| Cheetos escribió: |
| Moi boas a todos e todas! Alguén dos que adestran pola zona das Travesas está para sair hoxe pola tarde (ou noite) a rodar suave? Que xa toca empezar a adestrar algo... |
| xan escribió: | ||
Ola, Non son da zona pero si te achegas a Castrelos a eso das 20:30h, podemos dar unhas voltas sds |
| Cheetos escribió: | ||||
Fino si. De carallo... Sigo por mensaxes privadas, pero quen queira vir a Castrelos xa sabe que hoxe Xan tira del... |
| beauvais escribió: | ||||||
Así me gusta cheetiños movendo o cu Pois eu xa fixen os deberes de mañán. De aquí ao domingo este é o meu plan por se alguén se une: Venres: Sobre 17:15 - 17:30: 60 ' a 130 ppm en Castrelos (imaxino que sairá un ritmo de 5'15'' - 5'30''/Km) Sábado: Sobre as 9:00 por Teis 60' a 145 ppm (imaxino que sobre 5'00/Km) Domingo: Sobre 9:30 Verbum: 90' a 141 ppm (imaxino que saírá sobre 5'15''/Km Hai compañeiros que van a facer un pouco de monte en Moaña pero case prefiro o asfalto e xa os vexo na comida do CARMA Se alguén se apunta |
e mais eu quedamos mañá ás 10:00h da mañá na súa casa para sair facer un CARMAdestramento de 90 minutiños cómodos pola Ruta da auga e así facer hoco para a comida do mediodía.
| beauvais escribió: |
De casualidad acabo de enterarme que hoy está de cumpleaños nuestro apreciado Mapleleafs. Felicidades!!!!!!!!!!! Llegué a tiempo ![]() |