Foros ›
Autor
Mensaxe
roca151

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/11/10
0 Carreiras
290 Mensaxes
El Temple
Respostar citando Envío Dom, 30 Out 2011, 0:20
Asunto: Re: Barefoot

Investigando un poco sobre el tema, y concretamente sobre la trayectoria de los indios Tarahumara, la verdad es que tienta un poco el probar...quizá así se acaben las lesiones, y el dejarse la pasta en las zapas!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 17 Nov 2011, 14:49

Como inicio barefoot, entrenei antonte 2 kmts descalzo polo campo de futbol de Boimorto, a ritmo de 5:00.
Como vin que non me doia nada, fixen outros 2 kmts, agora a 4:40, incluso pisando baldosas de cemento lisiñas, e todo ben.
O dia seguinte non tiña ningunha dor, e fixen 14 kmts de monte cas trabuco, e todo perfecto.(tiña ganas de facer kilómetros, e descalzo e imposible sen adaptarse, e o firme non valía por ser abrasivo)
Aquirin as Newfeel many , e vou probar pola gravilla e logo polo monte, pero pouquiña distancia.

A técnica e curiosa, con pasiños curtos, elevando os xeonllos, e co lombo ergueito.
A vin en internet, a un gurú chamado Ken Bob, que fixo unha maraton calzado e setenta e pico descalzo.

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 17 Nov 2011, 17:45

En el maraton de atenas del pasado domingo había varios corredores con las fivefingers y otros descalzos. no eran africanos pues entraron entre las 3h30 y las 4 horas. Eso si los pies los llevaban muy sucios. Sorriso
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Lun, 21 Nov 2011, 11:04

Despois de ler o libro de McDougall, tamén me deu polo tema este do barefoot, así que comprei as zapatillas máis baratas do mercado: as New Feel Many, de Decathlon. As primeiras semanas utiliceinas para rodaxes cortos e suaves. Hai dúas semanas fixen unha tirada larga de 22 km e pódovos dicir que me sentín igual que coas new balance 730 con superamortigüación que utilizaba para esto. A diferencia que noto é que son unhas zapatillas que non están pensadas para correr e (debido á suela dura e lisa) por terreo mollado non teñen adherencia ningunha. Teño ganas de probar unhas de maior calidade pero de momento para min as sensacións son boas. A miña cadencia aumentou moito (emtre 200 e 250 pasos por minuto) pero as zancadas son moi moi cortas. Podo dicir que non me axudan a correr máis rápido pero sí máis concentrado no que estou facendo porque sintes o terreno e non corrixen os posibles defectos da pisada
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Lun, 21 Nov 2011, 12:29

Boas a todos,

como ti ben dis omiguel, eu despois duns cantos quilómetros coas Newfeel (vou polo segundo par e dou fe de que non son sinxelas de pulir) o único problema que lles vexo é o agarre en mollado. En asfalto húmido aínda é pasable, pero como metas follas molladas ou pedras pequeniñas na ecuación é moi, moi perigoso.

Penso que isto se compensa algo ó pisar máis preto do centro de gravidade do corpo (máis equilibrio) e ó facer algúns quilómetros descalzo completamente (abofé que prestas máis atención ó chan).

Sinceiramente, guti290971, eu non me metería polo monte coas Newfeel, a non ser camiños moi, moi sinxelos. Case me arriscaría a dicir que terías mellor agarre indo completamente descalzo.

Parece mentira, pero o resto de opcións de calzado minimalista específico para correr non son nada minimalistas no prezo.

Por certo, se me permitides un pequeno consello: ollo ó principio coa forza coa que batedes no chan. Ó ir calzado non permite calibra-la ben e pode dar algún problema. Unha breve explicación aquí (que tamén serve como introducción ó correr descalzo).

Un saúdo

"Quen da longos pasos non pode ir moi lonxe." Dào Dé Jing, Lao Tsé.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos