da inscripción en 3 euros para poder chupar eles das populares q había ahí un oco q lles kedaba por explotar e todo para contratar un seguro q se supón q xa contrata a organización ... en fin Muro Muro Muro

E por curiosidade fun mirar q probas están no calendario nacional e resulta q a de Negreira alí aparece ... non sei q gañan pero forma parte del mentres q a San Martiño parece ser q non pasou polo aro e deulles aos da federación coa porta nas narices e segue sendo gratuita e segundo dicen seguirá sendo a carreira máis multitudinaria de Galicia e sendo tan masiva, cunha organización excelente, será pq ahí non mete man a federación galega de atletismo Mr. Green

Para min a decisión está clara e eso q me gustara moito a única vez q fun a Negreira, unha carreira típica de pobo, sen demasiada participación pero cos negros dando gas baixo unha intensa choiva e cun nivel organizativo suficiente, pero ... pensareime moito o das carreiras nas q meta man a federación galega ou española.

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2011, 13:43

anarky escribió:
Eu definitivamente paso de ir a Negreira, xa me extrañou q este ano de repente cobraran 3 euros de inscripción despois de máis de 30 edicións, aínda q pensei q sería o de sempre, coa excusa da crise e da falta de apoios institucionais ou patrocinadores privados, pois subiron o precio da inscripción, o cal non vexo mal sempre q sexa razonable, ... pero acabo de ver a noticia de q a federación española de atletismo obliga a q nas carreiras q forman parte do calendario nacional se incremente o coste da inscripción en 3 euros para poder chupar eles das populares q había ahí un oco q lles kedaba por explotar e todo para contratar un seguro q se supón q xa contrata a organización ... en fin Muro Muro Muro

E por curiosidade fun mirar q probas están no calendario nacional e resulta q a de Negreira alí aparece ... non sei q gañan pero forma parte del mentres q a San Martiño parece ser q non pasou polo aro e deulles aos da federación coa porta nas narices e segue sendo gratuita e segundo dicen seguirá sendo a carreira máis multitudinaria de Galicia e sendo tan masiva, cunha organización excelente, será pq ahí non mete man a federación galega de atletismo Mr. Green

Para min a decisión está clara e eso q me gustara moito a única vez q fun a Negreira, unha carreira típica de pobo, sen demasiada participación pero cos negros dando gas baixo unha intensa choiva e cun nivel organizativo suficiente, pero ... pensareime moito o das carreiras nas q meta man a federación galega ou española.

Pues ya te digo que a partir de ahora esa va a ser la tónica dominante, van a cobrar en todas. (Es lo mismo que cuesta un cuba libre o una cajetilla de tabaco rubio Mr. Green )
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2011, 15:57

Non me molesta q cobren nas carreiras sempre e cando sexa para poder organizala ou para mellorar certos aspectos organizativos, o q non me parece normal é ter q pagar para q a organización poida sufragr o "canon" q lle impón a federación española para poder formar parte do calendario nacional ... está claro q haberá q tragar con algunhas se me apetece moito facelas pq carreiras como a VigBay, Coruña42 Pregunta ... forman parte do calendario nacional seguro.

GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2011, 17:58

anarky escribió:
Non me molesta q cobren nas carreiras sempre e cando sexa para poder organizala ou para mellorar certos aspectos organizativos, o q non me parece normal é ter q pagar para q a organización poida sufragr o "canon" q lle impón a federación española para poder formar parte do calendario nacional ... está claro q haberá q tragar con algunhas se me apetece moito facelas pq carreiras como a VigBay, Coruña42 Pregunta ... forman parte do calendario nacional seguro.

VILLARATO!!!! digo.... ODRIOZOLATO!!!!!! Enfadado Enfadado Enfadado
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2011, 18:43

SGAN escribió:
Por supuesto! claro que me lo gano a pulso!... alguna ventaja tendría que tener el hacerme tantas pa*as al día Satisfecho . Es un entrenamiento específico para los pulsos... por favor!... la duda ofende! Mr. Green Avergonzado Mr. Green ... Estoy en la primera división de pa*illeros a nivel nacional Aplauso Aplauso Aplauso ...

En la carrera de Negrira le enseñaré a Tato mi chandal ochentero... a ver que opina Payaso Pensando Mr. Green .

EDITO: Entreno pensando en Chayanne Mr. Green Mr. Green Mr. Green

PEDAZO POST!!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Dejando la declaración de SGAN a parte creo que estas navidades voy acabar comprándome el chip amarillo.
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 19:03

Buenas, ya empaté con Filípides.

Definitivamente no voy a ir a Negreira, creo que ya he hecho el GAÑÁN suficientemente por este año, así que hasta 2012 sólo correré carreras con marcado espíritu navideño (o si acaso algún bolito temático) Mr. Green
SGAN

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/11
4 Carreiras
46 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 23:37

Chayanne_Galaico escribió:
SGAN escribió:
Por supuesto! claro que me lo gano a pulso!... alguna ventaja tendría que tener el hacerme tantas pa*as al día Satisfecho . Es un entrenamiento específico para los pulsos... por favor!... la duda ofende! Mr. Green Avergonzado Mr. Green ... Estoy en la primera división de pa*illeros a nivel nacional Aplauso Aplauso Aplauso ...

En la carrera de Negrira le enseñaré a Tato mi chandal ochentero... a ver que opina Payaso Pensando Mr. Green .

Dejando la declaración de SGAN a parte creo que estas navidades voy acabar comprándome el chip amarillo.

Es posible que me apunte a lo del chip, si como dices es de por vida, y no solo para el año... creo que se amortiza relativamente pronto...

GasMan... GAÑAAAAAAAAAAAAANNNNNNN!!!!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Entonces supongo que iré solo con Tato... no he ido más que un solo día a correr desde la Pedestre (con Juan Diego), y solo 2 días a kick boxing Silbar ... soy un puto vago! Moi feliz ... pero a ver si corro un día en la elíptica, 2 días más voy a kick boxing, y un día salgo a correr unos 16 km... y luego descanso un día para la de Negreira... que si no iré un poco "chof" Moi feliz ... aunque quizá acabe correindo con Tato... ya veremos Sorriso

(Mucho voy a hacer tal y cual, pero me huelo que haré el vago Demo sorrindo xDDDDD)

PD: Quién coño es Filípides? Satisfecho Pensando Molón
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2011, 9:15

SGAN escribió:
Chayanne_Galaico escribió:
SGAN escribió:

Es posible que me apunte a lo del chip, si como dices es de por vida, y no solo para el año... creo que se amortiza relativamente pronto...

GasMan... GAÑAAAAAAAAAAAAANNNNNNN!!!!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Entonces supongo que iré solo con Tato... no he ido más que un solo día a correr desde la Pedestre (con Juan Diego), y solo 2 días a kick boxing Silbar ... soy un puto vago! Moi feliz ... pero a ver si corro un día en la elíptica, 2 días más voy a kick boxing, y un día salgo a correr unos 16 km... y luego descanso un día para la de Negreira... que si no iré un poco "chof" Moi feliz ... aunque quizá acabe correindo con Tato... ya veremos Sorriso

(Mucho voy a hacer tal y cual, pero me huelo que haré el vago Demo sorrindo xDDDDD)

PD: Quién coño es Filípides? Satisfecho Pensando Molón

¿Un poco 'chof'? Jajajaja, con esos entrenamientos lo vas a petar. Además Negreira es una carrera de fuerza que se adapta bastante bien a tus características. Y lo de que vayas a ir con Tato, no lo veo. Con lo que te arde todo sales en gas seguro xDDDD

FILÍPIDES O también AQUÍ
SGAN

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/11
4 Carreiras
46 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2011, 13:58

Pensaba que falabas dun nick, ou algo así xDDDD Moi feliz ...

Xa a liamos... chamoume unha amiga para ir a dar una volta hoxe... non sei se iréi a correr hoxe o final entón xDDDDDDDD ... dame que non Moi feliz
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2011, 17:16

SGAN escribió:
Pensaba que falabas dun nick, ou algo así xDDDD Moi feliz ...

Xa a liamos... chamoume unha amiga para ir a dar una volta hoxe... non sei se iréi a correr hoxe o final entón xDDDDDDDD ... dame que non Moi feliz

Yo ya sé que amiga es. A ver si le llamas a las cosas por su nombre real Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar
SGAN

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/11
4 Carreiras
46 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2011, 20:43

Por su nombre? ok, se llama Nadine... igual te suena Sorriso
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 14 Nov 2011, 13:45

Ya estoy de vuelta!!! ¿Qué tal en Negreira? ¿Al final fuistéis alguno?
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Lun, 14 Nov 2011, 19:04

GasMan escribió:
Ya estoy de vuelta!!! ¿Qué tal en Negreira? ¿Al final fuistéis alguno?

Se rajaron decían que hacía mucho viento y mucha lluvia Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Mér, 16 Nov 2011, 10:15

Para a semana q ven hai unha carreira en Vedra de 7,5 kms q non ten pinta de ser moi dura, estou pensando en apuntarme para sumar unhos puntiños q non corro unha carreira dende fai máis de 1 mes. Alguén se anima a ir, mira q vos keda a 10 min da casa así q salvo moña apocalíptica ou altas posibilidades de mollar o churro ( como lle pasa ao ex_capi_galaico Moi feliz ) creo q non hai moita excusa para falta.

GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 16 Nov 2011, 13:44

Yo todavía no puedo afirmar que vaya a ir.

En principio tengo guardia, podría forzar para cambiarla con mi compañero, pero todavía no le he dicho nada porque tengo que ver cómo avanzo esta semana con los cursos (de momento voy fatal), ver cómo me evoluciona la espalda, que me duele de coj..., ver si me enveneno y voy a la MM de Betanzos, ver si no me apetece correr y salgo de fiesta... Mogollón de factores.

Lo decidiré in extremis ¿hasta cuando hay para apuntarse?

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos