Foros ›
Carrera San Martiño, Ourense
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2011, 0:49
Asunto: Re: Carrera San Martiño, Ourense

Yo no adelanté e nadie, no corrí siquiera Guiño Guiño Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
jaecorrerengalicia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/11
9 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2011, 8:50

mra94 escribió:
Jajaja muchas gracias toledano , pero creo que hay una confusion respecto a otrooo tema aabierto que abrio un amigo miooo pero con este usuario , gabriel de barcelona , que tenia una duda y abrio el tema de si tenia o no progresion , y puso sus marcas que son bastante superiores a las mias el por ejemplo tiene 15;05 en 5000m mientras que yo no tngo una marca homologada pero de alguna popular en ruta tngo una marca de menos de 16 en la misma . Y yo si que tngo equipo n estoy en el coruña comarca , pero no puedo entrenar mucho por culpa de los estudios , espero poder dedicarleeeee cuando acabe este curso mi cuerpo y mi alma al atletismo porque creo que con la marcaque tngo en 10 km con lo poco que entrene es genial , y ojala dentro de 2 añitos , si no es mucho pedir ,pero creo que puedo estar ahi pllantando batalla a platas villamor... Todo con esfuerzo y sacrificio se puede conseguir , por cierto tu en que equipo estas ?

mra94 enhorabuena por tu carrera San Martiño y tus marcas, personalmente no dudao que con ese gusto por el deprote y las cualidades que debes tener en futuras citas no tendrás problemas de colocación. Hasta entonce no te comas mucho la cabeza, las poplares son así y si no compites para ganar ya se sabe qeu hacer marca depende de muchos factores. Probablemente en el futuro solo puedas mirar a tus rivales (seguro que por el retrovisor Guiño ) así que si aceptas un humilde consejo disfruta lo que es estar en el pelotón, el ambiente previo, los zig zag, el ánimo a los compañeros ...

Saludos
PITELO

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/10
10 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2011, 9:28

A estas alturas, xa case está todo dito sobre a San Martiño, sen dúbida unha das máis grandes carreiras de Galicia, xunto coa Vig-Bay, pero penso que moitas veces non somos obxectivos de todos, sexa porque somos de Ourense, ou porque temos amigos na organzación, ou polo que sexa, e tamén é verdade que as cousas malas, ou non tan boas, que aínda se dan na S. Martiño, non todas son imputables á organización:
- que o público é frio!, está claro, non admite discusión, pero iso é cousa da xente , supoño que é algo cultural, como cando vas ver algún concerto de jazz e a xente non aplaude ao final de cada sólo...a organización niso non ten culpa.
- que hai xente que non ten vergoña e leva unha bolsa de 3 kgs entre latas e froita coma se estivesen mortos de fame... pois a culpa hai que repartila entre quen o fai, e quen llo permite, eu só podo dicir que me cabrea e me causa vergonza allea
- que hai atascos e problemas na saída..., aquí hai varias cousas como ben apuntaron algúns, entre xente + lenta que se coloca moi adiante, e despois ese primeira pasada pola ponte vella que hai que ir pensando en cambiar xa, porque a esas alturas da carreira é un tapòn perigoso
- que hai problemas nas duchas,home, faltaría máis nunha carreira de 3.500 persoas!
Así que, pola miña parte, parabéns en xeral á organización, e non estaría mal que botase un vistazo por este foro e polas cousas con moito sentidiño que decides moitos de vós, que seguro que sacan algo de proveito, porque sempre se pode mellorar.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2011, 9:39

Mincha escribió:
toledano escribió:
Yo estoy en Esprintes Ourense. CDC. (Club de corredores)

E eu que pensaba que o voso CDC queríA dicir "Con Dos Cojones" Mr. Green Mr. Green

asi es.. pero aprovechando la coincidencia de siglas..... quedamos mas educados Guiño
Mr. Green Mr. Green

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2011, 9:40

mra94 escribió:
orbita escribió:
toledano escribió:

Cuando veas nuestras marcas, en concreto las mías, te vas a escojonar.

Pode ser Pensando ,igual son marcas discretas(según pra quen Pensando )pero cando conozca algunhas das vosas proezas e o respeto e admiracion que alguns sentimos hacia vos,tamén lle fará pensar que nesta vida non todo se mide pola velocidade.Saudos.
toda la razón del mundo , estoy seguro de que con las preocupaciones que tendreis con vuestros años no son las mismas que un "niñito" de 17 años y que las motivaciones no han de ser las mismas , pero estoy seguro que tenemos algo en comun: un profundo amor al running y a desgastar zapatillas. un saludo

y otra cosa en comun: La fuerza de voluntad y el espiritu de sacrificio... que tan importante es en la vida como en el deporte... y tu se ve que tienes ambos.
a seguir dando zapatilla

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2011, 15:31

Felicitacións a todos os que formaron parte da organización polo traballo realizado nesta fermosa carreira Aplauso Aplauso Aplauso

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2011, 16:02

PITELO escribió:
A estas alturas, xa case está todo dito sobre a San Martiño, sen dúbida unha das máis grandes carreiras de Galicia, xunto coa Vig-Bay, pero penso que moitas veces non somos obxectivos de todos, sexa porque somos de Ourense, ou porque temos amigos na organzación, ou polo que sexa, e tamén é verdade que as cousas malas, ou non tan boas, que aínda se dan na S. Martiño, non todas son imputables á organización:
- que o público é frio!, está claro, non admite discusión, pero iso é cousa da xente , supoño que é algo cultural, como cando vas ver algún concerto de jazz e a xente non aplaude ao final de cada sólo...a organización niso non ten culpa.
- que hai xente que non ten vergoña e leva unha bolsa de 3 kgs entre latas e froita coma se estivesen mortos de fame... pois a culpa hai que repartila entre quen o fai, e quen llo permite, eu só podo dicir que me cabrea e me causa vergonza allea
- que hai atascos e problemas na saída..., aquí hai varias cousas como ben apuntaron algúns, entre xente + lenta que se coloca moi adiante, e despois ese primeira pasada pola ponte vella que hai que ir pensando en cambiar xa, porque a esas alturas da carreira é un tapòn perigoso
- que hai problemas nas duchas,home, faltaría máis nunha carreira de 3.500 persoas!
Así que, pola miña parte, parabéns en xeral á organización, e non estaría mal que botase un vistazo por este foro e polas cousas con moito sentidiño que decides moitos de vós, que seguro que sacan algo de proveito, porque sempre se pode mellorar.
Pois sí. Claro que sí.
veloehívay

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Nov 2011, 15:28

A CArreira o lado da casa. Encántame cando me animan os veciños dende os balcós. Moi ben. Millorei a miña marca, estou encantado. Felicitar a organización, bo traballo.
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
490 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Ven, 11 Nov 2011, 20:40

Eu quería tamén, con certo retraso, felicitar á organización d esta gran carreira, q segue indo a máis cada ano, polo ben q traballan Aplauso :=D) Facía moitos anos q non viña a correr a San Martiño a Ourense, e tanto a min como os meus colegas d Marín, quedounos un moi bo sabor d boca, polo q o ano q ben tentaremos volver. Unha aperta!!!! Mr. Green
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Lun, 14 Nov 2011, 15:25

Ya estan colgados los videos completos de la llegada al final de su hilo correspondiente en la sección de fotos y videos.

Homo homini gallicus canis
nacoatle

Novo foreiro
Novo foreiro
7/11/11
10 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Nov 2011, 23:10

esta carrera merece un 20 por todo, ya que conseguir reunir a tanta gente, organizarla, controlarla y con un recorrido cojonudo por la ciudad, por detras tiene que haber una cantidad de gente y de trabajo que nadie lo ve, solo lo notamos y lo sentimos en el trato y atenciones que recibimos cuando llegamos al final del trayecto y aun asi siempre hay quien se queja y busca cualquier tonteria para criticar y todos los años vuelven para eso (criticar), por mi parte, espero que no cambie y siga con el mismo sistema y que ellos mismos, y con nuestras aportaciones constructivas vayan mejorado para mayor realce de la carrera de San Martiño.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos